- Waardering
- 7.443
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
2 maanden en 16 dagen.![]()
Wie durft een gokje te wagen hoe oud hij gaat worden?![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 maanden en 16 dagen.![]()
![]()
99 problems but the size isn't one.![]()
Zo oud is die nog niet en neem aan dat als die slim is zich toch regelmatig laat checken.![]()
37 is hij nuZo oud is die nog niet en neem aan dat als die slim is zich toch regelmatig laat checken.
Sowieso zo groot blijven boven de 40 is geen slim idee.
Nick Walker zijn bloodwork lijkt mij helemaal kloteRamy is ook relatief laat begonnen met bodybuilding. Itt van die gastjes zoals Nick Walker en Dallas die waarschijnlijk vanaf hun 16e al aan de tren zaten
Ik heb hem al vaker horen zeggen dat dat allemaal prima is.Nick Walker zijn bloodwork lijkt mij helemaal klote
www.instagram.com
![]()
🔷️Онлайн Тренер🔷️ on Instagram: "За 9 дней до предстоящего турнира. Актуальная форма 😇 вес 99 Как вам ребята ? . #бодибилдинг #тяжелаяработа #чемпионат #санктпетербург2022 #пашем"
475 likes, 30 comments - sharafislamov_artur on March 31, 2022: "За 9 дней до предстоящего турнира. Актуальная форма 😇 вес 99 Как вам ребята ? . #бодибилдинг #тяжелаяработа #чемпионат #санктпетербург2022 #пашем".www.instagram.com
Russische amateur… vind ‘m echt een nice fysiek hebben. Alleen zijn rug is een beetje zwak in vergelijking met de rest.