- Waardering
- 32.498
- Massa
- 160kg
Zware curls zeker!
Uitstraling heb je mee of niet. Ikzelf heb goddelijke looks genen, maar belabberde arm genen. Thats life.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zware curls zeker!
Dus wat is nu precies je punt?De ironie is dat 99,...% van alle mannen jouw lichaam beter vinden. En dan heb ik het nog niet eens over de vrouwen.
En meth pre work outMike scheen trouwens voor in die tijd een van de grootgebruikers te zijn qua aas.
Dit is volgens mij genomen tijdens mister universe
Misschien omdat de meeste mensen geen antidepressiva nodig hebben, niet lullig bedoeld verder.Snap sowieso niet hoe mensen met uppers kunnen trainen. Ik heb van een psychiater een grote hoeveelheid kalmeringsmiddelen voorgeschreven gekregen en gebruik het nu als pwo.
Lekker rustig in het koppie en knallen
Misschien omdat de meeste mensen geen antidepressiva nodig hebben, niet lullig bedoeld verder.
Alleen overdrijven de meeste mensen met hun uppers en rammen er meteen 600 mg cafeïne in.
Als ik zo om me heen kijk kunnen best een hoop mensen wat AD gebruiken alleen ontkennen ze het lol. Maar snap verder wel wat je bedoelt.Zelf drink ik vaak snel 1/2 liter Kanon voor een training, om rustig te blijven. Als collateral damage heb ik dan wel eens bij het bankdrukken aan 1 kant 5kg meer/minder.Als ik zo om me heen kijk kunnen best een hoop mensen wat AD gebruiken alleen ontkennen ze het lol. Maar snap verder wel wat je bedoelt.
Als ik stimulants neem en ga trainen word ik helemaal para en denk ik tijdens een setje squats opeens aan dat ik mijn teennagels moet knippen als ik thuis kom. Fucked up.
En een pioneer bij het gebruik van in die tijd nieuwe middelen zoals insuline. Mike had een of andere vage medische opleiding gevolgd.Mike scheen trouwens voor in die tijd een van de grootgebruikers te zijn qua aas.
Pre med , daar heeft hij waarschijnlijk een basis in pharmaceutische middelen gelegdEn een pioneer bij het gebruik van in die tijd nieuwe middelen zoals insuline. Mike had een of andere vage medische opleiding gevolgd.
Koffie en een banaanSnap sowieso niet hoe mensen met uppers kunnen trainen. Ik heb van een psychiater een grote hoeveelheid kalmeringsmiddelen voorgeschreven gekregen en gebruik het nu als pwo.
Lekker rustig in het koppie en knallen
Juist hoe vaak zie je niet en pwo en blik energy knoei persoonlijk een nachtmerrie scenarioMisschien omdat de meeste mensen geen antidepressiva nodig hebben, niet lullig bedoeld verder.
Alleen overdrijven de meeste mensen met hun uppers en rammen er meteen 600 mg cafeïne in.