Fitness Seller

Favoriete foto's van Bodybuilders

Bezoekers in dit topic


Russische amateur… vind ‘m echt een nice fysiek hebben. Alleen zijn rug is een beetje zwak in vergelijking met de rest.
Je bent zelf ook een amateur lan amcik. Sikimin cocugu met je omhooggeschoven houding.
 
Laatst bewerkt:
BML21hxCcAAkNWB.jpg
 
zyzz.jpg


Zyzz. Gewoon een sterk fysiek zonder overdreven groot te zijn.

Kreeg in het begin toen ik 15 was goede motivatie om te sporten door zijn video's / levensstijl ;p
 
Zijn armen zijn erg slecht.
Die benen ook.. spillebeentjes.

Toen ik in 1854 samen met de toenmalige wereldkampioen bodybuilding (die toen eigenlijk nog niet eens bestond) trainde zag ik benen waar die van hier boven niet eens in de buurt komen. Dat was in de jungle in Afrika bij een lokale stam waar ik de naam niet meer van weet en dat is inmiddels al meer dan 150 jaar geleden, kun je nagaan. Mooie tijd was dat, zonder roids ook nog.
 
Die benen ook.. spillebeentjes.

Toen ik in 1854 samen met de toenmalige wereldkampioen bodybuilding (die toen eigenlijk nog niet eens bestond) trainde zag ik benen waar die van hier boven niet eens in de buurt komen. Dat was in de jungle in Afrika bij een lokale stam waar ik de naam niet meer van weet en dat is inmiddels al meer dan 150 jaar geleden, kun je nagaan. Mooie tijd was dat, zonder roids ook nog.
Omdat je weinig van bodybuilding afweet, een tip: omvang armen moet je met de grootte van het hoofd vergelijken.
 
In de encyclopedie van Arnold staat dat de omtrek van je armen gelijk moet zijn aan die van je kuiten oid.
Bij Arnold klopte dat dan niet. Maar daar wordt iets anders mee bedoeld, iets van klassieke proporties.

De vergelijking van de omvang van de armen met de grootte van het hoofd geeft een directe indicatie of je armen echt groot zijn - of niet. Uitzonderingen daargelaten is het hoofd in proportie met de rest van het lichaam (isometrisch).

Sergio en Flex zijn de mooiste voorbeelden.
 
Back
Naar boven