AndroidHealthClinic

Sticky Favoriete foto's van Bodybuilders

FB_IMG_1648748844828.jpg

Die onderarmen. :emo:

-

Laatst bewerkt:
P

Wat ik wel vaker spot bij veel pro bodybuilders is die “uitsteeksel” op de elleboog net zoals bij flex lewis dat ook heeft. Geen idee hoe dat kan, maar zie het vaker bij andere ook.
Dat heeft dezelfde oorzaak als de blauwe tongen in Asterix en de olympische spelen.

• Wow
Waarderingen: AK
P

Wat ik wel vaker spot bij veel pro bodybuilders is die “uitsteeksel” op de elleboog net zoals bij flex lewis dat ook heeft. Geen idee hoe dat kan, maar zie het vaker bij andere ook.
Zie je ook bij veel oude bodybuilders inderdaad die massa weer wat hebben ingeleverd. Denk ook dat,het door de HGH komt.

Toch hoop ik ooit genoeg te verdienen om ook aan de HGH te kunnen.

Zie je ook bij veel oude bodybuilders inderdaad die massa weer wat hebben ingeleverd. Denk ook dat,het door de HGH komt.

Toch hoop ik ooit genoeg te verdienen om ook aan de HGH te kunnen.
Maar Chris Dickerson had het al, toen HGH nog niet beschikbaar was (vroege jaren 1980).

-

Laatst bewerkt:
Gh hoeft niet duur te zijn maat! Als je goede dosis primo zet a la 700mg per week ben je meer kwijt
Op 4 iu elke dag loop je wel op leeg hoor, plus je moet het super lang nemen wil het een beetje gaan werken voor je. Bent al snel 1000 per maand kwijt dan hoor. Ik hou geen 1000 per maand over haha

Want gh is de heilige graal en ga je oppeens buff van worden.

1650373157849.png

Wie durft een gokje te wagen hoe oud hij gaat worden? :o

Terug
Naar boven