fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kreeg bij mijn htc sensation xe gratis monster beats van dr dre.
Prima geluid, maar voor die prijzen die ze vragen kan je echt wel wat beters krijgen voor minder geld.
Laats een paar turken: he mann, laat mij die beats van je overkopen dan.
Sneue figuren...

Net alsof ik bang ben voor een paar van die schriele turken.

wat voor sennheisers oordoppen zijn bijv. heel goed dan? ik weet dat 60 euro headsets van sennheiser sowieso al beter zijn dan beats studio enzo en ik wou eigenlijk eerst een Razer Elektra kopen alleen heb ik het geld daar niet voor (ook al zijn ze 60 euro).
---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 13:08 ----------
ik plug ze altijd in mijn laptop, ik weet niet of dat beter is...
hij zegt dat hij teringveel setjes van z'n pa z'n werk krijgt, ik ga er dinsdag heen om ze te testen en als het echte zijn koop ik ze gewoon, zo niet, dan mag hij me op een frikandel trakteren.

Op Youtube staan een paar filmpjes hoe je echt en nep kan onderscheiden, naast geluidskwaliteit. Als het gaat om het 'Tour' model, zou ik inderdaad maar verder kijken voor goede Sennheiser of Shure headphones. Geluid is niet geweldig en pasvorm ook niet, en zeker niet geschikt om mee te trainen omdat ze makkelijk uit je oren vallen..wat zijn dan echt goede sennheisers voor een redelijke prijs?
Heb die ipod oordoppen nu al 2 jaar lang ofzo
doen het ook goed
passen die ook in gewone mp4? ik ben verder niet zo van apple..