Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ik wel vaker spot bij veel pro bodybuilders is die “uitsteeksel” op de elleboog net zoals bij flex lewis dat ook heeft. Geen idee hoe dat kan, maar zie het vaker bij andere ook.
Chris Dickerson had dat al.Heb wel eens gelezen door gh dat die doorgroeit, wat er van waar is weet ik niet
Dat heeft dezelfde oorzaak als de blauwe tongen in Asterix en de olympische spelen.P
Wat ik wel vaker spot bij veel pro bodybuilders is die “uitsteeksel” op de elleboog net zoals bij flex lewis dat ook heeft. Geen idee hoe dat kan, maar zie het vaker bij andere ook.
Zie je ook bij veel oude bodybuilders inderdaad die massa weer wat hebben ingeleverd. Denk ook dat,het door de HGH komt.P
Maar Chris Dickerson had het al, toen HGH nog niet beschikbaar was (vroege jaren 1980).Zie je ook bij veel oude bodybuilders inderdaad die massa weer wat hebben ingeleverd. Denk ook dat,het door de HGH komt.
Toch hoop ik ooit genoeg te verdienen om ook aan de HGH te kunnen.
Op 4 iu elke dag loop je wel op leeg hoor, plus je moet het super lang nemen wil het een beetje gaan werken voor je. Bent al snel 1000 per maand kwijt dan hoor. Ik hou geen 1000 per maand over hahaGh hoeft niet duur te zijn maat! Als je goede dosis primo zet a la 700mg per week ben je meer kwijt
Er is genoeg legit chinese gh.Op 4 iu elke dag loop je wel op leeg hoor, plus je moet het super lang nemen wil het een beetje gaan werken voor je. Bent al snel 1000 per maand kwijt dan hoor. Ik hou geen 1000 per maand over haha
Dat "golden" heeft hij ook al uit een flesje.
Nee man, in die tijd allemaal natty...
Bedoelde zijn haar.