MuscleMeat

Fakajrw's log: Go Hard!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
suc6 je eet wel erg weinig voor massa vind ik. Ik zou als ik jou was niet eidere keer de zelfde oefeningen doen. Gewoon goed varieren is beter voor prikkels voor je spiertjes :P

• Topic Starter Topic Starter
Foto's erbij geplaatst! heb net genoten van mijn laatste junk meal: kapsalonnetje :P morgen beginnen heb er zin in:cool:

suc6 je eet wel erg weinig voor massa vind ik. Ik zou als ik jou was niet eidere keer de zelfde oefeningen doen. Gewoon goed varieren is beter voor prikkels voor je spiertjes :P

ik heb inderdaad de intentie mijn schema zal ik 1 x in de zoveel tijd te veranderen maar bedankt ook voor je tip!

ik zou gewoon een paar main oefeningen pakken dus bv
Borst : benchpress, CGBP en dan iedere week afwisselen op je assist. en dat ook bij je benen en rug. zoiezo de grote 3 er in houden.
en als je massa wilt op bouwen moet je niet eten als of je in de cut zit.
je hebt al een heel eind gehad kwa afvallen dus de dicipline is er. suc6!

Laatst bewerkt:
ik zou gewoon een paar main oefeningen pakken dus bv
Borst : benchpress, CGBP en dan iedere week afwisselen op je assist. en dat ook bij je benen en rug. zoiezo de grote 3 er in houden.
en als je massa wilt op bouwen moet je niet eten als of je in de cut zit.
je hebt al een heel eind gehad kwa afvallen dus de dicipline is er. suc6!

Hoi jorg, ik wil er ook niet zo zeer massa bij maar vet af (buiten beetje massa bij de biceps). Ik wil ripped/strak (strak bv bij de borst) worden daarom eet ik nu in cut mode. Bedankt voor je tips voor oefeningen, alleen sport ik thuis met dumbbells. na kerst ga ik een bankje, barbell en meer ijzer aanschaffen maar ik kan zeker met wat ik nu heb de beginfase doorkomen. Thanks voor de support!

maar gaat echt moeilijk worden als je zo weinig eet als ik jou was zou ik gewoon cleanbulk gaan ! voor de zomer nog ff cutten brah

Laatst bewerkt:
Hoi jorg, ik wil er ook niet zo zeer massa bij maar vet af (buiten beetje massa bij de biceps). Ik wil ripped/strak (strak bv bij de borst) worden daarom eet ik nu in cut mode. Bedankt voor je tips voor oefeningen, alleen sport ik thuis met dumbbells. na kerst ga ik een bankje, barbell en meer ijzer aanschaffen maar ik kan zeker met wat ik nu heb de beginfase doorkomen. Thanks voor de support!

nee dat snap ik, maar je wilt wel je hele lichaam gaan trainen. en de spiermassa komt echt niet aanvliegen. wat voorn dumbbells heb je thuis liggen dan? want srry ma met allen dumbbells zonder bankje kom je niet heel ver.
ook staat er in je schema squats & deadlifts. dit is mogelijk maar fijn is anders.

ik weet niet wat je kracht stats zo ongeveer zijn, maar ik heb hier thuis nog een bankje met rack + stang die voor prikkie weg kunnen. is beetje beginners ding. staat alleen maar in de weg voor de ene x dat ik ermee werk. ik weet niet waar je woont maar als je zegt van ja ik wil ik de komende tijd wel een x wat aanschaffen is het miss wel wat. als je interesse hier over hebt PM me.

en ook, waarom train je thuis en niet bij sportschool? speciale reden ?

maar gaat echt moeilijk worden als je zo weinig eet als ik jou was zou ik gewoon cleanbulk gaan ! voor de zomer nog ff cutten brah

Hmm.. hier zit indd wat in. Ik heb er nog over nagedacht en is mischien best een goed idee, aangezien ik wel 'iets' groter wil worden maar niet massive. Ik ga me even verdiepen in een cleanbulk schema om te kijken wat ik er nog voor maaltijden bij kan voegen, ik heb al low-fat maaltijden dus feitelijk nog c.a. 200 kilocalorieen zonder vet/goede vetten wat ik mis.

nee dat snap ik, maar je wilt wel je hele lichaam gaan trainen. en de spiermassa komt echt niet aanvliegen. wat voorn dumbbells heb je thuis liggen dan? want srry ma met allen dumbbells zonder bankje kom je niet heel ver.
ook staat er in je schema squats & deadlifts. dit is mogelijk maar fijn is anders.

ik weet niet wat je kracht stats zo ongeveer zijn, maar ik heb hier thuis nog een bankje met rack + stang die voor prikkie weg kunnen. is beetje beginners ding. staat alleen maar in de weg voor de ene x dat ik ermee werk. ik weet niet waar je woont maar als je zegt van ja ik wil ik de komende tijd wel een x wat aanschaffen is het miss wel wat. als je interesse hier over hebt PM me.

en ook, waarom train je thuis en niet bij sportschool? speciale reden ?

thanks for de hook up maar heb er hier een verstelbaar bankje in de buurt op het oog die ik voor niet al te veel op kan halen. die squats en deadlifts zijn inderdaad k*t, maar ben er aan gewend. heb dit schema de maand voor deze paar keer een week getest en hij bevalt me wel. al heb ik echt een bloedhekel aan die been oefeningen zeg! Ik train thuis omdat ik als ik dat bankje en de barbell heb, mijn training goed thuis kan uitvoeren. Vind het fijn om thuis te trainen want dan heb ik eerder zin in dan dat ik naar de gym ga.

thanks for de hook up maar heb er hier een verstelbaar bankje in de buurt op het oog die ik voor niet al te veel op kan halen. die squats en deadlifts zijn inderdaad k*t, maar ben er aan gewend. heb dit schema de maand voor deze paar keer een week getest en hij bevalt me wel. al heb ik echt een bloedhekel aan die been oefeningen zeg! Ik train thuis omdat ik als ik dat bankje en de barbell heb, mijn training goed thuis kan uitvoeren. Vind het fijn om thuis te trainen want dan heb ik eerder zin in dan dat ik naar de gym ga.

ok dan is het goed, want een bankje ga je wel nodig hebben. als je die hebt ben je al stuk verder. al zal je ook wel een rek nodig gaan hebben waar je je bar in terug kan leggen enz. maar met dumbbells en een bankje kan je al wel redelijk wat oefeningen. als je wel beetje zware dumbbells hebt tenminste.

indd, rek etc gaat allemaal nog vast wel komen :)

heb mijn schema nu iets aangepast, ik eet nu íets boven onderhoud.

Vrijdag nog lekker half uurtje cardio kunnen pakken ook al had ik bijna geen tijd.
Had me voorgenomen zaterdag vergevingsgezind te zijn mbt sinterklaas versnaperingen, maar heb toch een chocoladeletter op. daar baal ik van :)
Gister ook nog even tijd gehad voor ongeveer half uurtje cardio.

Maar goed, vnvnd weer knallen, ben benieuwd en heb er zin in :)

Zojuist weer heerlijk getrained.
heb mijn schema compleet omgegooit. Heb besloten om mijn been oefeningen eruit te halen, deze zal ik morgen even online gooien. Voornaamste reden om de benen eruit te halen was omdat ik het niet nodig vind, ik heb al forse benen en ik wil eerst het vet eraf trainen om in een later stadium de oefeningen er mischien weer bij te doen. Heb vandaag whey isolaat besteld bij body en fit, die ga ik in mijn eetschema verwerken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven