Fitness Seller

Fatburner PT

Bezoekers in dit topic

mrmyagi

Novice
Lid geworden
17 aug 2015
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
82kg
Vetpercentage
20%
Je leest links en rechts weleens over fatburners maar goed eten is een pre.
Nu zie je bij PT Lukas van Hagen die hier ook weleens besproken is op zijn social media een echte effectie fatburner voorbij komen.
Zijn mensen hier al mee bekend of dat het ook echt zo kan zijn dat het werkt of is het allemaal zelfde materie.
 
fatburners bestaan niet , het zijn vochtafdrijvers waardoor je meer gaat plassen

daarnaast is het onmogelijk om "plaatselijk " vet te verbranden

Welke PT'er , youtuber, infuencer het ook aanprijst , alles is berust op dezelfde materie
 
De enige stuff die werkt voor het verbranden van vet is volgens mij de spuiten met AAS
 
En van wat ik lees ook Cardarine? Ben er zelf geen deskundige in.
 
En van wat ik lees ook Cardarine? Ben er zelf geen deskundige in.
Teleurstellende resultaten met risico’s tegenover een goed voedingsschema
 
De enige stuff die werkt voor het verbranden van vet is volgens mij de spuiten met AAS
Dan nog steeds moet je lichaam al vet aan het verbranden zijn voordat er iets te bevorderen valt.

Je ontkomt niet aan een calorietekort.
 
fatburners zijn gewoon placebo in mijn ogen. Zitten vol met cafeïne. Waardoor je hongergevoel minder wordt . Minder Behoefte aan eten, vreetbuien en behoefte aan tussendoortjes zullen minder zijn.

Wil je nog iets sterkers om je hongergevoel te onderdrukken kun je denken aan een mix tussen cafeïne en ephedra. Weet alleen niet of dat nog legaal is in Nederland?
 
fatburners zijn gewoon placebo in mijn ogen. Zitten vol met cafeïne. Waardoor je hongergevoel minder wordt . Minder Behoefte aan eten, vreetbuien en behoefte aan tussendoortjes zullen minder zijn.

Wil je nog iets sterkers om je hongergevoel te onderdrukken kun je denken aan een mix tussen cafeïne en ephedra. Weet alleen niet of dat nog legaal is in Nederland?
Als je door de caffeine minder honger hebt dan is dat toch geen placebo?
 
  • Like
Waarderingen: LM
Als je door de caffeine minder honger hebt dan is dat toch geen placebo?
misschien is placebo niet het juiste woord. Bedoel dat je door fatburners niet extra vet verbrand. hooguit dus je hongergevoel wat onderdrukt waardoor je Je makkelijker aan je dieet kan houden.
 
Cardio, verbrand vet. En als je s avonds moe en voldaan een uurtje eerder naar bed gaat heb je minder tijd om te eten.
 
Back
Naar boven