XXL Nutrition

Fast & Furious 5!

die site zegt: deze release is uit

dan moet je zelf nog de download link ergens zoeken, ik zou voorstellen de naam van de release selecteren, rechtermuisknop, kopiëren nemen en dan naar www.google.nl gaan en daar rechtermuisknop en plakken nemen. owja en dan nog op enter drukken

Dankje Timmeeh ik ga het gelijk even doen.

Ik vind hem niet zo goed zoals de meeste zeggen. Het verhaal was aan het begin wel ok maar later word het steeds meer irritanter. vond deel 1,2 en 4 nog beter.

You joking? COD is een van de beste first person shooters elke jaar weer. Becides elke jaar wordt het steeds beter qua miltiplayer uitwerking, detail, extras, maps, wapens, nieuwe toevoegingen zoals zombies, arcade etc. En de missions in single player mode zijn enorm goed in elkaar gezet. Het is niet alleen ff zo dat je in een map begint en om je heen knalt en verder gaat. Nee vriend objectieves, slomo shots, brute in game videos, trophy challenges, rijden en vuren met verschillende voertuigen, ontsnappingen, silent missions, gliden, varen, duiken etc etc. Dit kan je echt niet vergelijken met een poep film die niet hoger dan een 3 scoort en bezocht wordt door productie medewerkers....

ja hoor BRUTE games..jij bent echt ver heen met je games :)

You joking? COD is een van de beste first person shooters elke jaar weer. Becides elke jaar wordt het steeds beter qua miltiplayer uitwerking, detail, extras, maps, wapens, nieuwe toevoegingen zoals zombies, arcade etc. En de missions in single player mode zijn enorm goed in elkaar gezet. Het is niet alleen ff zo dat je in een map begint en om je heen knalt en verder gaat. Nee vriend objectieves, slomo shots, brute in game videos, trophy challenges, rijden en vuren met verschillende voertuigen, ontsnappingen, silent missions, gliden, varen, duiken etc etc. Dit kan je echt niet vergelijken met een poep film die niet hoger dan een 3 scoort en bezocht wordt door productie medewerkers....
je avatar past goed bij dit stukje text

Deel 1 was totaal k*t. Ik sla het vijfde en hopelijk laatste deel even over.

Heb em zaterdag gezien, vette film :D

Erg toffe film, vooral met al die alpha's erin .. The Rock was Uber alpha damn.

Dieseltje lekker een dubble chin gekweekt.

Vond het toch wel nice :) in ieder geval beter dan deel 2 en 3 (4 niet gezien). Wel een beetje raar dat deze film dus voor Tokyo Drift plaatsvind. Als er dus een deel 6 komt, zou dit een vervolg op Tokyo Drift moeten zijn??

heb hem gezien.

zolang je de actie niet serieus neemt is hij wel vet alleen sommige stukken zijn te lang zoals met die kluis achter de autos slepen die scene duurt gewoon te lang verder is hij wel vet.

maar zoals ik zeg niet serieus nemen die film.

heb hem gezien.

zolang je de actie niet serieus neemt is hij wel vet alleen sommige stukken zijn te lang zoals met die kluis achter de autos slepen die scene duurt gewoon te lang verder is hij wel vet.

maar zoals ik zeg niet serieus nemen die film.

Ooh ik dacht dat het een waar gebeurd verhaal was:(

Gisteren ook weest kijken met wat maten, wel eentje gesmoord ervoor. Vond em gewoon super. Ging er helemaal in op, iedereen vond hem ook gewoon goed. Maar als je naar zo'n film gaat moet je ook geen ingewikkelde storylines verwachten.. Actie, snelle wagens, mooie vrouwen en beren van venten. Meer moet dat niet zijn.

The rock > Vin btw :p, wat een beest goddamn. Vin heeft zich duidelijk een beetje teveel laten gaan :). Hij wordt ook al wat ouder.

vin diesel is dik geworden shit

Terug
Naar boven