AndroidHealthClinic

Favoriete Whey Perfection Smaak

Peiling Peiling Favoriete Smaak Whey Perfection

• Banaan Milkshake

Stemmen: 79 13,6%
  • Berry Blast Milkshake

Stemmen: 42 7,2%
  • Bitterkoekjes Ameretto

Stemmen: 11 1,9%
  • Cappuccino Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Chocolade Coconut Bounty

Stemmen: 17 2,9%
  • Chocolate Milkshake

Stemmen: 60 10,3%
  • Cookies en Cream Milkshake

Stemmen: 57 9,8%
  • Cool Cassis Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Creamy coconut Milkshake

Stemmen: 16 2,7%
  • Frambozen Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Fresh Orange Milkshake

Stemmen: 2 0,3%
  • Granny's apple pie

Stemmen: 9 1,5%
  • Ice Coffee Milkshake

Stemmen: 12 2,1%
  • Lemon Ice Milkshake

Stemmen: 4 0,7%
  • Naturel (smaakloos)

Stemmen: 14 2,4%
  • Nutella Hazelnoot

Stemmen: 31 5,3%
  • Straciatella

Stemmen: 28 4,8%
  • Strawberry Kiwi

Stemmen: 9 1,5%
  • Strawberry Milkshake

Stemmen: 44 7,6%
  • Sunny Peach Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Sweet Apple Milkshake

Stemmen: 5 0,9%
  • Vanilla Milkshake

Stemmen: 58 10,0%
  • Watermelon

Stemmen: 16 2,7%
  • White Chocolate

Stemmen: 24 4,1%

• Totaal stemmers
    582
  • Peiling gesloten .
Getest & goedgekeurd:

Banaan Milkshake
Bitterkoekjes Ameretto
Cookies en Cream Milkshake
Cool Cassis Milkshake
Granny's apple pie
Lemon Ice Milkshake
Straciatella
Strawberry Kiwi
Strawberry Milkshake
Sunny Peach Milkshake
Sweet Apple Milkshake
Vanilla Milkshake
Watermelon

Een echte whey-liefhebber dus :D
Als ik dan toch een favoriet moet kiezen is het Sunny Peach. Heeft zoveel weg van Petit Gervais die ik in mijn jeugd dagelijks at!

Dat is een mooi lijstje! Dank je:)

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 16:47 ----------

Verandering van spijs doet eten.

Dat is zeker zo:)

Profiteer daarom ook van onze Whey Perfection Superactie.

-5lb (81 shakes) Whey Perfection
-Variety Pack Whey Perfection (15 heerlijke smaken)

****Samen voor 39,90!****

Zo kun je makkelijk en voordelig je favoriete smaken bepalen:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Zo gisteren de Micellar caseine binnen gekregen is ook lekker mooi romig goed van smaak.

Misschien is het ook interessant voor Body & Fit om een poll bij te houden met eventueel toekomstige smaken waarop we kunnen stemmen?
Ik weet dat je op hun topic altijd een suggesties kan doen, maar dat turven lijkt me nogal onhandig? :D

Goed idee van jou.

Misschien is het ook interessant voor Body & Fit om een poll bij te houden met eventueel toekomstige smaken waarop we kunnen stemmen?
Ik weet dat je op hun topic altijd een suggesties kan doen, maar dat turven lijkt me nogal onhandig? :D

Pistache

We noteren alles en vragen dan na de zomer sampling aan voor jullie keuzes en aanvulling van ons. Aan de hand van de sampling maken we dan definitieve keuzes. (de ene smaak komt in de praktijk wat beter uit als de ander) We staan wel open voor een Poll, prima idee!:)

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 09:53 ----------

Ja:D Staat ook weer op de lijst. Hebben we al wel 2-3 maal sampling van gehad. Deze hebben we nog niet definitief kunnen kiezen omdat de sampling in de praktijk minder lekker is/was als gehoopt. :)

Thuis heb ik staan
Vanille , Cookies en cream voor whey en deze wissel ik van tijd tot tijd eens af :)
en van micellar berry blast en banaan .
Moet zeggen dat ik ze allevier lekker vind hoewel men persoonlijke voorkeur uitgaat naar
Berry Blast milkshake mmmmmmmmmmmmmm

Thuis heb ik staan
Vanille , Cookies en cream voor whey en deze wissel ik van tijd tot tijd eens af :)
en van micellar berry blast en banaan .
Moet zeggen dat ik ze allevier lekker vind hoewel men persoonlijke voorkeur uitgaat naar
Berry Blast milkshake mmmmmmmmmmmmmm

Berry Blast staat ook behoorlijk hoog in de poll. Een lekkere frisse smaak:)

Cool Casis, Framboos, Peach, Stracciatella en Choco Coconut BOunty, Bitterkoekjes Amaretto zijn echt de beste smaken! Ralf dan ben ik vast nog wel een paar vergeten :D

Cool Casis, Framboos, Peach, Stracciatella en Choco Coconut BOunty, Bitterkoekjes Amaretto zijn echt de beste smaken! Ralf dan ben ik vast nog wel een paar vergeten :D

Mooi lijstje ook. De Bitterkoekjes is heel apart voor een Whey maar heel erg lekker. Dat is typisch zo'n smaak die we niet direct in de lijst hadden maar na het proeven van de sampling direct hebben toegevoegd.:)

Ice coffee met havermout nomnomnom
Voor zo vind ik banaan en berry blast het lekkerst

Wel fijn dat de Whey smaken van B&F zo gevarieerd zijn iedereen kan er wat meer.En er zit voor iedereen wel wat lekkers bij.

Word je gesponsord door b&f ofzo jesse?

Kunne we dan nu weer on topic.

Kunne we dan nu weer on topic.

Wat toch niet goed begrijp van U is dat een tijdje geleden ik een post van je las waarin stond . Alle merken zijn goed zolang het maar geen huis-en tuinmerkjes waren. En Bsn was alles voor je. Waarom inneens die ommekeer?

misschien een idee voor nieuwe smaken
ananas
mango
speculaas
bosvruchten (net als de pickwick thee)
caramel (eventueel chocola&caramel)

als deze er komen en lekker zijn bestel ik nooit meer een andere smaak:P

Wat toch niet goed begrijp van U is dat een tijdje geleden ik een post van je las waarin stond . Alle merken zijn goed zolang het maar geen huis-en tuinmerkjes waren. En Bsn was alles voor je. Waarom inneens die ommekeer?

Ja klopt maar kwaliteit is kwaliteit en ik vind dat je best eerlijk mag zijn.En huis tuin en keuken merkjes die kent iedereen wel belooft van alles maar doet niets.Ik heb trouwens ook nog steeds BSN thuis staan.En B&F;)

Terug
Naar boven