Fitness Seller

Nieuws Fat Attack ons nieuwste wapen tegen hardnekkig vet!

ik gebruik nu deze, werkt opzicht wel doordat ik de cafeine beter kan doseren dan in 1 keer 300mg die ik eerst had.
het heeft wel een goede hongeronderdrukking.

Maar verder twijfel ik of ik nog wel nieuwe moet gaan halen hiervan

Of helpt deze echt met het hardnekkige vet te mobiliseren en dat soort dingen?

Laatst bewerkt:
Kan ik Fatattack met CLA gebruiken?

Vroeger hadden jullie toch ook een stack met cla en carnitine. Bestaat die niet meer?

• Topic Starter Topic Starter
Misschien iets maken met fat attack, carnitine en cla. Dat vind ik erg goed werken!

Daar ga ik even naar kijken deze week, je hebt gelijk voorheen hadden de de xtreme fat burn stack. Dat wat energize, cla en l-carnitine.

Dat bedoel je denk ik :)

Vandaag besteld, ben benieuwd.

Succes! FA voel je geen enorme rush van maar daar hebben we bewust voor gekozen. De ingredienten moeten hun werking op de achtergrond doen ;)

Ja had gisteravond even 1 capsule geslikt om 7 uur, uren wakker gelegen, je voelt het niet actief maar wel iets opgewekter ja.

Ga zometeen trainen en neem zo 2 capsules en dan vanavond of vanmiddag weer 2, of kan ik beter eerst 1 voor 1 nemen?

Ja had gisteravond even 1 capsule geslikt om 7 uur, uren wakker gelegen, je voelt het niet actief maar wel iets opgewekter ja.

Ga zometeen trainen en neem zo 2 capsules en dan vanavond of vanmiddag weer 2, of kan ik beter eerst 1 voor 1 nemen?

Je kan er zeker 2 tegelijk nemen dat is ook de normale dosering. Ik zou geen capsules meer innemen na 17.00 uur dan kan je last hebben met inslapen inderdaad.

De werking zoals je deze omschrijft is ook precies zoals deze bedoelt is :thumbs:

Je kan er zeker 2 tegelijk nemen dat is ook de normale dosering. Ik zou geen capsules meer innemen na 17.00 uur dan kan je last hebben met inslapen inderdaad.

De werking zoals je deze omschrijft is ook precies zoals deze bedoelt is :thumbs:

Oke, dan probeer ik na mn maaltijd van zometeen 2 te nemen.

Merk wel dat er een soort van knoop in mn maag zit, alsof ik honger heb, maar mn eetlust is echt nihil. Maar daarom is het denk ik ook de bedoeling dat je na het eten die dingen inneemt, zodat je niet binnen een te korte tijd weer gaat eten.

Oke, dan probeer ik na mn maaltijd van zometeen 2 te nemen.

Merk wel dat er een soort van knoop in mn maag zit, alsof ik honger heb, maar mn eetlust is echt nihil. Maar daarom is het denk ik ook de bedoeling dat je na het eten die dingen inneemt, zodat je niet binnen een te korte tijd weer gaat eten.

je kan ze ook voor het eten innemen dan voel je de werking sterker. Kwestie van proberen wat je het fijnste vind.

Succes!

Je kan nog prima eten hoor daarna, zo snel is de werking niet :)

Nee klopt, moest er nog even aan wennen.

Kreeg er in het begin ook maagzuur van maar dat is nu ook over.

Merk dat het ongeveer een uur a anderhalf uur begint te werken? Dan krijg ik het warm en energie namelijk :P

Gebruik het nu sinds afgelopen vrijdag en ben al 2 kilo lichter, echt super.

Ziet er goed uit, binnenkort eens bestellen!

Nee klopt, moest er nog even aan wennen.

Kreeg er in het begin ook maagzuur van maar dat is nu ook over.

Merk dat het ongeveer een uur a anderhalf uur begint te werken? Dan krijg ik het warm en energie namelijk :P

Gebruik het nu sinds afgelopen vrijdag en ben al 2 kilo lichter, echt super.

Ok gaat lekker. Normaal zou je al iets moeten voelen na circa 20min. Hangt ook af van hoe leeg je maag is als je het inneemt. Maar het is ook niet bij iedereen hetzelfde.

Ziet er goed uit, binnenkort eens bestellen!

:thumbs:

Terug
Naar boven