AndroidHealthClinic

Fake vs Real Beats By Dré

[Link niet meer beschikbaar]

Ziet er wel origineel uit, maar kan toch haast niet voor die prijs?

Is goedkoop ja.

Die tour ook, staat daar voor 69, terwijl bijvoorbeeld dixons hem heeft staan voor 169!

Koop dan echt goedkope neppe en geen dure neppe :p

Dre gebruikt die ook echt in de studio ja...

Zelf geef ik niks om die beats, maar net alsof dat kereltje die oordopjes voor 30 euro kan aankomen via zijn vader. Die vader kan hooguit de belasting terug vragen. Dat is hoeveel? 21%? Zelfs iphone 5 oortjes zijn dacht ik alo 30-35 euro...

Ik heb zo'n fake beats by dr. dre headset gekocht op een markt in bangkok voor 8euro ofzo. Had er toen al eens naar geluisterd en geluid leek me ok.

Tot ik thuis kwam en het vergeleek met andere headsets.

Nujah, 8 euro..

Fake of real, het blijft rommel.

koop is gewoon dit :

Ziet er wel origineel uit, maar kan toch haast niet voor die prijs?

Lol, wat denk je zelf van een site met .org in de URL? Fake spul, plus kans dat ze al je persoons- en betaalgegevens misbruiken.. (Nigeriaanse handelpraktijken?)

Ze hebben waarschijnlijk gewoon een deel van de body van de officiële site gekaapt om het fancy te laten lijken, onder het kopje bedrijfsinfo staat er bijvoorbeeld 'Scheepvaart' ipv Shipping..

waarom zou je beats kopen?
standaard rommel man, iedereen loopt daarmee.
meeste lopen er ook nog mee rond om hun nek ..... omdat het blijkbaar stoer is

hallo, ik ga binnenkort oordopjes kopen van Beats by Dré bij een jongen die ze verkoopt voor 30 euro. hij zegt dat het echte beats zijn en dat hij heel veel binnen krijgt via z'n vader z'n bedrijf en dat hij ze daarom goedkoop verkoopt. Hoe kan ik meteen zien of het fake of echte oordopjes zijn? ik wil namelijk niet genaaid worden.
Volgens mij kun je je productcode die op het doosje zit op internet controleren

Ik verkoop wel echte, kosten maar 50 euro.

Denk je nou zelf niet van: potverdomme wat ben ik dom?

Ik verkoop wel echte, kosten maar 50 euro.

Denk je nou zelf niet van: potverdomme wat ben ik dom?
Het is iig dommer om het direct te kopen zonder research te doen.
Dus wat is nou het probleem? lijkt me sterk dat TS het nu gaat kopen

Ik heb beats pro, echte. Vind het geluid top.
Alles wat je op marktplaats koopt voor een goedkopere prijs dan de winkelwaarde is NEP

Terug
Naar boven