MuscleMeat

Fake vs Real Beats By Dré

Als je mijn bovenstaande posts nou eens door had genomen, had je jouw antwoord al gehad..

Hallo, Ik zou graag willen weten of deze site betrouwbaar is, omdat ik van plan om een aankoop te doen op, maar ik ben erg op hun hoede .. : [Link niet meer beschikbaar]
dank u bij voorbaat :)

Ik zou daar zelf niets kopen, geen tel nr, geen adres gegevens, geen kvk en algemene voorwaarden die nergens op slaan:

Annuleringen

Als u wenst om uw bestelling te annuleren, moet u onmiddellijk e-mail sturen. 25% annuleringskosten van toepassing. Meerderheid van de orders worden verzonden binnen 1-2 dagen na de
besteldatum. Verzonden bestellingen kunnen niet worden geannuleerd.
opbrengst

In het onwaarschijnlijke geval van fabricagefouten, zouden we vervangen / de producten te repareren zonder kosten voor de klant. Om een ​​item terug te keren, moet u e-mail sturen en
ons te informeren over de reden. Wij geven u dan met verdere instructies. Goederen moeten worden teruggestuurd binnen 8 dagen na ontvangst datum - ongedragen en bevatten
allthe originele verpakkingen en etiketten. We crediteren je oorspronkelijke methode van betaling, met uitzondering van 25% re-stocking/processing vergoeding en US $ 30 retourkosten. alle
verzendkosten in verband met de terugkeer van de goederen vallen onder de verantwoordelijkheid van de consument.

Gewoon naar de ratings van de verkoper kijken, daaruit zie je het al snel. Ik had iemand uit Hong Kong met 130+ beoordelingen en 99,8% positieve feedback
Met verzenden was ik €42,- kwijt ipv €70,- in de winkel. Uiteraard in de verpakking.

Gewoon naar de ratings van de verkoper kijken, daaruit zie je het al snel. Ik had iemand uit Hong Kong met 130+ beoordelingen en 99,8% positieve feedback
Met verzenden was ik €42,- kwijt ipv €70,- in de winkel. Uiteraard in de verpakking.

Goede 2e post.

Zal wel een of andere spambot zijn, had hem al reported..

• Topic Starter Topic Starter
heb me net ff Razer Electra gekocht via bol.com, t*ring lelijk ding imo maar echt wel beest geluid. ga m gebruiken voor gamen en muziek, misschien ook nog bij mixen alleen daar wil ik net mee beginnen, kan al beetje producen enzo ^^

Dan wel een spammer die het Nederlands niet goed beheerst.

Terug
Naar boven