- Waardering
- 2.658
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
"een wetenschapper over social networksites"
Ik heb mijn masterscriptie over social networksites geschreven, ik ben dan in principe ook "een wetenschapper" die er dingen over gezegd heeft. Ik kan zelfs heel veel wetenschappers aandragen die er wat over gezegd hebben, velen daarvan heel wat genuanceerder dan het voorbeeld dat jij aanhaalt.
Zelfs al gaat het enkel om eenvoudige communicatie, ook deze heeft een doel. Zoals je wanneer je iemand begroet zegt, "hey, alles goed?". Dat is ook geen serieuze vraag waarop je een uitgebreid antwoord verwacht. Toch heeft ie een doel en vervult zo'n simpele vraag behoeftes van de mens. De behoefte tot communicatie en erkenning van het eigen bestaan bijvoorbeeld.
Ik ben niet onverdeeld positief over social networksites, maar vind het wel vervelend dat mensen met eenvoudige oneliners deze sites afschieten als voor simpele mensen en inhoudsloos. Dat is wat Wilders ook doet met de Islam en veel onderwerpen waar hij over spreekt. Populisme.
Ik ben de Wilders van de social networksites.
Als jij die vorm van communicatie niet afstompend vindt is dat prima, ik vind het een vorm van communicatie die niks extra's biedt en voor de meesten eerder afstompend werkt dan dat het bijdraagt aan echte communicatie.
Lijkt wel of sommigen zich aangevallen voelen omdat er mensen zijn die weinig op hebben met social networks. Beetje onzeker?