AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.922
Onze strandballen zijn binnen! Vanaf nu te selecteren bij de gratis samples en goodies! :D

Wat is dit nou Rene, de strandballen zijn nog bedekt!

Ehm.. ligt het aan mij of is er geen zoek-veld op de website ?

Ik heb er wel één?

Is hier paar pg's terug ook aan bod gekomen, zou iets te maken hebben met Java (?).

Welke browser gebruik je?

browser-thingie inderdaad... Opera, Opera-next (chrome engine) en chrome deden het alledrie niet... Internet explorer wel (zucht)

browser-thingie inderdaad... Opera, Opera-next (chrome engine) en chrome deden het alledrie niet... Internet explorer wel (zucht)
Firefox doet het bij mij wel :D

Als je bij Opera en Chrome kijkt naar updates, zit daar dan ergens een java update tussen?

Ballen hadden van mij wel wat schaarser bekleed mogen worden. :p

• #23.931
UNLEASH besteld! Ik ben erg benieuwd. Ik heb namelijk geen enkele ervaring met boosters..

Gaan jullie nog andere bidons verkopen? Ze gaan namelijk niet zo heel lang mee. Bij mij scheuren de doppen heel snel.. De bidons zijn niet van de XXL kwaliteit die ik ben gewend. De nieuwe smartshaker is wel een topper.. :D

• #23.933
UNLEASH besteld! Ik ben erg benieuwd. Ik heb namelijk geen enkele ervaring met boosters..

Gaan jullie nog andere bidons verkopen? Ze gaan namelijk niet zo heel lang mee. Bij mij scheuren de doppen heel snel.. De bidons zijn niet van de XXL kwaliteit die ik ben gewend. De nieuwe smartshaker is wel een topper.. :D

Klopt vind ik ook, we hebben nieuwe bidons besteld betere kwaliteit en 750ml. Maar duurt denk nog wel 8 weken totaal voor ze hier zijn.

dat komt goed uit, dan kunnen jullie mij meteen sponsoren.

Rene, welke smaak van whey raad jij aan om te nemen met dit warme weer? (met water en dextro)
Heb nu 6kg kokos gehad fzo, begin die aardig beu te raken :P

Onze strandballen zijn binnen! Vanaf nu te selecteren bij de gratis samples en goodies! :D
Komt Kendra de bal afgeven? :eek:

Of nog beter: komt ze mee spelen? :eek:eek:

• #23.937
Rene, welke smaak van whey raad jij aan om te nemen met dit warme weer? (met water en dextro)
Heb nu 6kg kokos gehad fzo, begin die aardig beu te raken :P

Komt Kendra de bal afgeven? :eek:

Of nog beter: komt ze mee spelen? :eek:eek:

Hahaha nee zij komt deze helaas niet brengen :o

Ik zou Pistache en perzik/mango aanraden :zuip:

Ik heb net een bestelling gedaan en deze bestelling was om 17:01, ja ik weet het stommer kan niet. Is er toch een mogelijk heet dat ik mijn pakketje morgen krijg, ik ga namelijk weg daarna...

mijn bestelnummer 266066

alvast bedankt :)

Terug
Naar boven