AndroidHealthClinic

Favoriete Whey Delicious Smaak?

Peiling Peiling Wat is je favoriete smaak Whey Delicious?

• Totaal stemmers
    338
De vanille kaneel ook gruwlijk lekker , goeie sterke smaak hou ik van

jammer dat de speculaas eruit is:(

Standaard Vanille en Banaan, vooral omdat je de eerste goed kan mixen met vers fruit en wat ijsblokjes, krijg je echt de beste milkshakes evah van, en nog eens gezond ook...

Een van de dingen die ik hier in BR mis is XXLnutrition, supplementen zijn stervensduur hier, en bij lange na niet zo lekker.

Welke smaken zijn nogmser amerikaanse flavor? Hou ik van!

Dat is Framboos-Kiwi

Standaard Vanille en Banaan, vooral omdat je de eerste goed kan mixen met vers fruit en wat ijsblokjes, krijg je echt de beste milkshakes evah van, en nog eens gezond ook...

Een van de dingen die ik hier in BR mis is XXLnutrition, supplementen zijn stervensduur hier, en bij lange na niet zo lekker.

Interessante markt dus om te verkennen :)

Hier zijn dan onze twee nieuwe smaken Whey Delicious Framboos - Kiwi
Whey_Delicious_Raspberry_Kiwi.jpg
Vanille - Kaneel
Whey_Delicious_Vanilla_Cinnamon.jpg
Echt super dat je voortaan zelf de smaak van je samples kan kiezen. Vanille cinnamon is heerlijk! :zuip:

Dat is Framboos-Kiwi

Interessante markt dus om te verkennen :)

Nou inderdaad! Die man van de supplementenwinkel vertelde dat de basisstoffen voor whey dus worden geïmporteerd vanuit de VS, en niet in Brazilië worden geproduceerd, wat het voor hen dus duur maakt... Wellicht de moeite waard! ;)

Dat is Framboos-Kiwi Interessante markt dus om te verkennen :)

Een sample van de framboos kiwi probeerd, en alhoewel ik totaal niet van frambozen hou.. Door de kiwi smaak op de achtergrond inderdaad best lekkere smaak!!

Is kersen smaak niet een idee voor nieuwe whey delicious smaak?
Of is fris voor de zomer... Lemon - cheesecake.... ?

Een sample van de framboos kiwi probeerd, en alhoewel ik totaal niet van frambozen hou.. Door de kiwi smaak op de achtergrond inderdaad best lekkere smaak!!

Is kersen smaak niet een idee voor nieuwe whey delicious smaak?
Of is fris voor de zomer... Lemon - cheesecake.... ?

Kersensmaak geprobeerd maar werd niet lekker daarom is het framboos geworden. We hebben nu 16 smaken en dat is het absolute maximum dat ik wil aan smaken. Over enkele maanden gaan we weer eens kijken welke smaak eruit gaat en wat er dan nieuw bij kan.

Vanille - kaneel binnen en getest met 250 magere melk. Wederom lekker !

Miss trouwens idee nieuwe topic?

Zijn zoveel smaakveranderingen, en bijv appel ?
is er niet (meer)

Vanille - kaneel binnen en getest met 250 magere melk. Wederom lekker !

Miss trouwens idee nieuwe topic?

Zijn zoveel smaakveranderingen, en bijv appel ?
is er niet (meer)

ja zou kunnen inderdaad, is alleen wel de historie weg...

Mag ook gewoon eerder, hoor! Speculaas is zo lekker. :cool:

Ik verwacht niet dat deze eerder terugkomt.

Terug
Naar boven