AndroidHealthClinic

Favoriete Whey Perfection Smaak

Peiling Peiling Favoriete Smaak Whey Perfection

• Banaan Milkshake

Stemmen: 79 13,6%
  • Berry Blast Milkshake

Stemmen: 42 7,2%
  • Bitterkoekjes Ameretto

Stemmen: 11 1,9%
  • Cappuccino Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Chocolade Coconut Bounty

Stemmen: 17 2,9%
  • Chocolate Milkshake

Stemmen: 60 10,3%
  • Cookies en Cream Milkshake

Stemmen: 57 9,8%
  • Cool Cassis Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Creamy coconut Milkshake

Stemmen: 16 2,7%
  • Frambozen Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Fresh Orange Milkshake

Stemmen: 2 0,3%
  • Granny's apple pie

Stemmen: 9 1,5%
  • Ice Coffee Milkshake

Stemmen: 12 2,1%
  • Lemon Ice Milkshake

Stemmen: 4 0,7%
  • Naturel (smaakloos)

Stemmen: 14 2,4%
  • Nutella Hazelnoot

Stemmen: 31 5,3%
  • Straciatella

Stemmen: 28 4,8%
  • Strawberry Kiwi

Stemmen: 9 1,5%
  • Strawberry Milkshake

Stemmen: 44 7,6%
  • Sunny Peach Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Sweet Apple Milkshake

Stemmen: 5 0,9%
  • Vanilla Milkshake

Stemmen: 58 10,0%
  • Watermelon

Stemmen: 16 2,7%
  • White Chocolate

Stemmen: 24 4,1%

• Totaal stemmers
    582
  • Peiling gesloten .
Whey perfection is zeker een verslaving op dieet is het heerlijk om de pot marshmallow open te maken en dan lekker te ruiken wat ruikt die alleen al lekker.

Klopt:D We hadden deze smaak eigenlijk ook nooit in de planning. Totdat we de sampling kregen. Toen wisten we direct, deze smaak moeten we meteen bestellen :)

---------- Post toegevoegd Fri 12 Oct 2012 om 12:56 ----------

Chocolade caramel is net besteld!

Dank je, voor de bestelling! :)

Whey Perfection nieuwe smaken:zuip:
-Chocolate Caramel
-Marshmallow

Ik ben altijd heel kritisch maar;

WHATTTTTTT!!!!!!!!!!!
Die Chocolade Caramel is VERDOMD LEKKER!!!!!!!!!!!

Kan wel huilen, heb er al 3 op! Smaakt naar exact naar een "mars milkshake"

Geen enkel na-smaakje van eiwitten te bespotten of wat dan ook.

Puur delicatesse!

AMEN! :bow:

WHATTTTTTT!!!!!!!!!!!

Puur delicatesse!

Haha, dank voor je complimenten. Heb je stracciatella al eens geprobeerd?;)

Eldert

• Topic Starter Topic Starter
Kijk dat zijn nog is mooie complimenten missie geslaagd zou ik zeggen

Haha, dank voor je complimenten. Heb je stracciatella al eens geprobeerd?;)

Eldert

Ja, stragiatella vond ik niets. Dun smaakje, proefte imo een beetje naar dunne melk met stragiatella zoetstof. Niet mijn smaak dus.
Haha zoals ik al zei, ben heel kritisch ;)

Voor mij bitterkoekjes amaretto, white chocolat (whey uitvoering, de casseine smaakt naar een pak boter) en sunny peach (die smaakt naar die lekkere perzik yoggie drink)

Ja, stragiatella vond ik niets. Dun smaakje, proefte imo een beetje naar dunne melk met stragiatella zoetstof. Niet mijn smaak dus.

Voor mij bitterkoekjes amaretto, white chocolat (whey uitvoering, de casseine smaakt naar een pak boter) en sunny peach (die smaakt naar die lekkere perzik yoggie drink)

Al eens een variety pack gehad? ;)

Eldert

Van de Sunny Peach blijf je inderdaad ook drinken:D Vooral zomers een van mijn dagelijkse smaken. Fris en fruitig:)

Valt me op dat Lemon Ice niet vaak verkozen word tot favoriet terwijl deze heerlijk is met water.

Ja ook wel eens gehad. Heb echt bijna alle smaken wel eens besteld.
Als je mijn echte naam en adres ziet dan begrijp je t wel.
Want mijn vrouwtje en ik zijn waarsch de grootste bestellers die er zijn :D

Verslaafd aan de Whey Perfection!:)

Wie is er ondertussen nog niet aan de whey perfection. En de smaken worden ook nog steeds beter

Ik heb ondertussen een hoop smaken geprobeerd en zou echt geen favoriet kunnen kiezen; allemaal waren bijzonder goed te doen en maken mijn leven een stuk aangenamer haha. Persoonlijk drink ik ze niet in shake-vorm maar gebruik ik het om de protein content van m'n m'n maaltijden op te beefen (door de havermout / kwark / kwarktaart / protein pancakes / etc) en voor de awesome smaak die het geeft. Ik denk dat mijn top 3 tot nu toe zou zijn:

1. Bitterkoekjes Amaretto: heel erg verrast over de smaak van deze, gaat geweldig in de havermout
2. Granny's Apple Pie: fruitsmaak is in general een "safe choice" en gaat goed met bijna al m'n maaltijden, maar deze zal me heugen!
3. Chocolat Coconut Bounty: all around lekker!

Het wordt steeds moeilijker om een nieuwe keus te maken haha! De chocolate caramel en speculaas klinken zéér verleidelijk. Daarnaast was de Marshmellow ook zeer goed te doen, gebasseerd op 1 sachet. Decisions decisions :p

WHATTTTTTT!!!!!!!!!!!

Puur delicatesse!

Haha relaxt, deze smaak komt dinsdag bij mij binnen, ben benieuwd!

Heerlijke smaak

Ik heb ondertussen een hoop smaken geprobeerd en zou echt geen favoriet kunnen kiezen; allemaal waren bijzonder goed te doen en maken mijn leven een stuk aangenamer haha. Persoonlijk drink ik ze niet in shake-vorm maar gebruik ik het om de protein content van m'n m'n maaltijden op te beefen (door de havermout / kwark / kwarktaart / protein pancakes / etc) en voor de awesome smaak die het geeft. Ik denk dat mijn top 3 tot nu toe zou zijn:

1. Bitterkoekjes Amaretto: heel erg verrast over de smaak van deze, gaat geweldig in de havermout
2. Granny's Apple Pie: fruitsmaak is in general een "safe choice" en gaat goed met bijna al m'n maaltijden, maar deze zal me heugen!
3. Chocolat Coconut Bounty: all around lekker!

Het wordt steeds moeilijker om een nieuwe keus te maken haha! De chocolate caramel en speculaas klinken zéér verleidelijk. Daarnaast was de Marshmellow ook zeer goed te doen, gebasseerd op 1 sachet. Decisions decisions :p
Haha, de nieuwe smaken zijn echt verslavend lekker. We blijven maar doorgaan met nieuwe smaken introduceren en we merken dat het gewaardeerd wordt. Niet altijd dezelfde vaste en saaie smaken:cool:

Eenmaal aan de Whey Perfection, wil je nooit meer....... anders!

Ralf

Inderdaan eenmaal whey perfection wil je niks anders. Ook smaken kun je eindelloos afwisselen.

Terug
Naar boven