MuscleMeat

Fast & Furious 5!

bagger

Komen er naakte vrouwen in voor?

lijkt me wel vette film , is het alweer 5 lol

ga vanavond tilburg

omg -__-"
hoe vaak kan je bagger blijven verkopen....

Hoef ik niet te zien.

deel 1 was al om te janken

Weet niet, vraag het aan Call of Duty zou ik zeggen.

You joking? COD is een van de beste first person shooters elke jaar weer. Becides elke jaar wordt het steeds beter qua miltiplayer uitwerking, detail, extras, maps, wapens, nieuwe toevoegingen zoals zombies, arcade etc. En de missions in single player mode zijn enorm goed in elkaar gezet. Het is niet alleen ff zo dat je in een map begint en om je heen knalt en verder gaat. Nee vriend objectieves, slomo shots, brute in game videos, trophy challenges, rijden en vuren met verschillende voertuigen, ontsnappingen, silent missions, gliden, varen, duiken etc etc. Dit kan je echt niet vergelijken met een poep film die niet hoger dan een 3 scoort en bezocht wordt door productie medewerkers....

Tldr.

• Like
Waarderingen: Made
Heb em gezien gister. Wel grappig maar de actie slaat gewoon helemaal nergens op. Je moet er wel met een bepaalde instelling heen gaan. Zo goed als deel 1 en 2 waren hoef je niet te verwachten.

Hoge score op IMDb, zeker door de fanboys, of is het echt een goede film?

op metacritic ook redelijk hoge score T ; )

al gezien op dvd

Misschien download ik wel een CAM, alhoewel dat wel altijd erg slechte kwaliteit is.

You joking? COD is een van de beste first person shooters elke jaar weer. Becides elke jaar wordt het steeds beter qua miltiplayer uitwerking, detail, extras, maps, wapens, nieuwe toevoegingen zoals zombies, arcade etc. En de missions in single player mode zijn enorm goed in elkaar gezet. Het is niet alleen ff zo dat je in een map begint en om je heen knalt en verder gaat. Nee vriend objectieves, slomo shots, brute in game videos, trophy challenges, rijden en vuren met verschillende voertuigen, ontsnappingen, silent missions, gliden, varen, duiken etc etc. Dit kan je echt niet vergelijken met een poep film die niet hoger dan een 3 scoort en bezocht wordt door productie medewerkers....
Daarom dat vcod, cod2 en cod4 massaal online werd gespeeld, en veel compos, tornooien en prijzengeld met gemoeid was. en van die andere effe denkeeee ... NIETS ! :p
Is leuk voor de single player mensen, en da casual gamer. De rest vind het maar niets.

Terug
Naar boven