- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
wat is er superdude aan een beyerdynamic koptelefoon??

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

![]()
Stuur hem een mail dat ie koptelefoon van hem over-hyped is en dat ie een senheisher van 80 eurie moet kopen WANT bla bla bla![]()
Ze kopen ze voor 8euro aan en verkopen ze voor 25-50 euro. Werd hier in Antwerpen halfjaar geleden gedaan. fake 100%
dan moet jij je billetjes goed dicht knijpen..
Hallo,
Ik luister redelijk wat muziek. toch wel paar uur per week denk ik, en vond het misschien eens tijd om voor kwaliteit te gaan kijken(en natuurlijk niet te duur).
[Link niet meer beschikbaar]
Ik kan ergens beats by Dre kopen voor 75 eu dacht ik. Maar hebben de oortjes ook gewoon het goede geluid wat de koptelefoon heeft, of zou ik dan echt voor de koptelefoon moeten gaan?
Alvast bedankt

zou niet voor dre gaan, srs... Vind zwaar overpriced voor de kwaliteit die het bied, en dan heb ik niet alleen over de geluidskwaliteit maar over de duurzaamheid . Maar goed vind t ook niet zo'n mooi geluid geven.
Als je niet beter gewend bent zal dat wel zo zijn :d
oke ik ga die beats dus echt niet meer kopen, ze zijn ook zo nep als wa toen k naar de doos keek. heb nu philips oordopjes twv 80 euro die ik bij mijn mp4 erbij kreeg. echt fenomenaal geluid, laagste tonen zijn nog helder te horen, ben er erg tevreden mee ^^

Hallo,
Ik luister redelijk wat muziek. toch wel paar uur per week denk ik, en vond het misschien eens tijd om voor kwaliteit te gaan kijken(en natuurlijk niet te duur).
[Link niet meer beschikbaar]
Ik kan ergens beats by Dre kopen voor 75 eu dacht ik. Maar hebben de oortjes ook gewoon het goede geluid wat de koptelefoon heeft, of zou ik dan echt voor de koptelefoon moeten gaan?
Alvast bedankt
![]()
Stuur hem een mail dat ie koptelefoon van hem over-hyped is en dat ie een senheisher van 80 eurie moet kopen WANT bla bla bla![]()