Fitness Seller

Facebook WTF

• Topic Starter Topic Starter
Leuke discussie. Voor de duidelijkheid: Het frustreert me niet dat ik niet op facebook raak,ik zou gewoon niet willen dat mijn gegevens zouden misbruikt worden voor een of andere gare spam.

En ja,ik ben 31 dus volgens sommigen mag ik dan alleen thuiszitten en door het raam staren of wat ;) Facebook is gewoon handig om dingen te regelen en contacten te onderhouden,zeker als je veel vrienden in het buitenland hebt.

scherp "masters"
was enkel een leuke vergelijking vond ik. hier op het forum is ook enkel de digitale manier van communicatie mogelijk, en dan categoriseer jij die publieke sociale netwerken als afstommend en wereldvreemd wordend.
wat is dat toch met al die namen tussen aanhalingstekens zetten, wat willen mensen daar mee bereiken?

• Topic Starter Topic Starter
De sarcasmelevel omhoog halen.

Je wilt te graag "Russian Bear".

Niet om het één of het ander hoor, maar ben jij toevallig ook een mbo scholier?

Jup, je bent een aantal jaar te laat daarvoor.

dan kan je het toch geen troll imitatie noemen?

ik weet zeker dat er ook 2 dezelfde reacties staan in het wat maakte jou dag goed topic

En wat heb je daarna gestudeerd?

Daarna paar jaar over de wereld gezworven. Ken je de serie "Kung-fu" met David Carradine? Moet je maar eens gaan kijken dan.

"Mars" monster-troll imitatie.

"Mars" mocht dat dan geïntroduceerd hebben hier, echter was dit al een oud-traditioneel internet gebruik jaren voordat ik het Mars hier zag doen. Ik ken minstens twee fora waar ze die aanhalingstekens al rond 1999/2000 gebruikten. Ik vermoed dat het is overgewaaid van Somethingawful (4chan is hier een mislukte abortus van om iets te noemen) naar de rest van het internet. Even een gratis internetscience 101 lesje.

Laatst bewerkt:
**** fakebook. Ik zie daar vooral mensen die hun beste foto's online zetten en vage statussen weergeven om dan zoveel mogelijk oppervlakkige reacties daarop te krijgen. Irl blijft er dikwijls toch niet veel over van dat imago. Daarnaast is het ideaal om paranoide te worden als je elke dag gaat checken hoeveel aandacht je vriendin krijgt van gasten met ook zo'n fake account waar ze zelf ook weer beter uitkomen. Vind het een beetje cumulerende waanzin, dan ga ik nog liever elke avond water drinken op café.

+1

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------

wat is dat toch met al die namen tussen aanhalingstekens zetten, wat willen mensen daar mee bereiken?

Ze willen interessant overkomen door de persoon tussen de aanhalingstekens te accentueren , zodat die persoon zich persoonlijk aangevallen zou voelen ...

---------- Toegevoegd om 10:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

"Mars" mocht dat dan geïntroduceerd hebben hier, echter was dit al een oud-traditioneel internet gebruik jaren voordat ik het Mars hier zag doen. Ik ken minstens twee fora waar ze die aanhalingstekens al rond 1999/2000 gebruikten. Ik vermoed dat het is overgewaaid van Somethingawful (4chan is hier een mislukte abortus van om iets te noemen) naar de rest van het internet. Even een gratis internetscience 101 lesje.

Geschiedenisles , ... om het topic extra saai te maken :rolleyes:

Terug
Naar boven