MuscleMeat

Nieuws Fat Attack ons nieuwste wapen tegen hardnekkig vet!

2 potjes besteld, ben benieuwd René!

Dat heb ik al uitgelegd waarom we dat gedaan hebben, er is veel tijd en research gaan zitten in de formule en de exacte doseringen. Die kan je dan niet zomaar gaan prijsgeven, dan gooi je de kroonjuwelen op tafel.

Je hebt daar als klant eigenlijk ook niets aan omdat je niet de kennis hebt om te overzien hoe het samenspel van de ingrediënten is. Je kan iets zeggen over de dosering van 1 stof maar je weet niet of een andere stof deze versterkt of juist verzwakt.

Het gaat erom dat je als consument een goed product krijgt en daar zijn we volgens mij goed in geslaagd.

Eigenlijk zeg je nu dus tegen een potentiële klant dat hij niet weet waar hij het over heeft. Knap dat jij kan inschatten hoeveel ik weet.

• Topic Starter Topic Starter
Eigenlijk zeg je nu dus tegen een potentiële klant dat hij niet weet waar hij het over heeft. Knap dat jij kan inschatten hoeveel ik weet.

Ik zeg dat 99% van de klanten dat niet kan overzien, en dat is ook gewoon zo. Zelfs de experts die wij de formule hebben laten controleren in een laboratorium konden dat niet goed. Daar zijn proeven voor nodig geweest om bepaalde onderlinge reacties bloot te leggen en de dosering daarop aan te passen.

Je kan wel iets zeggen over elk ingrediënt los op zich maar in een supplement worden ze gecombineerd en wordt het heel erg lastig te overzien.

Wat een baby ben jij zeg. Ga lekker ergens anders huilen en zielig doen. Niemand boeit het dat jij slimmer denkt te zijn dan Einstein.

laat eens een review achter over deze fatburner, ben echt benieuwd !

Ik heb deze burner nu twee dagen. De eerste dag ingenomen om 6 uur s'avonds omdat het pakketje er toen was. Ik heb ervaring met ripped en dexaprine. Ik voelde de pil goed werken en op de fitness was een paar uur later de focus en energie geweldig. Maar het beste was dat ik iets voor 12 makkelijk in slaap viel, wat bij dexaprine wel eens anders geweest is. Vandaag s'ochtends gelijk ingenomen en ook gedurende de dag goede energie en geen bijwerkingen. Gewichtsverlies is nog te vroeg om te constateren dus daar kom ik later wel mee. Toch een beetje informatie voor mensen die misschien twijfelen, heb wel de indruk dat het meer doet dan Ripped. Dit kan natuurlijk ook gewenning zijn aan het product.

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 15:18 ----------

sidenote: het wakker liggen komt waarschijnlijk van de caffeine in andere producten, dit heeft een lange halveringstijd dus je hebt nog teveel in je lichaam om rustig in slaap te vallen. Dat was mijn probleem.

Ik heb deze burner nu twee dagen. De eerste dag ingenomen om 6 uur s'avonds omdat het pakketje er toen was. Ik heb ervaring met ripped en dexaprine. Ik voelde de pil goed werken en op de fitness was een paar uur later de focus en energie geweldig. Maar het beste was dat ik iets voor 12 makkelijk in slaap viel, wat bij dexaprine wel eens anders geweest is. Vandaag s'ochtends gelijk ingenomen en ook gedurende de dag goede energie en geen bijwerkingen. Gewichtsverlies is nog te vroeg om te constateren dus daar kom ik later wel mee. Toch een beetje informatie voor mensen die misschien twijfelen, heb wel de indruk dat het meer doet dan Ripped. Dit kan natuurlijk ook gewenning zijn aan het product.

sidenote: het wakker liggen komt waarschijnlijk van de caffeine in andere producten, dit heeft een lange halveringstijd dus je hebt nog teveel in je lichaam om rustig in slaap te vallen. Dat was mijn probleem.

Goed om te horen! succes!

Bij mij lijkt het momenteel wel op Fart Attack.
Ben 2 dagen bezig en heb ineens onafgebroken last van "winderigheid". :p

Verder voel ik me wel beter/lekkerder op Fat attack in vergelijking met dexaprine.
Persoonlijk vind ik dat opgejaagde gevoel wat je krijgt van de meeste fatburners dan ook echt helemaal niets.

Over het vetverlies kan ik nu nog niets zeggen, maar dat laat ik over enkele weken wel weten.

IK gebruik nu 3 dagen Fat-attack en moet zeggen dat ik het idee heb dat het "beter" werkt dan Dexaprine, ondanks dat ik die ook niet slecht vond maar wel veel bijwerking heeft.

Ik heb geen bijwerkingen van fat-attack geen opgejaagd gevoel, geen griepaanvallen en/of misselijkheid of overgeven na 1 volle dosis ( bij dexaprine 1 tablet en bij Fat-attack 4 capsules) ook heb ik het idee dat fat-attack beter/sneller het vet afbreekt ik neem 's ochtends voor de maaltijd 1, 'smiddags voor de maaltijd 1 en voor het avondeten 2 stuks en heb daarbij een cutschema waarmee ik al 3 maandjes ruim bezig ben !!

Moet zeggen dat ik nu al zeer te spreken ben over Fat-attack !!!

Bij mij lijkt het momenteel wel op Fart Attack.
Ben 2 dagen bezig en heb ineens onafgebroken last van "winderigheid". :p

Verder voel ik me wel beter/lekkerder op Fat attack in vergelijking met dexaprine.
Persoonlijk vind ik dat opgejaagde gevoel wat je krijgt van de meeste fatburners dan ook echt helemaal niets.

Over het vetverlies kan ik nu nog niets zeggen, maar dat laat ik over enkele weken wel weten.

IK gebruik nu 3 dagen Fat-attack en moet zeggen dat ik het idee heb dat het "beter" werkt dan Dexaprine, ondanks dat ik die ook niet slecht vond maar wel veel bijwerking heeft.

Ik heb geen bijwerkingen van fat-attack geen opgejaagd gevoel, geen griepaanvallen en/of misselijkheid of overgeven na 1 volle dosis ( bij dexaprine 1 tablet en bij Fat-attack 4 capsules) ook heb ik het idee dat fat-attack beter/sneller het vet afbreekt ik neem 's ochtends voor de maaltijd 1, 'smiddags voor de maaltijd 1 en voor het avondeten 2 stuks en heb daarbij een cutschema waarmee ik al 3 maandjes ruim bezig ben !!

Goed om te horen en succes met het dieet! :wl:

Goed om te horen en succes met het dieet! :wl:

Moet goed komen wil dalijk gaan clean-bulken wat kan ik dan als pre-workout & post-workout nemen ?? ik heb nu No-explode en Nitrix 2.0 als pre en Magnificent van B&F als post-workout ik heb er ook nog Humanabol bij als testosteronbooster .. graag wat advies

Moet goed komen wil dalijk gaan clean-bulken wat kan ik dan als pre-workout & post-workout nemen ?? ik heb nu No-explode en Nitrix 2.0 als pre en Magnificent van B&F als post-workout ik heb er ook nog Humanabol bij als testosteronbooster .. graag wat advies

Je wilt dan wat anders dan de supplementen die je noemt of ga je deze gebruiken?

Vooral dit vindt ik een belangrijk aspect.
Afgelopen weekend weer lekker wezen fietsen, maar had na het innemen van 2 caps een lekker gevoel, helemaal niet opgejaagd or what so ever.
40km lekker door kunnen fietsen, het enige is dat je daarna een flinke pomp hebt in je benen, maar dat is juist een aangename bijwerking :p

ripped is volgens mijn idee niet meer als 300mg caff (in een stoot, overkill als je het mij vraagt) en nog wat ondergedoseerde kruiden. perfect burn is al wat beter qua ingredienten maar kan denk ik never nooit opboksen tegen deze formule (T2 etc.)

Teveel cafeïne kan nare bijwerkingen geven daarom hebben we deze niet te hoog gemaakt. Je hoort met een burner ook niet tegen het plafond op te vliegen van een energie. Helaas wordt de werking hier wel vaak aan afgemeten, terwijl een goede fatburner subtiel werkzaam zijn werk moet doen.

pure geld verspilling die fat burners mensen trappen er nog in ook

Product bestaat nu al enige tijd. maar waar blijven de resultaten? daar zit ik op te wachten voordat ik het ook bestel,
ik lees overal dat mensen het pas een paar dagen nemen, maar niet dat ze er al 2 of 3 weken mee aan de gang zijn.
Is dit een goed of slecht teken?

Niet om het af te kraken, want ik heb het zelf nog niet gebruikt. maar de echte mooie resultaten schijnen nog niet op te duiken hier..

krijg het vandaag binnen, ben benieuwd!

Terug
Naar boven