MuscleMeat

Fatburner voor beginners

milic

Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
88kg
HI MENSE,

Ik wil eerst even zeggen dat ik nieuw op dit forum ben dus als er kritiek is op mijn topic laat maar komen.

On:

Ik ben ongeveer 1.85 en weeg 77.5 kilo en vind mezelf toch wat te dik worden.
Ook ik zal graag wat afvallen en proberen een wasbordje te krijgen maar ik weet dat ik een lange weg te gaan heb. Nou weet ik dat ik eerst de overtollige kilo's eraf moet hebben. Daarom zoek ik een fatburner voor beginners die vooral effectief is als het gaat om vetverbranding met snel resultaat.
Ik heb al research gepleegd maar ben er nog steeds niet uit daarom vraag ik jullie om mij even te helpen met jullie ervaringen. Ik zoek een fatburner die niet te veel bijwerkingen heeft dus nogmaals voor een effectieve vetverbranding die niet te heftig is met stuiteren, een beetje mag wel.
Let wel op ik sport maar 3 keer per week dus het hoeft niet een fatburner te zijn die alleen werkt ivm trainingen.

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: JaSz
Maak eerst dat je voeding in orde is en ik gebruik nu Backdraft (typ dit ff op internet in en je zult het wel vinden.

• Topic Starter Topic Starter
-

Maak eerst dat je voeding in orde is en ik gebruik nu Backdraft (typ dit ff op internet in en je zult het wel vinden.

IK sport niet al te veel? Volgens mij is die fatburner die jij gebruikt alleen handig ivm trainingen of niet?

De beste fatburner ben je zelf. Voeding op orde krijgen en bewegen met je luie donder.

Je sport niet maar je wilt wel een fatburner gebruiken?

Beter met sporten je vet verbranden dan fatburner te gebruiken of niet te eten, anders ga je spiermassa verliezen. Meer eiwitten, iets minder koolhydraten en iets minder vet, kom je een heel eind mee, gewoon volhouden.

Je bent 1.85 en weegt maar 77,5 kg, dus je hebt knetterweinig spiermassa en een teveel aan vet ofzo iets.

Gaat 3x in de week krachttrainen en zorg ervoor dat je zoveel mogelijk suikers vermijdt uit je voeding, enkel na het trainen zou je wat suikers mogen.

Op deze manier gain je wat meer spiermassa en zal je vet verliezen.

Je bent 1.85 en weegt maar 77,5 kg, dus je hebt knetterweinig spiermassa en een teveel aan vet ofzo iets.

Gaat 3x in de week krachttrainen en zorg ervoor dat je zoveel mogelijk suikers vermijdt uit je voeding, enkel na het trainen zou je wat suikers mogen.

Op deze manier gain je wat meer spiermassa en zal je vet verliezen.

ja, heb inderdaad knetterweinig spiermassa en een teveel aan vet.

---------- Toegevoegd om 00:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:36 ----------

Beter met sporten je vet verbranden dan fatburner te gebruiken of niet te eten, anders ga je spiermassa verliezen. Meer eiwitten, iets minder koolhydraten en iets minder vet, kom je een heel eind mee, gewoon volhouden.

Helpen eiwitten met afvallen dan? En is er echt geen middel die helpt je vet sneller te verbranden.

---------- Toegevoegd om 00:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:36 ----------

Helpen eiwitten met afvallen dan? En is er echt geen middel die helpt je vet sneller te verbranden.

Dat middel noemt cardio, zeer effectief tegen overtollig spek.

Meer eiwitten beschermen de spierafbraak tijdens cardio en cutten. Je energie wordt dus gehaald uit je opgeslagen vet. Dus niet meer eieren eten, eigeel zit weer vet in, maar mager vlees als kipfilet en vis. En dus minder koolhydraten, maar niet overdrijven met niet eten anders ga je dus spiermassa verliezen.

Meer eiwitten beschermen de spierafbraak tijdens cardio en cutten. Je energie wordt dus gehaald uit je opgeslagen vet. Dus niet meer eieren eten, eigeel zit weer vet in, maar mager vlees als kipfilet en vis. En dus minder koolhydraten, maar niet overdrijven met niet eten anders ga je dus spiermassa verliezen.

Dus jij zou mij een bepaalde eiwit shake aanraden en waar moet ik nou genoeg van binnenkrijgen om het verliezen van spiermassa tegen te gaan,

Je kan hooguit wat caffeinetabs nemen zodat je cardio wat makkelijker gaat.
Zonder voedingsschema en regelmatige beweging is het nutteloos om fatburners te gebruiken.

Dus jij zou mij een bepaalde eiwit shake aanraden en waar moet ik nou genoeg van binnenkrijgen om het verliezen van spiermassa tegen te gaan,

Niet zozeer een eiwit shake, die zijn alleen maar om makkelijk veel proteïnen (= eiwitten) binnen te krijgen.

Een laag calorisch dieet voor iemand van +- 80 kg is:

- 153 gram eiwitten
- 204 gram koolhydraten
- 8 gram vet.

In totaal iets van 1500 kcal als je het juiste eet.

Let op, dit is een erg laag calorisch dieet voor spierdefinitie. Verspreid het over de hele dag en zorg dat de koolhydraten van een lage glycemische index zijn. Dus geen suikers.

Dit is maar een voorbeeld hè! Iedereen is anders ;)

Fatburner?
zonder te trainen?
DOE NORMAAL!

PS: HIIT zoek dit maar op in de zoek optie!

Ga gewoon trainen man en dan heb je zo een sixpack, zeker op dat lullige gewicht. En fatburners is voor serieuze BBers die ECHT vet moeten verliezen, jij daarintegen bent bang dat je energie verbrandt door eigen inspanning aka het syndroom van luiheid.

Conclusie: TRAINEN EN **** FATBURNERS in jouw geval

valt me nu pas op dat je milic bent, ga verdomme eens wat harder rennen op het veld dan want dit is natuurlijk waardeloos :mad:

Pilletje slikken en zappend voor de tv het resultaat afwachten... dat willen we allemaal wel!

Je voeding halveren, minstens 4x per dag, maar liever 6x een portie eten en wat je eet voldoende eiwit- en vezelrijk, en vet- en koolhydraatarm.
Verder je training verdubbelen, en als dat nu nul is is 0x0 nog steeds nul dus met je luie kont van de bank en 3x per week aan de slag in de gym.

Binnen 3 maanden heb je dan een heel duidelijke verbetering en een betere conditie. Misschien ga je het zelfs leuk vinden...

slank met dokter frank:haha:

shiiiiit wat een topic bumps!!

Zal meneer onderhand zijn doel behaald hebben? Of nog altijd met zn luie reet achter de tv? :P

Terug
Naar boven