- Waardering
- 20.663
Die details in zijn benen. Niemand in de open heeft zulke definitie tegenwoordig meer
True. Hoe komt dat denk je?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die details in zijn benen. Niemand in de open heeft zulke definitie tegenwoordig meer
Geen idee. Syntol? niet droog genoeg?
Wheeler had zulke zieke rondingen niet normaal.Dorian zegt het zelf over Wheeler, maar ik denk dat zowel Wheeler als Cormier Dorian hadden kunnen verslaan als ze ook Warrior Monks waren geweest.
Denk ik ook Wheeler sowieso.Dorian zegt het zelf over Wheeler, maar ik denk dat zowel Wheeler als Cormier Dorian hadden kunnen verslaan als ze ook Warrior Monks waren geweest.
iedereen die daar staat doet datDie waren deels ook opgespoten met allerlei troep natuurlijk. Escecline / synthol.
Hij heeft een slecht figuur met een heleboel spieren, lijkt nergens op. Krizo heeft tenminste nog goede proporties.Impressionant maar ik vind het (nog) geen mooi fysiek. Te veel uit proportie. Maar wel een straffe prestatie.
Hij heeft een slecht figuur met een heleboel spieren, lijkt nergens op. Krizo heeft tenminste nog goede proporties.
Inderdaad, een man moet geen grote glutes hebben. Grote adductors is ook homo.Mijn vriendin heeft grotere glutes dan Krizo en zijn rug is ook flut.
Inderdaad, een man moet geen grote glutes hebben. Grote adductors is ook homo.
Een dikke pens ook. Daar moeten ze dan maar allemaal weer mee kappen, misschien kan @wilders er wat mee. Die lelijke dwerg die mr O is geworden had overigens ook een hangbuik en een bolle kop.In modern day bodybuilding is het wel heel belangrijk.
Een dikke pens ook. Daar moeten ze dan maar allemaal weer mee kappen, misschien kan @wilders er wat mee.
Derek had een hangpens bij zijn transities. Bovendien had hij veel te dunne armen, Hadi had dat al maar minder erg.Een dikke pens wordt nu juist genadeloos afgestraft. Zie Keone vs. Clarida in 212.
Je moet wel een beetje de actualiteit blijven volgen he opa en niet alleen in het verleden blijven hangen.