MuscleMeat

Favoriete Whey Delicious Smaak?

Peiling Peiling Wat is je favoriete smaak Whey Delicious?

• Totaal stemmers
    338
  • Topic Starter Topic Starter
Zit cookies & cream al in de sample pack? Ik wil 'm graag proberen maar geen zin om meteen een hele pot te kopen want die heb ik nog 3 staan :)
Verder vind ik cappucino met afstand het lekkerste, maar speculaas is ook heel lekker.

Leuke actie!

Banaan :)

ik vond de vanille heel lekker, is zon simpele smaak dat ik hem nog nooit eerder had geprobeerd. Ik wist niet meer welke smaak ik moest kiezen dus dacht maar op safe te spelen en vanille te kiezen, en ik was aangenaam verast!

Ik heb nog lang niet alle smaken geprobeert, neem ook eerlijk gezegd bijna altijd de isolaat.
Maar van de smaken die ik opheb twijfel ik het meest tussen appeltaart en cappucino.
Heb gevote voor cappucino, maar was een close call.
Bosvruchten is ook erg lekker btw.

Zit cookies & cream al in de sample pack? Ik wil 'm graag proberen maar geen zin om meteen een hele pot te kopen want die heb ik nog 3 staan :)
Verder vind ik cappucino met afstand het lekkerste, maar speculaas is ook heel lekker.

Alle smaken zitten in de sample pack, op het doosje staan er 13 maar er zitten er 14 in ;)

Iedereen die zijn favoriete smaak doorgeeft in deze topic maakt kans op een gratis pot Whey Delicious van 1000gram.
We verloten 5 potten Whey Delicious onder de forumleden die reageren in de topic.

De actie loopt 2 weken dus tot 24-10-2012.

Cappuccino! love it!

Cappucino was mijn absolute favoriet, helaas moet hij het afleggen tegen de overheerlijke Cookies en Cream!

XXL heeft me weer verrast!!!!

Appeltaart altijd +1!

Coco's is heerlijk!!!! Vanille en Aardbei & Banaan zijn ook erg lekker! Nothing beats a good old Whey Delicious! ;)

Cookies & Cream geproefd vandaag....verry nice!!!

Maar goed ook want heb er nog een hele emmer van staan :D

Vergeet de actie niet!

Iedereen die zijn favoriete smaak doorgeeft in deze topic maakt kans op een gratis pot Whey Delicious van 1000gram.
We verloten 5 potten Whey Delicious onder de forumleden die reageren in de topic.

De actie loopt 2 weken dus tot 24-10-2012.

Terug
Naar boven