Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga het nog een heel stuk langer gebruiken, en begin met 2 caps per dag, enkel 'smorgens om 10.00. Maar ik dieet op een intermittent fast style dieet, en eet dus pas eerste keer om 15.00 en dan al men calorien tussen dan en 22.30, waardoor ik dus niet echt een tweede dosis nodig heb.

Ideaal, volg precies zo'n dieet (qua eat window) en heb gisteren me potje Fat Attack binnen gekregen.
Zal dus ook zeker zelf zo'n dosering hanteren en dan kijken waar het me brengen zal!
Hoop namelijk toch op een goede ondersteuning bij het cutten voor de contest van dit jaar![]()
Succes met je dieet, ik hoop dat de Fat Attack je goed bevalt![]()

![]()
Godsamme, ik wil het.
Ik doe nooit mee aan fb acties wegens stom, maar de ingredientenlijst is wel heel interessant.
Rene, als ik niet win dan stuur ik B&F acuut bikini-pics. Just sayin'
't is al een bericht van effe geleden he.. maar....
altijd maar beloven he !!!
*smile*

Big Cat: ik ga altijd lopen in de ochtend op een nuchtere maag. Is het goed dat ik 2* fat attack neem een half uurtje voor het lopen i.p.v. bij een maaltijd later op de dag?
Ja hoor, als je IF doet bv kan je zelfs niet anders dan ze op een nuchtere maag innemen. Wel de aanbeveling volgen van altijd eerst eentje proberen voor je begint een volledige dosis te nemen.

Big Cat aangezien jij toch de ontwikkelaar bent van deze fatburner
Hoe denk jij erover om 's ochtend 07:00, 2x te nemen om 11:00 1x, 15:00 1x en dan om 15:30 de vast breken...
Is dat overkill, omdat je via IF natuurlijk al andere energiesystemen gebruikt met oog op cutten en vetverbranding...
Of heeft dit dan nog wel gewoon "extra" werking, beetje zonde om namelijk meer te nemen wat eigenlijk wellicht weinig doet
Alvast bedankt, reden dat ik vraag is dat ik zag dat je zelf maar 2 neemt![]()
Een succesvol dieet blijft een kwestie van geduld en volhouden, dus opbouwen is de boodschap. Als 2 echter niet voldoende is om mee te beginnen, dan is dat wel een optie ja, al denk ik dat een frequentie om de 4 uur niet echt nodig is, ik zou dan eerder een tweede dosis van 1 of 2 nemen tegen 13h als je geen last ondervind (te weinig eetlust) om 15.30.
Ik mag niet alle eer opstrijken
Het was René's project, en we hebben er samen, denk ik, iets moois van gemaakt. En ik zorg wel dat als er een 2.0 komt dat ie nog beter is 
2 nemen laat ook de ruimte om later, als je gevoeligheid voor beta-agonisten mindert, meer te nemen, waardoor je het product langer effectief kan gebruiken, zonder de maximumdosis van 4 te overschrijdenEen succesvol dieet blijft een kwestie van geduld en volhouden, dus opbouwen is de boodschap. Als 2 echter niet voldoende is om mee te beginnen, dan is dat wel een optie ja, al denk ik dat een frequentie om de 4 uur niet echt nodig is, ik zou dan eerder een tweede dosis van 1 of 2 nemen tegen 13h als je geen last ondervind (te weinig eetlust) om 15.30.
En Fat Attack was overigens een gezamenlijk project hoorIk mag niet alle eer opstrijken
Het was René's project, en we hebben er samen, denk ik, iets moois van gemaakt. En ik zorg wel dat als er een 2.0 komt dat ie nog beter is
![]()
(sorry René, hehe) te spreken en vragen te stellen!
Ja hoor, als je IF doet bv kan je zelfs niet anders dan ze op een nuchtere maag innemen. Wel de aanbeveling volgen van altijd eerst eentje proberen voor je begint een volledige dosis te nemen.

Oké, bedankt voor alle tijd en info!
Is toch wel unieke mogelijkheid om een "mede" ontwikkelaar(sorry René, hehe) te spreken en vragen te stellen!
Zal het eens gaan testen, scheelt dat ik deze sowieso cycle met hypershred van BSN...
Gebruik Fat Attack op rustdagen en Hypershred op trainingsdagen aangezien die meer stimulanten bevat.
Zodoende hoop ik ook het "gewenningseffect" tegen te gaan
Ga de 2 om 2 optie gauw eens uitproberen!

Ziet er uit als een interessant product, maar ik heb echt een hekel aan proprietary blends zonder individuele doseringen