AndroidHealthClinic

Nieuws Fat Attack ons nieuwste wapen tegen hardnekkig vet!

Als je vraagt of je zonder ook kan, dan is het antwoord uiteraard ja. Als je vraag is of Fat Attack ook voor jou nog iets kan betekenen om je doel sneller of efficienter te bereiken, is het antwoord ook ja.

Zoals René zegt, het is niet de bedoeling dat het je dezelfde "jolt" geeft als hoog-gedoseerde DMAA producten. Dat was een bewuste keuze om het product goed verdraagbaar en langer bruikbaar te maken. Het hele pre-workout gedoe geeft mensen een beetje een vertekend beeld van alles. Mensen nemen preworkouts omdat ze ze "voelen" werken, hoewel ze weinig of geen effect hebben die je niet zou hebben met andere beta-alanine/creatine combo's.

Ikzelf ben nu overigens ook aan mijn vierde dag dieet, en voelt goed. Eerste dag had ik het geweldig lastig, maar had mogelijk te maken met het feit dat ik de laatste dag ervoor nog even een large pizza binnengespeeld had voor het slapengaan. Vanaf de tweede dag telkens om 7u opstaan, 7u30 men andere supplementen en dan om 10u fat attack en 15u00 eerste maaltijd. Ik ben eigenlijk al begonnen aan relatief laag aantal calorien voor mij (2700 kcal) en heb nog moeite om die te halen op het einde van de dag, dus kan niet klagen. De korte termijn effecten lijken erg positief. Geen jitters, maar ook geen dips. Eetlust niet massaal onderdrukt, maar geen hongergevoel ook, ondanks de grote drop in calorien. Lange termijn effecten laten nog even op zich wachten uiteraard, maar het is daar waar de Fat Attack zich gaat onderscheiden van de andere burners. Misschien start ik tegen dan ook wel logje. Ik houd het in elk geval nauwkeurig bij met foto's en zo.
Helder. Ik zit voor mijn doen ook laag (2900 kcal). Ik heb nog nooit zodanig laag gezeten met koolhydraten en ik denk dat ik daar gewoon aan moet wennen - desondanks overweeg ik misschien juist nog meer naar beneden te schroeven en m'n vetten iets op te hogen om na een maaltijd om mezelf meer verzadigd te voelen. Zit zelf ook te twijfelen met een logje, foto's maken doe ik sowieso tijdens de cut. Zal sowieso wel een recensie schrijven van Fat Attack.

De vraag is heeft het naast het remmen van eetlust en het boosten van je metabolisme wat voor veel mensen voordelig is (tijdens een diepe cut kan ik me dat al helemaal voorstellen) nog meer effect? & heeft dat eventuele effect een grote impact of niet ;)?

Het onderdrukt de lipogenese en adipogenese (aanmaken van triglyceriden en expansie van vetcellen), en het heeft een licht noötropisch effect. Maar nee, geen van die beiden zal het grote verschil maken op het einde. Eerste is vooral handig omdat je minder hinder ondervind van je refeeds/cheatdagen, tweede houd de mood omhoog en geeft een stabiele energie (vermeld ik even omdat die voor groot deel los staat van de beta-agonist in tegenstelling tot meeste burners)

Helder. Ik zit voor mijn doen ook laag (2900 kcal). Ik heb nog nooit zodanig laag gezeten met koolhydraten en ik denk dat ik daar gewoon aan moet wennen - desondanks overweeg ik misschien juist nog meer naar beneden te schroeven en m'n vetten iets op te hogen om na een maaltijd om mezelf meer verzadigd te voelen. Zit zelf ook te twijfelen met een logje, foto's maken doe ik sowieso tijdens de cut. Zal sowieso wel een recensie schrijven van Fat Attack.

Zolang je niet te hard dropt in je calorien, anders moet je weer even omhoog om weer even vlot resultaat te halen. Ik denk dat ik dit, gezien weging deze morgen, net kan ontwijken, dus blijkbaar toch goed gekozen met die calorien. Houd de interessante bevindingen bij, denk dat je maar na weekje of twee zult zien of het interessant is logje te doen, en review op het einde uiteraard altijd interessanter. Ik denk dat Fat Attack ook niet het soort burner is waar mensen na 2 dagen een logje over beginnen omdat ze hem goed voelen, zoals pakweg een dexaprine. Hopelijk wel het soort waar ze aan het einde graag over schrijven omwille van de resultaten.

Suikers ontwennen kan inderdaad wel even duren. Al moet ik zeggen, ik reken normaal 10 dagen om te wennen aan de aanpassing van lagere carbs en IF, en vanaf de tweede dag had ik al relatief weinig last. Deels de fat Attack, maar ook deels de excitement en de stress. Zit al een eind te wachten tot ik mocht beginnen diëten en voor het eerst met een wedstrijd voor ogen.

XXL + Big Cat = epic win.

René: hoe lang gaat het duren voordat andere webshops jullie product gaan kopiëren?

Whaha, epic.

Goed bezig BC. En goed om te zien dat je nog steeds actief bent met de wetenschap achter de middelen van BB.

Zo snel gaat het ook. Ik lees elke dag een 10-tal wetenschappelijke studies, en wat ik wist 5 jaar geleden is nu vaak niet meer van toepassing, of in een heel andere context. Daar ben ik ook altijd mee bezig geweest, is nu gewoon voor het eerst dat ik weer volop tijd heb om me met de sport en het online gebeuren bezig te houden. De jaren ervoor lange pendel, persoonlijke problemen etc. Nu job dichter bij huis, net een jaar getrouwd, 2 jaar geleden huis gekocht, kindjes zijn al wat ouder enz, vandaar nu eindelijk weer wat meer aanwezig, nieuw projectje met M.A.S.S. enz. Wil daar trouwens tegen eind dit jaar ook weer wat meer in uitbreiden. Misschien weer seminars gaan doen en zo.

people, moet voor de gein is zoeken naar furious pete laat precies zien hoe ze dat voor en na plaatjes maken in 5 uur tijd.

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 16:06 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=M957dACQyfU

Het onderdrukt de lipogenese en adipogenese (aanmaken van triglyceriden en expansie van vetcellen), en het heeft een licht noötropisch effect. Maar nee, geen van die beiden zal het grote verschil maken op het einde. Eerste is vooral handig omdat je minder hinder ondervind van je refeeds/cheatdagen, tweede houd de mood omhoog en geeft een stabiele energie (vermeld ik even omdat die voor groot deel los staat van de beta-agonist in tegenstelling tot meeste burners)

Oke duidelijk. Dankjewel voor je antwoord :)

people, moet voor de gein is zoeken naar furious pete laat precies zien hoe ze dat voor en na plaatjes maken in 5 uur tijd.

Doen ze ook echt zo. Niet echt in 5 uur natuurlijk, maar voor die transformaties gaan ze meestal op zoek naar wedstrijdbodybuilders, en betalen ze dan om te verdikken voor de voor-foto. Voor die mannen is dat mooi meegenomen, zakcentje tijdens de bulk. daarom dat ze voor wedstrijden altijd een voor foto vragen met een krant in, met de datum op.

Gebruik deze nu 2 weken en ben zeer tevreden. Vooral het gevoel is goed. Niet dat opgefokte van de meeste fatburners, gevolgd door de onvermijdelijke crash.

@ bigcat hoelang ga je het gebruiken en gebruik je 4 caps per dag ?? Dit omdat ik zelf nog steeds twijfel of ik het 12 weken pak net zolang als mijn dieet of maar 8 weken ofzo.

@ bigcat hoelang ga je het gebruiken en gebruik je 4 caps per dag ?? Dit omdat ik zelf nog steeds twijfel of ik het 12 weken pak net zolang als mijn dieet of maar 8 weken ofzo.

Ik ga het nog een heel stuk langer gebruiken, en begin met 2 caps per dag, enkel 'smorgens om 10.00. Maar ik dieet op een intermittent fast style dieet, en eet dus pas eerste keer om 15.00 en dan al men calorien tussen dan en 22.30, waardoor ik dus niet echt een tweede dosis nodig heb.

Ik ga het nog een heel stuk langer gebruiken, en begin met 2 caps per dag, enkel 'smorgens om 10.00. Maar ik dieet op een intermittent fast style dieet, en eet dus pas eerste keer om 15.00 en dan al men calorien tussen dan en 22.30, waardoor ik dus niet echt een tweede dosis nodig heb.

Doe ook IF, maar neem 's morgens en 's middags 1 cap. Wat is jouw overweging om alleen in de ochtend in te nemen en niet bijvoorbeeld een uur of twee na je eerste maaltijd?

Doe ook IF, maar neem 's morgens en 's middags 1 cap. Wat is jouw overweging om alleen in de ochtend in te nemen en niet bijvoorbeeld een uur of twee na je eerste maaltijd?

Energie en mood blijven goed de hele dag na 1 dosis en op dat moment heb ik ook niet echt nood aan het hongeronderdrukkend effect. Eens ik begin te eten, gaat metabolisme ook terug omhoog.

Wat is het nut van dat IF dieet als ik vragen mag?

Bedankt, maar is,dit ook in het nederlands? En is dit enkel om te cutten?

• Topic Starter Topic Starter
Het is enorm hard gegaan, alles is uitverkocht. Ik verwacht dat we vrijdag weer voorraad hebben.

Bedankt, maar is,dit ook in het nederlands? En is dit enkel om te cutten?

Het helemaal vertalen ga ik niet doen, maar groot punt van het artikel was inderdaad dat zo'n systeem enkel en alleen geschikt is om te cutten. Zijn mensen die anders beweren, maar de wetenschap spreekt ze erg duidelijk tegen. Groeien berust op maximale eiwitsynthese, en omdat die beperkt is in intensiteit, moet ze gemaximaliseerd worden in de tijd. Lees : Eiwit-spreiding over de hele dag.

IF bestaat er in een langere periode te vasten en al je calorien in een korter timeframe te steken, typisch later op de dag. Ik eet nu tussen 15.00 en 22.30. door de langere vasten onderbreek je je lichaam niet wanneer het vet verbrand als energie, want telkens je iets calorierijks eet veroorzaak je insuline-release, en insuline remt de vetverbranding : er komt nieuwe energie binnen en al wat niet gebruikt wordt moet opgeslagen worden. Dus het eerste voordeel is een langere, ononderbroken vetverbranding. Het tweede is het gemak. Veel mensen kunnen hun calorien niet inhalen in de kortere feeding-periodes. En je hoeft dus ook tot (in mijn geval) 15.00 niet te denken aan eten, je bezig te houden met het bereiden of nuttigen ervan etc. Je hebt ook een kleiner aantal maaltijden waarop je je calorien moet berekenen, wat je een stuk meer vrijheid geeft. De eerste 10 dagen van een IF dieet zijn doorgaans moeilijker dan een klassiek grazing dieet, omdat het wel wat wennen is aan het gebrek aan eten in die periode, maar daarna wordt het eigenlijk een stuk makkelijker.

Big cat, je bent echt een vriendelijke kerel ! :D
merci om het wat samen te vatten.

amai , maar echt wel zot dan, niet eten tussen het opstaan en 15:00...
en ik denk niet dat ik nog moet cutten, 180 cm, 77kg nu en 10% BV..

Terug
Naar boven