AndroidHealthClinic

Nieuws Fat Attack ons nieuwste wapen tegen hardnekkig vet!

Dat heb ik al uitgelegd waarom we dat gedaan hebben, er is veel tijd en research gaan zitten in de formule en de exacte doseringen. Die kan je dan niet zomaar gaan prijsgeven, dan gooi je de kroonjuwelen op tafel.

Je hebt daar als klant eigenlijk ook niets aan omdat je niet de kennis hebt om te overzien hoe het samenspel van de ingrediënten is. Je kan iets zeggen over de dosering van 1 stof maar je weet niet of een andere stof deze versterkt of juist verzwakt.

Het gaat erom dat je als consument een goed product krijgt en daar zijn we volgens mij goed in geslaagd.

Dat zijn jullie zeker is echt top product!
Doet wat het moet doen en durf nu al te stellen dat het zeker bijdraagt aan me vetverbranding!

Zie avatar voor het resultaat tot nu toe ;)

Dat zijn jullie zeker is echt top product!
Doet wat het moet doen en durf nu al te stellen dat het zeker bijdraagt aan me vetverbranding!

Zie avatar voor het resultaat tot nu toe ;)

Hoe lang ben je bezig?
En heb je ook een before-foto dan?
Anders lastig oordelen natuurlijk ;)

(Zelf ook maar besteld omdat ik vertrouwen heb ik de ontwikkelaren en nog geen slecht woord heb zien vallen in deze toppa! BnF verbleekt bij deze stormloop :D )

Hoe lang ben je bezig?
En heb je ook een before-foto dan?
Anders lastig oordelen natuurlijk ;)

(Zelf ook maar besteld omdat ik vertrouwen heb ik de ontwikkelaren en nog geen slecht woord heb zien vallen in deze toppa! BnF verbleekt bij deze stormloop :D )

Nou check me foto's maar in me contest log of me album.
Gebruik het nu ongeveer 2 weken, maar merk al dat ik beduidend droger oog.a
Lijk vooral minder vocht vast te houden rondom me buik ;)

MiiTrenz jij hebt ook ervaring met dexaprine toch?
Hoe zou je fat attack hiermee vergelijken op het gebied van fatloss en algemeen gevoel over de dag?

vind de formule echt heel verleidelijk :P vooral de T2, als mn salaris binnen is maar is een potje bestellen.

Wat betreft blends boeit het mij ook niet zo erg wat er precies in zit met één uitzondering. Als je naast je sups ook nog wat koffie, energydrink e.d. wilt nemen is het wel fijn om te weten hoeveel caffeïne in een supplement zit. Ik denk dat deze informatie best prijsgegeven kan worden en voor eindgebruikers wel informatief is.

• Topic Starter Topic Starter
Wat betreft blends boeit het mij ook niet zo erg wat er precies in zit met één uitzondering. Als je naast je sups ook nog wat koffie, energydrink e.d. wilt nemen is het wel fijn om te weten hoeveel caffeïne in een supplement zit. Ik denk dat deze informatie best prijsgegeven kan worden en voor eindgebruikers wel informatief is.

Dat kan! dat is 100mg per capsule.

:cool:Nou kijk! Dat is nog eens service.

We hebben lang gewerkt om de precieze hoeveelheden van de ingrediënten te bepalen, daar zijn we maanden mee bezig geweest. Dat zou raar zijn als je dat zomaar prijs gaat geven dan gooi je de kroonjuwelen op tafel. Niemand weet ook wat er in coco cola precies zit, dat maakt ook verder niet uit het gaat erom dat je het lekker vind.

Met Fat Attack gaat het erom dat je een goed product in handen hebt. Het is overigens voor een consument helemaal niet te overzien hoe de afzonderlijke ingrediënten elkaar versterken of evt verzwakken. Met andere woorden je hebt helemaal niets aan de precieze mg'en per stof.

Veel "merken" maken een recept van achter een pc en gaan produceren dan zou ik ook de doseringen vermelden omdat er totaal geen tijd en moeite in is gaan zitten.

IK begrijp dat deze beter moet zijn dan Dexaprine ??? dat gebruik ik nu 2 maandjes en ben nu 8 kg afgevallen ( incl cutschema ) dus ik zou met dit product meer en nog sneller resultaat moeten hebben ???? en wat zijn de bijwerkingen ?? ik heb met dexaprina dat als ik en hele inneem ik heel erg mijn best moet doen alles binnen te houden en krijg dan ook een griep aanval is dat met dit product niet het geval ??

IK begrijp dat deze beter moet zijn dan Dexaprine ??? dat gebruik ik nu 2 maandjes en ben nu 8 kg afgevallen ( incl cutschema ) dus ik zou met dit product meer en nog sneller resultaat moeten hebben ???? en wat zijn de bijwerkingen ?? ik heb met dexaprina dat als ik en hele inneem ik heel erg mijn best moet doen alles binnen te houden en krijg dan ook een griep aanval is dat met dit product niet het geval ??

Met deze heb je inderdaad veel minder kans op bijwerkingen. Je moet wel rekening houden met het feit dat je aan het begin van een dieet sneller afvalt dan als je al even bezig bent.

Dat kan! dat is 100mg per capsule.

wauw, nu ben ik echt overtuigd, lust graag een kop koffie op zn tijd.
de hoeveelheden van de blend boeien mij niet, maar inderdaad de caffeine vind ik wel fijn om te weten.

sommige producten zit er 300mg caffeine in, iets wat ik echt niet wil

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 12:10 ----------

Met deze heb je inderdaad veel minder kans op bijwerkingen. Je moet wel rekening houden met het feit dat je aan het begin van een dieet sneller afvalt dan als je al even bezig bent.

zijn er geen samples beschikbaar, kan tegenwoordig niet meer goed tegen burners maar wil toch heel graag deze proberen

Ok top en deze is beter dan Dexaprine ?? ik ga deze Fat-attack gelijk bestellen wanneer heb ik hem dan in huis ??

Zojuist besteld, ben benieuwd wat het gaat doen. Ben begonnen met dieet en meer cardio, ik laat me deze week meten met huidplooimeter en laat de bevindingen wel weten. Overweeg een review te schrijven

Ok top en deze is beter dan Dexaprine ?? ik ga deze Fat-attack gelijk bestellen wanneer heb ik hem dan in huis ??

de formule vinden wij beter dan die van Dexaprine

voor 16:00 besteld morgen in huis geloof ik :rocknana:

voor 17:00 ;)

Zojuist besteld, ben benieuwd wat het gaat doen. Ben begonnen met dieet en meer cardio, ik laat me deze week meten met huidplooimeter en laat de bevindingen wel weten. Overweeg een review te schrijven

Top! Succes!

Dat heb ik al uitgelegd waarom we dat gedaan hebben, er is veel tijd en research gaan zitten in de formule en de exacte doseringen. Die kan je dan niet zomaar gaan prijsgeven, dan gooi je de kroonjuwelen op tafel.

Je hebt daar als klant eigenlijk ook niets aan omdat je niet de kennis hebt om te overzien hoe het samenspel van de ingrediënten is. Je kan iets zeggen over de dosering van 1 stof maar je weet niet of een andere stof deze versterkt of juist verzwakt.

Het gaat erom dat je als consument een goed product krijgt en daar zijn we volgens mij goed in geslaagd.

Daar doe je sommige klanten nogal mee te kort, aangezien jij niet weet wat de kennis van je klanten is. We hebben hier ook nog aardige leden rondlopen die redelijke verstand van zaken hebben, eventueel als student, dokter of een ander gerelateerd vakgebied.

Just my 2 cents, wat genuanceerder had best gemogen ;)

Verder natuurlijk een top product, en begrijpelijk waarom er voor een proprietary blend is gekozen vanwege de tijd die erin is gestoken. Al zou het bovenstaande je wel iets meer sieren.

Daar doe je sommige klanten nogal mee te kort, aangezien jij niet weet wat de kennis van je klanten is. We hebben hier ook nog aardige leden rondlopen die redelijke verstand van zaken hebben, eventueel als student, dokter of een ander gerelateerd vakgebied.

Just my 2 cents, wat genuanceerder had best gemogen ;)

Verder natuurlijk een top product, en begrijpelijk waarom er voor een proprietary blend is gekozen vanwege de tijd die erin is gestoken. Al zou het bovenstaande je wel iets meer sieren.

Kijk natuurlijk is er 1% of minder van de klanten die dat wel kan overzien, want geloof me het is een hele ingewikkelde materie. Het is geen kwestie van zomaar wat ingrediënten bij elkaar gooien.

En ik ben meer van de directe aanpak dan van het genuanceerde, dat vind ik een stuk duidelijker ;)

een van de weinige fatburners waarmee je geen last heeft van pieken en crashes

niveautje van jullie concurrent(ik noem geen namen) foei :grin:

Maarrr; 100mg caff per cap toch, of per serving?
Zorgt dan als ik t goed begrijp, sulbutiamine voor t uitblijven van de crash??

niveautje van jullie concurrent(ik noem geen namen) foei :grin:

Maarrr; 100mg caff per cap toch, of per serving?
Zorgt dan als ik t goed begrijp, sulbutiamine voor t uitblijven van de crash??

Het is 100mg per capsule, er is niet echt een stof die zorgt voor het tegengaan van de crash maar er zitten geen stoffen in die deze snel veroorzaken.

Terug
Naar boven