partyrock
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 9%
Mooie aanbieding! Meteen een paar potjes inslaan!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie aanbieding! Meteen een paar potjes inslaan!
Stiekem dan hé!
PS > De VWA kwamen hier ook nog met geweld binnenstormen vanwege een "anonieme" melding dat onze Fat Attack verboden stoffen zou bevatten.
Ze hebben wat potjes meegenomen en dat was het. Ik heb nog gevraagd waar de melding vandaan kwam maar die informatie werd helaas niet gedeeld![]()

Iemand zag sulbutiamine staan en las Sibutramine of zo? Ik zag Luppi staan bij de recensies![]()
, Luppi? wie wat waar? 
Was een grap. Luppie heeft een review geschreven bij fatattack op jullie site. Aangezien hij hier op DBB nogal beroemd was om z'n dyslexie......

Hier toch al een eerste update na 3 maanden van mijn voorbereiding voor WBFF London 2013. Nu toch al 12.5 kg kwijt. Hoop was om rond 91 kg te komen, maar hier was ik al bijna 93.4 kg en ik ben er nog een eind af. Vermoedelijk ben ik iets te agressief geweest, iets teveel aan massa ingeboet, en moet ik mijn verwachtingen bijstellen naar 88 kg voor November. De voor foto is uiteraard wat overdreven, zoals dat met voor-foto's gaat laat ik me hier wel wat uithangen, no tan, heel wat beharing, bedrukte blik etc, dat zie je ook aan de foto 1 maand later op reis in Tunesie, want daar zit slechts 3 kg verschil tussen. Naast Fat Attack gebruikte ik ook :
Olimp L-carnitine 1500 extreme Megacaps (2x2 caps per dag)
Olimp Argipower L-arginine (2x2 caps per dag)
XXL Nutrition Delicious Protein Pudding (1x 40g per dag)
XXL Nutrition Whey Delicious (2x 40g per dag)
XXL Nutrition Night Protein (1x 40g per dag)
Haleo Aqua Red (slechts een deel van de tijd, 3 caps per dag)
Haleo On-Point (slechts een deel van de tijd, 2x2 caps per dag)
Nu nog 12 weken tijd om in vorm te geraken. Volgende twee weken worden wat verloren, want nu wat herstel van metabole adaptatie, dus wat gewicht erbij deze week, en eerstvolgende week wordt dan gewoon weer dat gewicht er af halen, maar tegen dan begin ik met cardio, dus laat ons hopen dat het goed afloopt.
Ik ben inmiddels 35kg afgevallen en heb ook tijdens deze periode fat attack gebruikt. Ik wil niet zeggen dat het een wondermiddel is maar ik denk zeker dat het IETS heeft gehopen in de vorm van minder honger en meer energie![]()

Na een zie ik echt duidelijk resultaat. Dieet is een beetje hetzelfde als altijd. Echt een goede fatburner dus!
Wat zijn de exacte hoeveelheden van de ingrediënten die in fat attack zitten?
Dit is te vinden over de hoeveelheden:
Fat attack matrix: 1032 mg (per 2 capsules)
- Kaempferol
- Sulbutiamine
- Cafeïne anhydrous
- N-acetyl tyrosine
- Groene thee extract
- Citrus aurantium
- Norcoclaurine hcl
- Capsaicine
- 3,5-Diiodothyronine (T2)

Damn! zat met hetzelfde idee!
Wel als klant heb je er wel iets aan, op die manier kan je zien of bepaalde producten niet over of net onder gedoseerd zijn ;-)