XXL Nutrition

Nieuws Fat Attack ons nieuwste wapen tegen hardnekkig vet!

Dexaprine heeft bij mij geen werking. Ripped! van BF werkte heel goed alleen leek mijn lichaam het gewend na een tijd. Wellicht dit even proberen.

Valt dit te combineren met dexaprine?
Het idee is 1 cap dexaprine te nemen in de ochtend en eind van de middag 1 à 2 caps fat attack.
Ik begreep namelijk dat fat attack een minder stimulerend effect zou geven in vergelijking met dexaprine, of heb ik het mis?

Laatst bewerkt:
hoelang kan je dit het beste gebruiken?

altijd al n*ger willen worden, ga het gelijk bestellen :D

Ik ga het nog een heel stuk langer gebruiken, en begin met 2 caps per dag, enkel 'smorgens om 10.00. Maar ik dieet op een intermittent fast style dieet, en eet dus pas eerste keer om 15.00 en dan al men calorien tussen dan en 22.30, waardoor ik dus niet echt een tweede dosis nodig heb.

Ideaal, volg precies zo'n dieet (qua eat window) en heb gisteren me potje Fat Attack binnen gekregen.
Zal dus ook zeker zelf zo'n dosering hanteren en dan kijken waar het me brengen zal!
Hoop namelijk toch op een goede ondersteuning bij het cutten voor de contest van dit jaar :D

• Topic Starter Topic Starter
Ideaal, volg precies zo'n dieet (qua eat window) en heb gisteren me potje Fat Attack binnen gekregen.
Zal dus ook zeker zelf zo'n dosering hanteren en dan kijken waar het me brengen zal!
Hoop namelijk toch op een goede ondersteuning bij het cutten voor de contest van dit jaar :D

Succes met je dieet, ik hoop dat de Fat Attack je goed bevalt :thumbs:

Big Cat: ik ga altijd lopen in de ochtend op een nuchtere maag. Is het goed dat ik 2* fat attack neem een half uurtje voor het lopen i.p.v. bij een maaltijd later op de dag?

:D

Godsamme, ik wil het.
Ik doe nooit mee aan fb acties wegens stom, maar de ingredientenlijst is wel heel interessant.

Rene, als ik niet win dan stuur ik B&F acuut bikini-pics. Just sayin'

't is al een bericht van effe geleden he.. maar....

altijd maar beloven he !!!

*smile*

Big Cat: ik ga altijd lopen in de ochtend op een nuchtere maag. Is het goed dat ik 2* fat attack neem een half uurtje voor het lopen i.p.v. bij een maaltijd later op de dag?

Ja hoor, als je IF doet bv kan je zelfs niet anders dan ze op een nuchtere maag innemen. Wel de aanbeveling volgen van altijd eerst eentje proberen voor je begint een volledige dosis te nemen.

Ja hoor, als je IF doet bv kan je zelfs niet anders dan ze op een nuchtere maag innemen. Wel de aanbeveling volgen van altijd eerst eentje proberen voor je begint een volledige dosis te nemen.

Big Cat aangezien jij toch de ontwikkelaar bent van deze fatburner :)
Hoe denk jij erover om 's ochtend 07:00, 2x te nemen om 11:00 1x, 15:00 1x en dan om 15:30 de vast breken...
Is dat overkill, omdat je via IF natuurlijk al andere energiesystemen gebruikt met oog op cutten en vetverbranding...
Of heeft dit dan nog wel gewoon "extra" werking, beetje zonde om namelijk meer te nemen wat eigenlijk wellicht weinig doet ;)

Alvast bedankt, reden dat ik vraag is dat ik zag dat je zelf maar 2 neemt ;)

Big Cat aangezien jij toch de ontwikkelaar bent van deze fatburner :)
Hoe denk jij erover om 's ochtend 07:00, 2x te nemen om 11:00 1x, 15:00 1x en dan om 15:30 de vast breken...
Is dat overkill, omdat je via IF natuurlijk al andere energiesystemen gebruikt met oog op cutten en vetverbranding...
Of heeft dit dan nog wel gewoon "extra" werking, beetje zonde om namelijk meer te nemen wat eigenlijk wellicht weinig doet ;)

Alvast bedankt, reden dat ik vraag is dat ik zag dat je zelf maar 2 neemt ;)

2 nemen laat ook de ruimte om later, als je gevoeligheid voor beta-agonisten mindert, meer te nemen, waardoor je het product langer effectief kan gebruiken, zonder de maximumdosis van 4 te overschrijden ;) Een succesvol dieet blijft een kwestie van geduld en volhouden, dus opbouwen is de boodschap. Als 2 echter niet voldoende is om mee te beginnen, dan is dat wel een optie ja, al denk ik dat een frequentie om de 4 uur niet echt nodig is, ik zou dan eerder een tweede dosis van 1 of 2 nemen tegen 13h als je geen last ondervind (te weinig eetlust) om 15.30.

En Fat Attack was overigens een gezamenlijk project hoor ;) Ik mag niet alle eer opstrijken ;) Het was René's project, en we hebben er samen, denk ik, iets moois van gemaakt. En ik zorg wel dat als er een 2.0 komt dat ie nog beter is ;)

2 nemen laat ook de ruimte om later, als je gevoeligheid voor beta-agonisten mindert, meer te nemen, waardoor je het product langer effectief kan gebruiken, zonder de maximumdosis van 4 te overschrijden ;) Een succesvol dieet blijft een kwestie van geduld en volhouden, dus opbouwen is de boodschap. Als 2 echter niet voldoende is om mee te beginnen, dan is dat wel een optie ja, al denk ik dat een frequentie om de 4 uur niet echt nodig is, ik zou dan eerder een tweede dosis van 1 of 2 nemen tegen 13h als je geen last ondervind (te weinig eetlust) om 15.30.

En Fat Attack was overigens een gezamenlijk project hoor ;) Ik mag niet alle eer opstrijken ;) Het was René's project, en we hebben er samen, denk ik, iets moois van gemaakt. En ik zorg wel dat als er een 2.0 komt dat ie nog beter is ;)

Oké, bedankt voor alle tijd en info!
Is toch wel unieke mogelijkheid om een "mede" ontwikkelaar ;) (sorry René, hehe) te spreken en vragen te stellen!
Zal het eens gaan testen, scheelt dat ik deze sowieso cycle met hypershred van BSN...
Gebruik Fat Attack op rustdagen en Hypershred op trainingsdagen aangezien die meer stimulanten bevat.
Zodoende hoop ik ook het "gewenningseffect" tegen te gaan :)
Ga de 2 om 2 optie gauw eens uitproberen!

Bedankt voor je antwoord! Heb er om eerlijk te zijn direct 2 genomen omdat ik toch wel wat gewoon ben op vlak van stimulanten. Het voelt goed aan :)

Als ik je nog een klein vraagje mag stellen. Zou het goed zijn om de ene week intermitment fasting te doen, en de andere week niet? In de vakantie ga ik nl. in de voormiddag als arbeider werken (week wel, week niet), het lijkt me onmogelijk om dat werk te doen op een lege maag.

Oké, bedankt voor alle tijd en info!
Is toch wel unieke mogelijkheid om een "mede" ontwikkelaar ;) (sorry René, hehe) te spreken en vragen te stellen!
Zal het eens gaan testen, scheelt dat ik deze sowieso cycle met hypershred van BSN...
Gebruik Fat Attack op rustdagen en Hypershred op trainingsdagen aangezien die meer stimulanten bevat.
Zodoende hoop ik ook het "gewenningseffect" tegen te gaan :)
Ga de 2 om 2 optie gauw eens uitproberen!

Haha! het is een samenwerking geweest en met goed resultaat en daar gaat het om :thumbs: . Ik ben erg blij met de input van Big Cat ;)

Ziet er uit als een interessant product, maar ik heb echt een hekel aan proprietary blends zonder individuele doseringen

Ziet er uit als een interessant product, maar ik heb echt een hekel aan proprietary blends zonder individuele doseringen

Dat heb ik al uitgelegd waarom we dat gedaan hebben, er is veel tijd en research gaan zitten in de formule en de exacte doseringen. Die kan je dan niet zomaar gaan prijsgeven, dan gooi je de kroonjuwelen op tafel.

Je hebt daar als klant eigenlijk ook niets aan omdat je niet de kennis hebt om te overzien hoe het samenspel van de ingrediënten is. Je kan iets zeggen over de dosering van 1 stof maar je weet niet of een andere stof deze versterkt of juist verzwakt.

Het gaat erom dat je als consument een goed product krijgt en daar zijn we volgens mij goed in geslaagd.

Terug
Naar boven