Als je vraagt of je zonder ook kan, dan is het antwoord uiteraard ja. Als je vraag is of Fat Attack ook voor jou nog iets kan betekenen om je doel sneller of efficienter te bereiken, is het antwoord ook ja.
Zoals René zegt, het is niet de bedoeling dat het je dezelfde "jolt" geeft als hoog-gedoseerde DMAA producten. Dat was een bewuste keuze om het product goed verdraagbaar en langer bruikbaar te maken. Het hele pre-workout gedoe geeft mensen een beetje een vertekend beeld van alles. Mensen nemen preworkouts omdat ze ze "voelen" werken, hoewel ze weinig of geen effect hebben die je niet zou hebben met andere beta-alanine/creatine combo's.
Ikzelf ben nu overigens ook aan mijn vierde dag dieet, en voelt goed. Eerste dag had ik het geweldig lastig, maar had mogelijk te maken met het feit dat ik de laatste dag ervoor nog even een large pizza binnengespeeld had voor het slapengaan. Vanaf de tweede dag telkens om 7u opstaan, 7u30 men andere supplementen en dan om 10u fat attack en 15u00 eerste maaltijd. Ik ben eigenlijk al begonnen aan relatief laag aantal calorien voor mij (2700 kcal) en heb nog moeite om die te halen op het einde van de dag, dus kan niet klagen. De korte termijn effecten lijken erg positief. Geen jitters, maar ook geen dips. Eetlust niet massaal onderdrukt, maar geen hongergevoel ook, ondanks de grote drop in calorien. Lange termijn effecten laten nog even op zich wachten uiteraard, maar het is daar waar de Fat Attack zich gaat onderscheiden van de andere burners. Misschien start ik tegen dan ook wel logje. Ik houd het in elk geval nauwkeurig bij met foto's en zo.