MuscleMeat

Nieuws Fat Attack ons nieuwste wapen tegen hardnekkig vet!

Straf zeg..die mannen hebben dat poeder allemaal in plastiekskes gedaan per dosis..tzal wel weer de verpakking zijn die we betalen..:D

Heb vanochtend mijn eerste capsule genomen op nuchtere maag
15min later op mijn fiets gesprongen om mijn 12km naar het werk te doen.
Op werk aangekomen met een hongertje zoals gewoonlijk
Maar nu krijg ik al heel de dag dat honger gevoel niet weg O_o

Volgende keer toch maar eerst eten voor ik dit inneem?
Of is dat gewoon omdat ik vanochtend iets harder heb gereden als anders? :D

• Topic Starter Topic Starter

Ik zou morgen 2 capsules nemen en even kijken hoe dat aanvoelt dat is eigenlijk de normale dosering.

Ik zou morgen 2 capsules nemen en even kijken hoe dat aanvoelt dat is eigenlijk de normale dosering.

Dus dan neem ik er 2 om 06u15 en 2 om 15u45?
Kan ik er zometeen nog 2 nemen dan? Of toch 1 omdat ik deze ochtend ook maar 1 heb genomen.
Of beter 2 's ochtends 1 's middags en 1 in late namiddag?

check, vanaf morgen op die manier proberen
ik voel lichtjes een energie boost als ik er 1 neem, maar voor de rest niets speciaal
dus denk dat als ik er 2 neem het wel zal aankunnen :-)

De energie boost is ook (expres) niet enorm, fat attack doet subtiel zijn werk ;)

Ik slik het nu bijna een week iedere ochtend. 2 stuks na het ontbijt icm Omega 3 en vitamine.
Maar verschil merk ik eigenlijk niet echt. Ik krijg geen energieboost, geen hogere hartslag, niet extra zweten, helemaal niets eigenlijk. Het voelt een beetje als een placebo.

Doe ik iets verkeerd? Of ben ik niet gevoelig voor dit goedje?

Ik heb niet echt last van honger ofzo, maar daar heb ik sowieso nooit last van.

PS: ik slik het alleen in de ochtend, moet ik het misschien ook in de middag nog nemen? Of heeft dat geen zin?

Ik slik het nu bijna een week iedere ochtend. 2 stuks na het ontbijt icm Omega 3 en vitamine.
Maar verschil merk ik eigenlijk niet echt. Ik krijg geen energieboost, geen hogere hartslag, niet extra zweten, helemaal niets eigenlijk. Het voelt een beetje als een placebo.

Doe ik iets verkeerd? Of ben ik niet gevoelig voor dit goedje?

Ik heb niet echt last van honger ofzo, maar daar heb ik sowieso nooit last van.

PS: ik slik het alleen in de ochtend, moet ik het misschien ook in de middag nog nemen? Of heeft dat geen zin?

De dosering is 2x 2 caps per dag. Fat Attack hoort je geen energieboost te geven maar wel een soort feelgood en subtiele energie. Als je ongevoelig bent voor boostende stoffen of vaak pre workouts neemt dan ervaar je dit niet zo goed. De werking doet Fat Attack op de achtergrond als het ware.

Welke strandballen? Die 2 van dat vrouwke?

fatburner met jouw stats???

Momenteel bekijken: 2 gebruiker(s) (2 leden en 0 gasten) dit topic
GetXXL*, Body En Fitshop

Ook B&F zit aan de Fat Attack.

Momenteel bekijken: 2 gebruiker(s) (2 leden en 0 gasten) dit topic
GetXXL*, Body En Fitshop

Ook B&F zit aan de Fat Attack.

Stiekem dan hé! :D

PS > De VWA kwamen hier ook nog met geweld binnenstormen vanwege een "anonieme" melding dat onze Fat Attack verboden stoffen zou bevatten.
Ze hebben wat potjes meegenomen en dat was het. Ik heb nog gevraagd waar de melding vandaan kwam maar die informatie werd helaas niet gedeeld :dunno:

PS > De VWA kwamen hier ook nog met geweld binnenstormen vanwege een "anonieme" melding dat onze Fat Attack verboden stoffen zou bevatten.
Ze hebben wat potjes meegenomen en dat was het. Ik heb nog gevraagd waar de melding vandaan kwam maar die informatie werd helaas niet gedeeld :dunno:

Zo goed werkt het dus ;)

Hahaha, groter compliment kun je niet krijgen als fat burner fabrikant.

Terug
Naar boven