AndroidHealthClinic

Favoriete Whey Perfection Smaak

Peiling Peiling Favoriete Smaak Whey Perfection

• Banaan Milkshake

Stemmen: 79 13,6%
  • Berry Blast Milkshake

Stemmen: 42 7,2%
  • Bitterkoekjes Ameretto

Stemmen: 11 1,9%
  • Cappuccino Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Chocolade Coconut Bounty

Stemmen: 17 2,9%
  • Chocolate Milkshake

Stemmen: 60 10,3%
  • Cookies en Cream Milkshake

Stemmen: 57 9,8%
  • Cool Cassis Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Creamy coconut Milkshake

Stemmen: 16 2,7%
  • Frambozen Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Fresh Orange Milkshake

Stemmen: 2 0,3%
  • Granny's apple pie

Stemmen: 9 1,5%
  • Ice Coffee Milkshake

Stemmen: 12 2,1%
  • Lemon Ice Milkshake

Stemmen: 4 0,7%
  • Naturel (smaakloos)

Stemmen: 14 2,4%
  • Nutella Hazelnoot

Stemmen: 31 5,3%
  • Straciatella

Stemmen: 28 4,8%
  • Strawberry Kiwi

Stemmen: 9 1,5%
  • Strawberry Milkshake

Stemmen: 44 7,6%
  • Sunny Peach Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Sweet Apple Milkshake

Stemmen: 5 0,9%
  • Vanilla Milkshake

Stemmen: 58 10,0%
  • Watermelon

Stemmen: 16 2,7%
  • White Chocolate

Stemmen: 24 4,1%

• Totaal stemmers
    582
  • Peiling gesloten .
Ik wil weer eens een nieuw smaakje proberen maar kan niet kiezen, denk aan Watermelon of Cool Cassis, wat is aan te bevelen?
Een Whey Perfection Variety extra bij je bestelling? Zo kan je heel voordelig je favoriete smaak bepalen. Dan kun je immers altijd later nog een losse pot Whey bestellen. Je betaald immers toch geen verzendkosten. :)

Ralf

Die heb ik al eens gehad, maar kan me niet goed meer herinneren hoe ze smaakten haha. En zitten te veel smaken in die ik toch niet hoef. Heb iig het liefste een frisse smaak

• Topic Starter Topic Starter
Lemon ic ,Berry blast zijn in mijn ogen frisse smaken

foutieve post

Laatst bewerkt:
Krijg je een mailtje van Kiala dat het binnen is en je het af kunt halen

Nou tot zover dan "Voor 22u besteld, volgende dag in huis". Vandaag helemaal niets ontvangen :(. Zelfs geen bevestiging dat de bestelling verzonden is of een mailtje van TNT noch Kiala...

Chocolate Milkshake!

De vanilla milkshake is echt heavens gemengd met melk. Met water vind ik hem niet zo. Mijn ervaring is dat wanneer je je whey met water drinkt, een fris smaakje (aardbei is echt een knaller imo) de beste keuze is, en met melk is een vol smaakje lekker.

Ik heb de volgende smaken besteld die ik uitvoerig ga testen, en ik zal laten weten of dit goede zijn:

Smaken:
Whey: 1) cool cassis 2) chocolate 3) white chocolate
Casein: 1) berry blast 2) strawberry 3) cookies

Is het misschien een idee dat je de variety pack van whey samples zelf samen kan stellen op de site? Dat je 10 keuzes kan maken welke smaken je graag zou willen proberen. Als dit teveel werk is kan je altijd nog 5 smaken vast maken en 5 die je zelf kan kiezen. Of 8 en 2. Dit lijkt me echt een ENORM voordeel! Daarnaast is het de manier om mensen over te halen om een variety pack te halen!

Laatst bewerkt:
smaakt die chocolate whey effectief naar chocolade? kheb hier een pot casseine chocolate en kvind die echt niet naar chocolade smaken eerlijkgezegd.

ik hoop dat er nog een keer whey smurfeneis smaak komt maar dat zal wel niet

Is het misschien een idee dat je de variety pack van whey samples zelf samen kan stellen op de site? Dat je 10 keuzes kan maken welke smaken je graag zou willen proberen. Als dit teveel werk is kan je altijd nog 5 smaken vast maken en 5 die je zelf kan kiezen. Of 8 en 2. Dit lijkt me echt een ENORM voordeel! Daarnaast is het de manier om mensen over te halen om een variety pack te halen!

Dat is inderdaad een mooi idee zodat je alle smaken, een keer kan proberen.

En er komen weer smaken bij speculaas en nog 1.Nog voor de winter zoals ik ergens las.

ik heb het variety pack net binnen. De bitterkoekjes smaak is igg niet te zuipen!! Gadverdamme wat een troep!

Terug
Naar boven