Fitness Seller

Nieuws Fat Attack ons nieuwste wapen tegen hardnekkig vet!

Ik nu ook al een viertal weken, nog steeds op 2 capsules en ruim voldoende, want merk wel duidelijk de effecten van verhoogde schildklier (T2+kaempferol). Ondanks de lage calorien ook nog steeds geen dip of drop. Resultaten geef ik pas op einde. Maar laat ons stellen dat ik achter het product stond in de theoretische fase, en nog meer nu ik het op langere duur kan gebruiken.

Ik heb even de bijgesloten pdf gelezen op de pagina van XXL en vroeg me af of dit product enigszins te combineren is met een middel als DMAA?

Verder lijkt het me interessant om Fat Attack te combineren met HDP rondom AM cardio.

Ben benieuwd BC hoe je straks uit de cut komt :thumbs:

Ik heb mijn prop-blend-haat overwonnen en toch maar een potje besteld. Heel benieuwd naar de werking.

Ik heb even de bijgesloten pdf gelezen op de pagina van XXL en vroeg me af of dit product enigszins te combineren is met een middel als DMAA?

Het bevat reeds een matige dosis norcoclaurine, maar als je denkt meer beta-agonisten nodig te hebben/kunnen gebruiken, dan kan dat zeker. Vergeet alleen niet dat naarmate je dosis beta-agonist verhoogt, je beta-receptoren sneller zullen down-regulaten en dus de bruikbaarheid van het product in de tijd zal dalen (waar het nu bruikbaar is voor tamelijk lange tijd, ga je het dan slechts, afhankelijk van dosis beta-agonisten 3-8 weken kunnen gebruiken)

Verder lijkt het me interessant om Fat Attack te combineren met HDP rondom AM cardio.

Of er veel synergie tussen de twee is weet ik zo niet, maar het zijn in elk geval twee producten die de moeite zijn om te nemen half uurtje voor je ochtendcardio :)

Ik heb mijn prop-blend-haat overwonnen en toch maar een potje besteld. Heel benieuwd naar de werking.

Ik kan niet mee spreken want ik weet hoeveel er in zit :)

Zouden misschien enkele leden die dit product al langer gebruiken hun ervaringen kunnen delen?

ik gebruik het nu sinds 24 juni, en ben sindsdien 1.5 kg kwijt ;)
Wel heb ik havermout vervangen door bambix waardoor ik misschien wat vocht ben kwijt geraakt en doe ik 3 keer per week 20 minuten cardio na mijn training.

Zouden misschien enkele leden die dit product al langer gebruiken hun ervaringen kunnen delen?

Gebruik FA sinds 30-5 tussen de maaltijden, eerste week met 1x daarna dosering langzaam opgebouwd tot heden 3x/dg, daarnaast ook Cardio Xcelerator die ik gebruik met mn ochtendcardio nuchter.
Mijn schema is om en om dus 1 dag cardio en dan volgende dag KT enz..
Over 2 wkn 3mnd in de cut en 6kg kwijt. Geen crash geen hongergevoel alles verloopt naar wens.
Wanneer je op een plateau aankomt dan de dosering verhogen.
Van ongeveer 20% en nu onder de 10% ik denk 8%. nog enkele kg te gaan :)
Van 83 naar 77kg 1.71 en 56j ;)

ik gebruik het nu sinds 24 juni, en ben sindsdien 1.5 kg kwijt ;)
Wel heb ik havermout vervangen door bambix waardoor ik misschien wat vocht ben kwijt geraakt en doe ik 3 keer per week 20 minuten cardio na mijn training.

Is Bambix beter voor cutten??

Is Bambix beter voor cutten??

hoeft niet, mack10 die bulkt er op.
Bambix is alleen schoner dan havermout en brinta en het is glutenvrij.
Als je gevoelig bent voor gluten kan je er vocht van vasthouden.

Oftewel met een beetje mazzel krijg je een drogere hardere look. Of het ook zo werkt weet ik (nog) niet ;)

• Topic Starter Topic Starter

Oftewel met een beetje mazzel krijg je een drogere hardere look. Of het ook zo werkt weet ik (nog) niet ;)

Succes in elk geval! :thumbs:

ga ik ook maar eens kopen :)

Ik gebruik het nu inmiddels een kleine 2 weken. Alleen op trainingsdagen en voor mijn cardio sessies.
Ben zeer tevreden over de ingredienten, alleen merk ik wel dat ik het niet later als 16uur moet innemen, wil ik 's avonds nog een beetje op tijd naar bed.
Komt in mijn geval door de caffeine.
Wat ik ook merk is dat ik wel meer zweet, nadat ik 2 caps heb ingenomen.
Kortom goed spul wat zijn werk prima doet!

Ik gebruik het nu inmiddels een kleine 2 weken. Alleen op trainingsdagen en voor mijn cardio sessies.
Ben zeer tevreden over de ingredienten, alleen merk ik wel dat ik het niet later als 16uur moet innemen, wil ik 's avonds nog een beetje op tijd naar bed.
Komt in mijn geval door de caffeine.
Wat ik ook merk is dat ik wel meer zweet, nadat ik 2 caps heb ingenomen.
Kortom goed spul wat zijn werk prima doet!

:thumbs:

hoe de f* neem ik deze kapsules in? Ik heb geprobeerd om te mengen met water, maar het smaakt naar overgeef.

Met plastic en al? Lijkt me niet echt gezond... :(

Hebben we eindelijk een serieuze topic dreigt deze ook weer te ontsporen :p

Terug
Naar boven