Chimaira
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 89
Ik ga binnenkort ook eens een paar maanden rippetoe proberen. Zit nu eindelijk bij een degelijke sportschool met squatrack en 50mm barbells en schijven. Dus niet meer liggen te kloten met squats in een smithmachine. Ik ben nu de techniek vd oefeningen aan het bijschaven. Ik heb een aantal oefeningen nog nooit/nauwelijks gedaan en die moet je natuurlijk eerst goed kunnen uitvoeren.
Ze hebben alleen geen 1,25 kg schijven, de lichtste zijn 2,5 kg. Dat gaat mij denk ik problemen opleveren omdat ik het gewicht te snel moet opvoeren. Ik zal eens aan de instructeur/eigenaar vragen of die daar geen oplossing voor weet. Ik wil niet (teveel) afwijken van rippetoe's schema want als ik de info hier en op bodybuilding.com lees moet je dat echt niet doen.
Ze hebben alleen geen 1,25 kg schijven, de lichtste zijn 2,5 kg. Dat gaat mij denk ik problemen opleveren omdat ik het gewicht te snel moet opvoeren. Ik zal eens aan de instructeur/eigenaar vragen of die daar geen oplossing voor weet. Ik wil niet (teveel) afwijken van rippetoe's schema want als ik de info hier en op bodybuilding.com lees moet je dat echt niet doen.