Fitness Seller

Sticky Favoriete foto's van Bodybuilders

1700742879231.png

Robby was de eerste bodybuilder met 3D spieren, zijn schouders en zijn rug hadden veel details in tegenstelling tot bijvoorbeeld die van A´nold (die wel veel definitie had in zijn armen en benen). Robby was ook de eerste met een goed ontwikkelde beenbiceps. Het is hier niet zichtbaar, maar hij had een vrij zwakke vastus medialis en voor een zwarte man goede, maar in vergelijking A'nold zwakke kuiten.

Laatst bewerkt:
Stil going strong at 76 years old

Inderdaad, een man moet geen grote glutes hebben. Grote adductors is ook homo.
Moderne bodybuilders hebben vaak dikke buiken met belachelijke obliques, een bolle grove kop, rug als een schildpad, dikke reet en wanstaltige adductors en daaronder dunne knietje/geen kuiten en armen die zeker 5cm te dun zijn. Heb ik nog wat vergeten?

Als je ziet hoe de beste man te werk ging. Die werkethiek is ongeëvenaard. Nog verder dan falen. Forced reps , drop sets. De intensiteit van die trainingen is bruut.

814d8f8571a89e63169192f5732c39be.jpg

Zieke rug

Vind James echt een fenomenale bodybuilder. Imo perfecte balans tussen massa/brute hardheid en aesthetics en flow.

Vind James echt een fenomenale bodybuilder. Imo perfecte balans tussen massa/brute hardheid en aesthetics en flow.

De ironie is dat 99,...% van alle mannen jouw lichaam beter vinden. En dan heb ik het nog niet eens over de vrouwen.

Laatst bewerkt:
De ironie is dat 99,...% van alle mannen jouw lichaam beter vinden. En dan heb ik het nog niet eens over de vrouwen.
Ik denk dat je gelijk hebt alleen je mist de gedachten gang van iemand die bb echt waardeert. Die kijkt niet wat de buurvrouw mooi vind, die wilt het maximale eruit halen wat erin zit en gaat daarvoor verder dan de gym recreant die een sixpack als ultieme doel heeft

Ik denk dat je gelijk hebt alleen je mist de gedachten gang van iemand die bb echt waardeert. Die kijkt niet wat de buurvrouw mooi vind, die wilt het maximale eruit halen wat erin zit en gaat daarvoor verder dan de gym recreant die een sixpack als ultieme doel heeft
Kijk nog eens naar de kop van die vent. En de bi van A'nold.

Laatst bewerkt:
Je mist een belangrijk detail.

Terug
Naar boven