- Waardering
- 23.861
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is het opvolger model van mijn Canyon Neuron, waarbij het achterveer element rechtop staat.
Eerste model Canyon Neuron met verticale achterdemper.Weekje met de motor naar Texel geweest.
Daarnet stukje gefietst met moeder de vrouw. Morgen weer trainen, er is een kans dat we allebei gaan squatten...
Bij het Como meer ten W van Lisse:![]()
Eerste model Canyon Neuron met verticale achterdemper en gehydroformde horizontale buis.Weekje met de motor naar Texel geweest.
Daarnet stukje gefietst met moeder de vrouw. Morgen weer trainen, er is een kans dat we allebei gaan squatten...
Bij het Como meer ten W van Lisse:![]()
Over benen trainen gesproken, hoe zit het eigenlijk met die leg extension machine die je eind vorig jaar hebt aangeschaft?Morgen weer trainen, er is een kans dat we allebei gaan squatten...
Typisch voor mij zit ie nog in een doos.Over benen trainen gesproken, hoe zit het eigenlijk met die leg extension machine die je eind vorig jaar hebt aangeschaft?
Het is een all mountain bike, gepositioneerd tussen cross country en enduro.Zo, wat een extreme verhouding voor/achter, daar kan je van het strand zo het duin mee opploeteren![]()
Mijn to-do lijst is altijd lang, de reparaties aan mijn motorfietsen stel ik al 3 jaar uit.Typisch voor mij ziet ie nog in een doos.
Die Canyon Neuron heeft zelfs 2 jaar het daglicht niet gezien na aankoop...
Geld te veel?Typisch voor mij zit ie nog in een doos.
Die Canyon Neuron heeft zelfs 2 jaar het daglicht niet gezien na aankoop...

Teveel hobbies.
Welke verhouding voor/achter bedoel je?Zo, wat een extreme verhouding voor/achter, daar kan je van het strand zo het duin mee opploeteren![]()
Gemonteerd en gebruikt mede dankzij jouw opmerking!Over benen trainen gesproken, hoe zit het eigenlijk met die leg extension machine die je eind vorig jaar hebt aangeschaft?
Ja, heb al 3x extensions gedaan. Lijkt ook te helpen tegen mijn pijnlijke knieën. Doe een heleboel opwarmsets en dan 2 topsets, iets van 8 reps en 10 reps.
Goeie verklaring!Als je regelmatig pittige mountainbiketrainingen in het duingebied doet, ga je van twee setjes leg extensions nauwelijks spierpijn krijgen.
Het heeft een negatief effect op je hormonen huishouding. Dat heeft een negatief effect op herstellen etc etc.Ik probeer zelf alkohol en trainingsdagen gescheiden te houden. Maar heb geen bewijs dat dat belangrijk is....