MuscleMeat

Fake vs Real Beats By Dré

Ik heb de OCX 880 nu als in ear. Alleen is wel een stukje duurder dan die 30 euro beats.
Is overigens mijn inziens het wel waard, want je krijgt gewoon garantie en de kwaliteit is hierbij wel prima.

Ik kreeg bij mijn htc sensation xe gratis monster beats van dr dre.
Prima geluid, maar voor die prijzen die ze vragen kan je echt wel wat beters krijgen voor minder geld.

Laats een paar turken: he mann, laat mij die beats van je overkopen dan.

Sneue figuren...

Ik kreeg bij mijn htc sensation xe gratis monster beats van dr dre.
Prima geluid, maar voor die prijzen die ze vragen kan je echt wel wat beters krijgen voor minder geld.

Laats een paar turken: he mann, laat mij die beats van je overkopen dan.

Sneue figuren...

Wees blij dat ze het vroegen :roflol:

Wees blij dat ze het vroegen :roflol:
Net alsof ik bang ben voor een paar van die schriele turken.
Kan ze makkelijk aan..

arnoldcomeatmebro.jpg

:roflol:

wat voor sennheisers oordoppen zijn bijv. heel goed dan? ik weet dat 60 euro headsets van sennheiser sowieso al beter zijn dan beats studio enzo en ik wou eigenlijk eerst een Razer Elektra kopen alleen heb ik het geld daar niet voor (ook al zijn ze 60 euro).

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 13:08 ----------

ik plug ze altijd in mijn laptop, ik weet niet of dat beter is...

waarschijnlijk iets beter

hij zegt dat hij teringveel setjes van z'n pa z'n werk krijgt, ik ga er dinsdag heen om ze te testen en als het echte zijn koop ik ze gewoon, zo niet, dan mag hij me op een frikandel trakteren.

haha, die inkoop prijzen liggen vast ;)
maakt niet uit of je er 3 of 10.000 inkoopt
dan zit er maar een paar euro verschil in, en geen 40 euro

Dat verhaal van die vriend is wel erg ongeloofwaardig, of z'n pa is bezig met heling :roflol: Op Youtube staan een paar filmpjes hoe je echt en nep kan onderscheiden, naast geluidskwaliteit. Als het gaat om het 'Tour' model, zou ik inderdaad maar verder kijken voor goede Sennheiser of Shure headphones. Geluid is niet geweldig en pasvorm ook niet, en zeker niet geschikt om mee te trainen omdat ze makkelijk uit je oren vallen..

wat verwachtt je van oordoppen die normaal 100+ euro kosten en iemand bied het voor 30 euro aan

wat zijn dan echt goede sennheisers voor een redelijke prijs?

De Sennheiser CX400 II heb ik zelf, budget lag niet zo hoog dus dan zijn dit hele goede voor een best lage prijs. Ken meerdere die ze hebben en iedereen is erover te spreken, gewoon goede kwaliteit. Je krijgt er ook een stuk of 5 verschillende setjes in ear dopjes bij btw, van verschillende grote. Zodat je een perfecte pasvorm hebt.

http://www.bol.com/nl/p/sennheiser-cx400-ii-in-ear-koptelefoon-zwart/9000000006413434/

Beats by Dre ---> :wanker:

AKG baby

Heb oordopjes zonder merk, van de aldi ofzo. Doen het al 5 jaar PRIMA met goede bass. Snap echt niet waarom je doppen wil waarbij de rest van de wereld compleet wordt afgesloten. Kan ook nooit goed zijn voor je

Heb die ipod oordoppen nu al 2 jaar lang ofzo

doen het ook goed

moet je toch kunnen horen? als je dat niet kan kun je net zo goed wat anders halen

Te goedkoop, moet wel nep zijn

Ik heb ook van die 30 euro beats gekocht, geen ruk waard. Na 3 dagen was het soldeerwerk in t rechteroortje al los, geluid was sws ruk

Ze kopen ze voor 8euro aan en verkopen ze voor 25-50 euro. Werd hier in Antwerpen halfjaar geleden gedaan. fake 100%

Terug
Naar boven