AndroidHealthClinic

Sticky Favoriete foto's van Bodybuilders

Even wat Classic Physique foto's van de Arnold:

1646848739275.png

1646848748907.png

1646848759794.png

1646848766666.png

Door Breon zijn gedrag op de Olympia zit hij enigszins in mijn irritatiezone.
Slaat nergens op, maar elke keer als ik die kerel zijn geniepige glimlach zie vind ik hem irritanter worden. :dunno: :gek: :roflol:

Pfft die armen op die eerste foto haha, zijn biceps rusten gewoon op zijn onderarmen haha

Hebben jullie deze fucking freak al gezien? Hoooly shiiit, die benen. Ben benieuwd hoe hij er uit ziet in een line up met andere 212 toppers.

Rug is wel een beetje minder, maar zie voor de rest geen weak points.

Hebben jullie deze fucking freak al gezien? Hoooly shiiit, die benen. Ben benieuwd hoe hij er uit ziet in een line up met andere 212 toppers.

Rug is wel een beetje minder, maar zie voor de rest geen weak points.

Zo'n freak en ook nog met Aziatisch bloed. Insane, maar zou gaaf zijn om weer een Aziaat op het hoogste niveau on stage te zien.

Zo'n freak en ook nog met Aziatisch bloed. Insane, maar zou gaaf zijn om weer een Aziaat op het hoogste niveau on stage te zien.

Ja, sowieso tof om in pro bodybuilding meer verschillende nationaliteiten en etniciteiten te zien.

Niet dat het ooit zal gebeuren met die geldverslaafde tyfusamerikanen, maar ik heb nog altijd stille hoop dat de Olympia elk jaar in een ander land wordt gehouden net als vroegahh.

In Classic had je 2 jaar geleden ook een Chinees met gekke benen die opeens 4e ofzo werd op de Olympia… daarna niks meer van gehoord. Wats met hem eigenlijk?

In Classic had je 2 jaar geleden ook een Chinees met gekke benen die opeens 4e ofzo werd op de Olympia… daarna niks meer van gehoord. Wats met hem eigenlijk?
Branch Chen Kang (@Branch2015) heeft de tijd genomen om meer te bouwen, ook veel gezeik altijd met Visa's voor Chinezen.

Screenshot_20220329-211925_Instagram.jpg

Ik zie in hem eigenlijk ook eerder een 212, weet niet in hoeverre zo’n fysiek succesvol gaat zijn in classic nu… Maar damn, wat een fysieken.

ik weet niet hoe zijn benen zijn maar deze man hoort echt in classic

ja classic

Ik vind dat niet echt classic. Tegenwoordig is het bijna als je wat "smaller" bent en een kleinere waist dan de massmonsters dat je classic bent. Komt wel wat meer bij kijken imo

Terug
Naar boven