Was mij niet eens opgevallen. Dat is wel schrikbarend.
Wie zou dat niet willen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was mij niet eens opgevallen. Dat is wel schrikbarend.
Wie zou dat niet willen?
www.instagram.com
![]()
平云龙 op Instagram : "明天出发泰国🇹🇭,希望一切顺利"
10K likes, 207 comments - pingyunlongifbb op March 11, 2022: "明天出发泰国🇹🇭,希望一切顺利".www.instagram.com
Hebben jullie deze fucking freak al gezien? Hoooly shiiit, die benen. Ben benieuwd hoe hij er uit ziet in een line up met andere 212 toppers.
Rug is wel een beetje minder, maar zie voor de rest geen weak points.
Zo'n freak en ook nog met Aziatisch bloed. Insane, maar zou gaaf zijn om weer een Aziaat op het hoogste niveau on stage te zien.
Weer?Zo'n freak en ook nog met Aziatisch bloed. Insane, maar zou gaaf zijn om weer een Aziaat op het hoogste niveau on stage te zien.
Ik ook, herinner me hem nog uit de open klasse. Vond hem niet echt inspirerend.Ik dacht meteen aan Hidetada Yamagishi. Heeft een keer of 9 (?) op de Mister Olympia gestaan in de 212 divisie.
Ik dacht meteen aan Hidetada Yamagishi. Heeft een keer of 9 (?) op de Mister Olympia gestaan in de 212 divisie.
ik weet niet hoe zijn benen zijn maar deze man hoort echt in classic
www.instagram.com
ja classic![]()
Jeremy Potvin op Instagram : "Wasn’t the best leg day, but still took advantage of another opportunity to get better. @unchained_physiques 11 weeks @npcifbbpropittsburgh 13 weeks @bevsgym NY Pro 14 weeks @k_dpromotions Palmetto Pro 15 weeks ??"
16K likes, 78 comments - jeremypotvin_ op February 17, 2022: "Wasn’t the best leg day, but still took advantage of another opportunity to get better. @unchained_physiques 11 weeks @npcifbbpropittsburgh 13 weeks @bevsgym NY Pro 14 weeks @k_dpromotions Palmetto Pro 15 weeks ??".www.instagram.com