Heerlijk fris en fruitig
Wat vinden jullie eigenlijk van de Cool Cassis? Deze wordt eigenlijk niet zoveel verkocht als de Berry. Deze vind ik persoonlijk misschien zelf nog wel iets lekkerder.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat vinden jullie eigenlijk van de Cool Cassis? Deze wordt eigenlijk niet zoveel verkocht als de Berry. Deze vind ik persoonlijk misschien zelf nog wel iets lekkerder.
Heerlijk fris en fruitigWat vinden jullie eigenlijk van de Cool Cassis? Deze wordt eigenlijk niet zoveel verkocht als de Berry. Deze vind ik persoonlijk misschien zelf nog wel iets lekkerder.
![]()
Ik heb het een keer als sample gehad. De cool cassis is inderdaad ook lekker fris, alleen het mist de volheid van de fresh berry.
Ik zit het me eigenlijk best zo af en toe af te vragen
Marshmallow staat ook bij mijn favorieten ik verwacht speculaas hier ook aan toe te kunnen gaan voegen

Berry blast is mijn favoriet, al heb ik er alleen maar een sample van gehad. Die ga ik zeker 's bestellen nadat mijn banaan op is. Vanille en banaan vind ik ook goed te doen. Aardbei was minder, maar wel te doen.

Speculaas!? Wanneer komt die dan?
Die MOET ik hebben!![]()

Kijk dat is goed nieuws dat is de smaak die op een lekkere Mars lijkt ?
Ik heb al een paar sachets mogen proeven. Echt heerlijk!
Morgen gaat er voor deze jongen direct een pot mee naar huis. 
Whoehoeee ga ze beide bestellen. Morgen caramel, volgende week speculaas!
Eten bij mij thuis toch een pot per week![]()
Eenmaal aan de Whey Perfection... het is echt een verslaving
Laat je weten of je het ook echt naar Mars vind smaken. Ben benieuwt dat jij ervan vind![]()