AwesomeSauce
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Casseine witte chocolade vind ik beter maar de Whey versie ook niet slechthoe smaakt witte chocolade? lijkt me echt heerlijk, ben al groot fan van stracciatella
De Casseine witte chocolade vind ik beter maar de Whey versie ook niet slecht

Banaan had ik gauw genoeg van, zowel bij de casein als bij de whey. Heb nu de white chocolate, erruuugg fijn!

Toevallig is Cool Cassis samen met Framboos mijn favoriet!Heb nu ook zo'n variety pack genomen zodat ik verschillende smaken kan testen.
Cool cassis vond ik tot hiertoe heel goed en daar heb ik dan ook al een grote emmer van gehad.
Kokos is niet mijn ding.
Meeste smaken zijn goed. Ik wissel gewoon regelmatig af.

Bedankt voor je review! Heb je de andere smaken al geprobeerd?Voor mij lastig te beoordelen, tot nu toe nog maar 3 smaken gehad (vanilla, chocolade en nutella) heb nu wel zo'n pak liggen met allemaal verschillende smaken erin maar deze nog niet geprobeerd.
Momenteel kan ik de chocolade erg goed weg drinken, al vond ik vanilla ook gemakkelijk te drinken (nutella nog maar 1x genomen en was ook gewoon goed)
heb trouwens gestemd op chocolade.
Thanks voor je review!Ik zit momenteel even aan de berry blast ....banaan wil ik even niet meer eerlijk gezegd maar heb nog wel staan toch ook maar opmaken eerst.
Heb je naast berry en banaan nog andere gehad?Superrrrr!!Ik vind granny's apple pie gewoonweg HEEEEEERLIJK!! Lekkere kaneelsmaak.
Net nog 4500 gram besteld
Referentie C520510
Morgen in huis!