Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thierry Pastel had relatief aan zijn lichaamslengte en hoofdgrootte de dikste armen. Hij is echter erg klein van postuur. Omdat uit uit de WABBA kwam won hij later niks bij de IFBB.
Kende hem niet, maar wel bruut fysiek. Vooral die arm:waist ratio is meesterlijk. Armen kunnen nooit te groot en waist nooit te klein.Thierry Pastel had relatief aan zijn lichaamslengte en hoofdgrootte de dikste armen. Hij is echter erg klein van postuur. Omdat uit uit de WABBA kwam won hij later niks bij de IFBB.
Zijn armen lopen wel achter.
Is beter voor mijn zelfvertrouwen want in mijn hoofd zijn die van mij ook te klein in verhouding.
Idd zonde van zijn armen, Ik heb hetzelfde probleem ook helaas 😂
Nosegains!!!Zei iemand armen? Fucking BBC wins again.
Het is weer tijd om de dose te viervoudigen brehs.
![]()
Beter dan cbum toen die 24 was. Volgens mij is Urs nu ook 24.
Zou je dit zelf ook willen hebben?Zei iemand armen? Fucking BBC wins again.
Het is weer tijd om de dose te viervoudigen brehs.
![]()
Beter dan cbum toen die 24 was. Volgens mij is Urs nu ook 24.
Cbum won op zijn 24e gewoon zijn eerste Olympia na twee tweede plekken. Beter zou ik niet zo snel zeggen als ze niet naast elkaar staan.Beter dan cbum toen die 24 was. Volgens mij is Urs nu ook 24.
Is misschien een beetje een voorbarige uitspraak ja. Ik heb een keer ergens een vergelijking gezien van Urs en Cbum op dezelfde leeftijd na afgelopen olympia en dat was goed aan elkaar gewaagd. Inmiddels is Urs behoorlijk verbeterd lijkt het dus vandaar dat ik het zo bracht.Cbum won op zijn 24e gewoon zijn eerste Olympia na twee tweede plekken. Beter zou ik niet zo snel zeggen als ze niet naast elkaar staan.