XXL Nutrition

Nieuws Fat Attack ons nieuwste wapen tegen hardnekkig vet!

Net mijn eerste genomen. Sterke geur, ben benieuwd. Heb er eigenlijk nul vertrouwen maar we zullen het zien. Sowieso 1 potje op maken.

Waarom nul vertrouwen ? Slechte ervaringen met fatburners ?

Ik heb al heel wat fatburners geprobeert, en tot nu blijft ephedrine het enige ingr dat echt bij mij heeft gewerkt.

Na de ephedra ban was er een sterke droogte, maar de huidige crop fatburners met DMAA, Norcoclaurine/higenamine en betaphrine/isopropyloctopamine zijn minstens even potent of beter dan ephedrine wat betreft beta-agonisten. Toch in die mate dat waar ik vroeger nog vaak probeerde te kijken wie nog ephedrine had, ik vind dat de commercieel beschikbare fatburners even goed werken.

Met hoeveel % zou fat-attack je verbranding omhoog kunnen helpen?

Denk dat als we daar een cijfer proberen op te plakken dat het toch maar giswerk en bullshit zou zijn, hangt af van persoon, huidig gewicht en conditie, dieet, calorisch deficiet etc, en dan nog bestaat er geen formule voor.

I.m.o zijn fatburners voor 99% allemaal fake en alleen maar goed voor geld in het laadje.
Maar aan de andere kant als zelfs Big Cat zich hiermee inlaat lijkt mij dat erg positief.....!

De basis van elke goede fatburner is het effect op energie en eetlust, en in die zin ondersteunt het een goed dieet. Als je hoopt dat je fatburner alleen iets teweeg brengt, dan mag je gerust 100% zetten ipv 99%. zelfs van ephedrine hebben studies nog aangetoond dat 80% van het effect neerkwam op eetlustonderdrukking. De combinatie kaempferol/T2 daarentegen is enorm potent wat betreft schildklierwerking, daardoor is het effect op metabolisme iets groten dan de gewone lipolyse-gerichte fatburner. Feit dat Kaempferol ook PPARgamma blokker is en dus vetopbouw afremt ook op cheat dagen is mooi meegenomen, en het feit dat sulbutiamine de typische problemen van je beta-agonist wegneemt maakt het toch, in mijn ogen de moeite.

Met fatburners moet je gewoon voorzichtig zijn wat betreft je verwachtingen. ze zijn altijd te mooi om waar te zijn.

Het komt er helaas op neer dat je zonder een goede dieet strategie nergens raakt. De overdreven reclames van "neem dit en wordt shredded" scheppen inderdaad vaak verwachtingen die geen enkel product kan inlossen. Veel mensen hebben dan ook zo'n beeld van "dit gaat de kilo's doen wegsmelten" maar ze hebben weinig basis om mee te vergelijken. Zelfs producten als clenbuterol en T3 doen relatief weinig op zich (clen is ook maar een beta-agonist en niet noemenswaardig beter dan ephedrine/DMAA/norco/betaphrine) en T3 verhoogt dan weer je eetlust. Voor zover ik weet is er geen enkel middel die je "gewicht doet verliezen", het kan alleen je doelen maximaliseren.

Laatst bewerkt:
Ik heb al heel wat fatburners geprobeert, en tot nu blijft ephedrine het enige ingr dat echt bij mij heeft gewerkt.

I.m.o zijn fatburners voor 99% allemaal fake en alleen maar goed voor geld in het laadje.
Maar aan de andere kant als zelfs Big Cat zich hiermee inlaat lijkt mij dat erg positief.....!

Met fatburners moet je gewoon voorzichtig zijn wat betreft je verwachtingen. ze zijn altijd te mooi om waar te zijn.

Denk als je goed kijkt wat erin zit dat dit een heel ander product is dan de rest wat op de markt is!

Ik denk dat de meeste ook te hoge verwachtingen hebben en denken dat het wondermiddelen zijn.
Icm met een aangepaste dieet en training kan het absoluut een toegevoegde waarde hebben in het behalen van je vastgestelde fysiek. Maar als je louter rust op alleen de fatburner en daarnaast geen aanpassingen gaat doen in de andere elementen je uiteindelijk niet veel rendement gaat halen, ook niet met efedrine.

Bedankt voor je uitgebreide antwoord BigCat.

Nou is mijn volgende vraag over Intermittend fasten i.c.m Fatattack. kan dit?
Aangezien jij in samenwerking met xxl een mooi stuk over IF hebt geschreven, is mijn vraag of fatattack wel nut heeft icm IF.
Ik zou dan dus dit supp in de ochtend op een lege maag nemen. mijn eating-window start pas om 14:00
Jouw visie hierop?
Alvast bedankt!

Aangezien jij in samenwerking met xxl een mooi stuk over IF hebt geschreven, is mijn vraag of fatattack wel nut heeft icm IF.
Ik zou dan dus dit supp in de ochtend op een lege maag nemen. mijn eating-window start pas om 14:00
Jouw visie hierop?
Alvast bedankt!
Zo doe ik het en het werkt prima! :thumbup:

Jouw visie hierop?
Alvast bedankt!

Natuurlijk, dat vind ik net het mooie aan het systeem, je hoeft doorgaans je fatburner maar 1x per dag te gebruiken ipv 2x, net omdat je 's avonds relatief vrij kan eten, en 'smorgens het meeste behoefte hebt aan onderhoud van energie en metabolisme, en hongeronderdrukking. Doorgaans dekt die ene dosis dan ook je behoeftes tot aan je feeding window (bij langere fasting windows kan een tas of twee zwarte koffie het effect enigzins verlengen). Fat Attack heeft daarbij het voordeel dat het beter je metabolisme ondersteunt dan meeste fatburners.

Dat terzijde, zo zou ik gelijk welke fatburner gebruiken op IF, eerlijk gezegd.

Ik denk dat de meeste ook te hoge verwachtingen hebben en denken dat het wondermiddelen zijn.
Icm met een aangepaste dieet en training kan het absoluut een toegevoegde waarde hebben in het behalen van je vastgestelde fysiek. Maar als je louter rust op alleen de fatburner en daarnaast geen aanpassingen gaat doen in de andere elementen je uiteindelijk niet veel rendement gaat halen, ook niet met efedrine.

Het probleem is dat lipolyse relatief weinig uitmaakt als je natuurlijk meer calorien eet dan je verbruikt, want dan wordt het vrijgemaakte vet nooit getransporteerd, laat staan verbrand, en zet het zich nadien gewoon weer vast. Dus geen enkele fatburner doet iets als je geen calorisch deficiet creëert. Fat Attack is zo geformuleerd dat het naast hongeronderdrukkende en lipolytische effecten van beta-agonist/caffeine/NMT ook het energieverbruik stimuleert (kaempferol + T2 en capsaicine), verhindert dat vet zich weer vastzet en dat vetcellen expanderen (kaempferol) en de verbranding ondersteund. Voor mensen die ooit T3 genomen hebben, die zullen wel snel merken dat het effect op metabolisme er vrij dicht tegenaan leunt.

Laatst bewerkt:
Natuurlijk, dat vind ik net het mooie aan het systeem, je hoeft doorgaans je fatburner maar 1x per dag te gebruiken ipv 2x, net omdat je 's avonds relatief vrij kan eten, en 'smorgens het meeste behoefte hebt aan onderhoud van energie en metabolisme, en hongeronderdrukking. Doorgaans dekt die ene dosis dan ook je behoeftes tot aan je feeding window (bij langere fasting windows kan een tas of twee zwarte koffie het effect enigzins verlengen). Fat Attack heeft daarbij het voordeel dat het beter je metabolisme ondersteunt dan meeste fatburners.

TOP!

Toch maar eens Fat attack overwegen.. het kriebelt stiekem toch wel.. :o

• Topic Starter Topic Starter

Het probleem is dat lipolyse relatief weinig uitmaakt als je natuurlijk meer calorien eet dan je verbruikt, want dan wordt het vrijgemaakte vet nooit getransporteerd, laat staan verbrand, en zet het zich nadien gewoon weer vast. Dus geen enkele fatburner doet iets als je geen calorisch deficiet creëert. Fat Attack is zo geformuleerd dat het naast hongeronderdrukkende en lipolytische effecten van beta-agonist/caffeine/NMT ook het energieverbruik stimuleert (kaempferol + T2 en capsaicine), verhindert dat vet zich weer vastzet en dat vetcellen expanderen (kaempferol) en de verbranding ondersteund. Voor mensen die ooit T3 genomen hebben, die zullen wel snel merken dat het effect op metabolisme er vrij dicht tegenaan leunt.

Duidelijke uitleg Big Cat :thumbs:

Ikzelf sta ook altijd zeer sceptisch tegenover fat burners of wat dan ook, maar na de pdf & uitleg van Big Cat te hebben gelezen moet ik toegeven dat mijn interesse gewekt is.
Misschien voor in de cut deze eens in huis te halen om nét dat laatste % er gemakkelijker af te krijgen dan.

Zoals elke fatburner moet de basis al goed zijn! imo als de basis niet goed is kwa eten en trainen heeft geen enkele fatburner zin.

Ik krijg hem vandaag binnen dus eens kijken wat het op gaat leveren :D

.Toch maar bestellen denk ik.

Zoals elke fatburner moet de basis al goed zijn! imo als de basis niet goed is kwa eten en trainen heeft geen enkele fatburner zin.

Ik krijg hem vandaag binnen dus eens kijken wat het op gaat leveren :D
Insta-n*ger als ik de reclame mag geloven.

Na het lezen van dit topic en de Pdf die XXL heeft gemaakt, toch door de bocht gegaan.
Heb net de eerste pil genomen.
Zit momenteel in de cut dus eens kijken wat dit gaat brengen.

Ik zal foto's ed maken en een mooie review plaatsen over een maand. Ben benieuwd.

• Topic Starter Topic Starter
Na het lezen van dit topic en de Pdf die XXL heeft gemaakt, toch door de bocht gegaan.
Heb net de eerste pil genomen.
Zit momenteel in de cut dus eens kijken wat dit gaat brengen.

Ik zal foto's ed maken en een mooie review plaatsen over een maand. Ben benieuwd.

Succes! :thumbs:

haha die banner is echt geweldig!

product ziet er trouwens erg interessant uit!

Zo zal de Citrus aurantium verder eetlust remmen, de sulbutiamine energie, kracht en gemoed hoog houden etc.

nou dit brengt mijn gemoed niet hoog hoor.
Safety Issues

Most of the safety concerns regarding citrus aurantium relate to its stimulant constituents.
The drug synephrine is known to produce many unpleasant and possibly dangerous side effects, including headache, agitation, rapid heart rate, and heart palpitations. In some people, it can cause angina pectoris , kidney damage, increased pressure in the eye, and reduced blood circulation to the heart and the extremities. The other stimulant amines in Citrus aurantium may increase such effects. There is one case report of a heart attack that appears possibly related to use of a citrus aurantium supplement, 9 and another that links the herb to stroke. 14Citrus aurantium juice or concentrated extracts can raise blood pressure and increase heart rate 15 and therefore should not be used by individuals with cardiovascular disease or high blood pressure . The herb should also be avoided by people with glaucoma .
Synephrine can also interact with numerous medications and other drugs, including stimulants (e.g., ephedrine , pseudoephedrine (Sudafed), Ritalin, and even caffeine) and anesthetics. The tyramine constituent of Citrus aurantium can cause deadly side effects when combined with drugs in the MAO inhibitor family.
The peel and essential oil of Citrus aurantium may cause photosensitivity (increased tendency to react to sun exposure). For this reason, combination treatment with drugs that cause the same side effect (such as sulfa antibiotics ) is not recommended.
Finally, Citrus aurantium juice can alter the way that the liver processes various medications, potentially raising or lowering their levels. 10-13
In particular, the drugs cyclosporine and felodipine (a calcium channel blocker ) are thought to be affected by Citrus aurantium juice, but numerous other drugs may interact with it as well. For this reason, we recommend that if you are taking any medication that is critical to your health, you should not take Citrus aurantium juice.
Safety in young children, pregnant or nursing women, or people with severe liver or kidney disease has not been established.

veel succes en beterschap aan de mensen die het product gekocht hebben :D
maarja met zo'n banner zou ik er ook bijna intrappen natuurlijk :roflol:

mijn potje is vandaag thuis aangekomen.
ik heb er meteen 2 naar binnen gegooit een uur geleden.
Ik krijg er geen energie van maar dat is voor mij normaal (19 van de 20 pre workout shakes voel ik ook niet)
vind het wel jammer dat ik nog honger heb want dat is juist mijn grote probleem tijdens het cutten.
gratis whey was lekker (haha)
ik ben aan het denken om strax na het avond eten, voor de training, nog 2 te pakken omdat ik erg ongevoelig tegen alle supplementen ben of is dit niet slim om te doen?
om te zeggen of het werkt ofniet is het natuurlijk nog veels te vroeg maar dat zal ik ook hier posten als het potje leeg is.

ik denk dat ik er meteen diet shake bij bestel :p leuke foldertjes haha

Terug
Naar boven