Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond het net zo'n sterk punt als "ik ken 1 persoon die een facebook account heeft en die is dom!".
---------- Toegevoegd om 09:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:35 ----------
Ork*t? whut

Overigens is Carlsen niet bepaald een autist, ik weet niet of je weleens beelden, interviews, van hem hebt gezien naast dat ene plaatje maar ik vermoed van niet.
Dit soort media zal zich steeds meer gaan verstrengelen met bijvoorbeeld televisie, je doet net of het ene het andere uitsluit. Daarbij lijk je een nogal subjectieve, op je eigen ervaringen gebaseerde 'woede' te hebben richting dit soort sites. Het is net wat je er mee doet. Er zijn mensen die het inderdaad gebruiken om eindelijk eens iets van 'sociaal contact' of als je wilt 'een leven' te hebben (en is dat geen winst dan?) maar er zijn ook genoeg personen voor wie het naast hun druk bewogen leven, of reizende leven of wat dan ook een aanvulling is op.
Ik heb geen ervaringen, doe gewoon niet mee met die shit. Heb overigens wel een Facebookaccount maar dat kwam mee met mijn Yahoomailaccount.
Heb liever zo min mogelijk connecties.47.000 berichten op een BB forum en naar ik begrepen heb ook nog een hele boel op o.a. Fok!
Ben je bang dat de buitenwereld de Eric achter al die posts leren kennen "EricR" ?
Jawel en het is inderdaad geen autist maar een groot redenaar is het nou ook weer niet. Verder is het natuurlijk ook niet boeiend wie er nou wel of niet zo'n Faceshitaccount heeft, het blijft een armoedige vorm van communicatie. Maar misschien hebben sommigen baat bij al die virtuele vriendjes.
Kun je ook uitleggen waarom het een armoedige vorm van communicatie is? En inderdaad vreemd dat via facebook communiceren armoedig is, en je wel tientallen duizenden posts hebt op een forum.
"Social networking sites should allow us to embellish our social lives, but what we find is very different. The tail is wagging the dog. These are not tools that enhance, they are tools that displace."
facebook, uitgevonden door een nerd. wie wil er daar nu deel van uitmaken ? alleen al de layout is slaapverwekkend
Gooi jij eens heel snel die PC weg waar je nu achter zit, is ook uitgevonden door een nerd.
Het paradoxale aan dit geheel vind ik altijd dat communicatief gehandicapte nerds met autistische neigingen de middelen verschaft hebben waarmee andere mensen communiceren.
Alsof elke ICT'er dat profiel heeft.Gooi jij eens heel snel die PC weg waar je nu achter zit, is ook uitgevonden door een nerd.
Het paradoxale aan dit geheel vind ik altijd dat communicatief gehandicapte nerds met autistische neigingen de middelen verschaft hebben waarmee andere mensen communiceren.
"I adore simple pleasures. they are the last refuge of the complex"
Oscar Wilde, Oscar ****ing Wilde.
Een forum biedt nog enige vorm van discussie, sites als Facebook zijn toch vooral een vorm van eenzijdige communicatie of zeer bondig. Prima als je dat je manier van communiceren is maar ik vind dat armoede.
Nu zullen er genoeg Facebookers zijn die op 'normale' wijze gebruiken maken van dat medium maar over het algemeen zijn social networksites toch vooral voorbeelden van de meeste lege vormen van communicatie.
Een wetenschapper over social networksites :
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7898510.stm