- Waardering
- 341
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 6%
Net mijn eerste genomen. Sterke geur, ben benieuwd. Heb er eigenlijk nul vertrouwen maar we zullen het zien. Sowieso 1 potje op maken.
Waarom nul vertrouwen ? Slechte ervaringen met fatburners ?
Ik heb al heel wat fatburners geprobeert, en tot nu blijft ephedrine het enige ingr dat echt bij mij heeft gewerkt.
Na de ephedra ban was er een sterke droogte, maar de huidige crop fatburners met DMAA, Norcoclaurine/higenamine en betaphrine/isopropyloctopamine zijn minstens even potent of beter dan ephedrine wat betreft beta-agonisten. Toch in die mate dat waar ik vroeger nog vaak probeerde te kijken wie nog ephedrine had, ik vind dat de commercieel beschikbare fatburners even goed werken.
Met hoeveel % zou fat-attack je verbranding omhoog kunnen helpen?
Denk dat als we daar een cijfer proberen op te plakken dat het toch maar giswerk en bullshit zou zijn, hangt af van persoon, huidig gewicht en conditie, dieet, calorisch deficiet etc, en dan nog bestaat er geen formule voor.
I.m.o zijn fatburners voor 99% allemaal fake en alleen maar goed voor geld in het laadje.
Maar aan de andere kant als zelfs Big Cat zich hiermee inlaat lijkt mij dat erg positief.....!
De basis van elke goede fatburner is het effect op energie en eetlust, en in die zin ondersteunt het een goed dieet. Als je hoopt dat je fatburner alleen iets teweeg brengt, dan mag je gerust 100% zetten ipv 99%. zelfs van ephedrine hebben studies nog aangetoond dat 80% van het effect neerkwam op eetlustonderdrukking. De combinatie kaempferol/T2 daarentegen is enorm potent wat betreft schildklierwerking, daardoor is het effect op metabolisme iets groten dan de gewone lipolyse-gerichte fatburner. Feit dat Kaempferol ook PPARgamma blokker is en dus vetopbouw afremt ook op cheat dagen is mooi meegenomen, en het feit dat sulbutiamine de typische problemen van je beta-agonist wegneemt maakt het toch, in mijn ogen de moeite.
Met fatburners moet je gewoon voorzichtig zijn wat betreft je verwachtingen. ze zijn altijd te mooi om waar te zijn.
Het komt er helaas op neer dat je zonder een goede dieet strategie nergens raakt. De overdreven reclames van "neem dit en wordt shredded" scheppen inderdaad vaak verwachtingen die geen enkel product kan inlossen. Veel mensen hebben dan ook zo'n beeld van "dit gaat de kilo's doen wegsmelten" maar ze hebben weinig basis om mee te vergelijken. Zelfs producten als clenbuterol en T3 doen relatief weinig op zich (clen is ook maar een beta-agonist en niet noemenswaardig beter dan ephedrine/DMAA/norco/betaphrine) en T3 verhoogt dan weer je eetlust. Voor zover ik weet is er geen enkel middel die je "gewicht doet verliezen", het kan alleen je doelen maximaliseren.
Laatst bewerkt:

leuke foldertjes haha