MuscleMeat

Favoriete Whey Perfection Smaak

Peiling Peiling Favoriete Smaak Whey Perfection

• Banaan Milkshake

Stemmen: 79 13,6%
  • Berry Blast Milkshake

Stemmen: 42 7,2%
  • Bitterkoekjes Ameretto

Stemmen: 11 1,9%
  • Cappuccino Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Chocolade Coconut Bounty

Stemmen: 17 2,9%
  • Chocolate Milkshake

Stemmen: 60 10,3%
  • Cookies en Cream Milkshake

Stemmen: 57 9,8%
  • Cool Cassis Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Creamy coconut Milkshake

Stemmen: 16 2,7%
  • Frambozen Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Fresh Orange Milkshake

Stemmen: 2 0,3%
  • Granny's apple pie

Stemmen: 9 1,5%
  • Ice Coffee Milkshake

Stemmen: 12 2,1%
  • Lemon Ice Milkshake

Stemmen: 4 0,7%
  • Naturel (smaakloos)

Stemmen: 14 2,4%
  • Nutella Hazelnoot

Stemmen: 31 5,3%
  • Straciatella

Stemmen: 28 4,8%
  • Strawberry Kiwi

Stemmen: 9 1,5%
  • Strawberry Milkshake

Stemmen: 44 7,6%
  • Sunny Peach Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Sweet Apple Milkshake

Stemmen: 5 0,9%
  • Vanilla Milkshake

Stemmen: 58 10,0%
  • Watermelon

Stemmen: 16 2,7%
  • White Chocolate

Stemmen: 24 4,1%

• Totaal stemmers
    582
  • Peiling gesloten .
Ja klopt maar kwaliteit is kwaliteit en ik vind dat je best eerlijk mag zijn.En huis tuin en keuken merkjes die kent iedereen wel belooft van alles maar doet niets.Ik heb trouwens ook nog steeds BSN thuis staan.En B&F;)

We zijn met B&F de laatste jaren uitgegroeid van een huismerk naar een echt A-merk. Logisch ook als je naar de prijs-kwaliteit kijkt en het assortiment dan is B&F waarschijnlijk zelfs het A-merk van nu (met een hoofdletter). Daar kan ook bsn of Optimum eigenlijk echt niet meer aan tippen:)

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 07:45 ----------

misschien een idee voor nieuwe smaken
ananas
mango
speculaas
bosvruchten (net als de pickwick thee)
caramel (eventueel chocola&caramel)

als deze er komen en lekker zijn bestel ik nooit meer een andere smaak:P

Voor de Mango, Speculaas en Chocolate Caramel gaan we zeker sampling aanvragen. Lijken mij ook heerlijke smaken. Bosvruchten (Berry) hebben we reeds, dit is een heerlijke frisse smaak. Populair ook.:) Ananas weet ik nog niet, normaal niet heel populair in eiwitten:)

• Topic Starter Topic Starter
We zijn met B&F de laatste jaren uitgegroeid van een huismerk naar een echt A-merk. Logisch ook als je naar de prijs-kwaliteit kijkt en het assortiment dan is B&F zelfs het A-merk (met een hoofdletter). Daar kan zelfs bsn of Optimum echt niet meer aan tippen:)

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 07:45 ----------

Voor de Mango, Speculaas en Chocolate Caramel gaan we zeker sampling aanvragen. Lijken mij ook heerlijke smaken. Bosvruchten (Berry) hebben we reeds, dit is een heerlijke frisse smaak. Populair ook.:) Ananas weet ik nog niet, normaal niet heel populair in eiwitten:)

Daar sluit ik me dan ook volledig bij aan.:D

berry blast gekozen, alhoewel strawberry ook echt lekker is.

heb de nieuwe smaken niet geproefd, kan me hier niet over uitspreken

Chocolade op 1
Berry Blast op 2
Straciatella op 3

tot nu toe

Heb een proefzakje Ice Coffee Milkshake gekregen bij de laatste bestelling. Die was erg lekker en kwam dicht in de buurt van een echte ice coffee.

De Nutella smaak ken ik van de Isolaat perfection (weet niet of die hetzelfde is) maar daar kon ik persoonlijk slecht aan wennen. Die bus heb ik weggegeven aan een vriend.

Nu heb ik de Isolaat perfection Naturel. Bijna geen smaak en overal goed mee te mixen (bijv door de brinta).

Creamy coconut

gister een sample op

neuh...:(

ik hou het op m'n naturel isolaat
geen kunstmatige extra's pour moi :D

Ice coffee blijft voor mij het lekkerst.. Wil straciatella nog prberen!
Heb nu white chocolate die is ook erg goed! Gaat niet vervelen die smaak

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 15:53 ----------

misschien een idee voor nieuwe smaken
ananas
mango
speculaas

bosvruchten (net als de pickwick thee)
caramel (eventueel chocola&caramel)

als deze er komen en lekker zijn bestel ik nooit meer een andere smaak:P

juistttttt!!

Sweet Appel is echt niet te pruimen. Daarin tegen White Chocolate weer verslavend lekker is.

Ice coffee blijft voor mij het lekkerst.. Wil straciatella nog prberen!
Heb nu white chocolate die is ook erg goed! Gaat niet vervelen die smaak

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 15:53 ----------

juistttttt!!

Stracciatella zeker doen. Die is echt verslaven lekker:zuip:

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 19:46 ----------

Sweet Appel is echt niet te pruimen. Daarin tegen White Chocolate weer verslavend lekker is.

De nieuwe smaken doen het goed!!:)

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 19:47 ----------

Chocolade op 1
Berry Blast op 2
Straciatella op 3

tot nu toe

Chocolate staan ook in zijn algemeenheid op 1 nu bij de stemmers. Opvallen, ik had de banaan op 1 verwacht. Dat is veruit de meest verkochte smaak ook:)

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 19:48 ----------

berry blast gekozen, alhoewel strawberry ook echt lekker is.

heb de nieuwe smaken niet geproefd, kan me hier niet over uitspreken

De nieuwe smaken zullen je ook echt verrassen. smaken als White Chocolate, Stracciatella en Chocolate Coconut Bounty zijn echt knallers:)

Ik heb vandaag de framboos gehad, erg fris en lekker. Als nu het weer ook eens zo was :D

Vorige week watermeloen besteld, binnenkort nog een andere smaak erbij bestellen. Vond hem de eerste paar shakes heel lekker. Moet alleen wel gaan afwisselen anders krijg je er op den duur wel genoeg van ivm zeer zoete smaak.

Laatst bewerkt:
Vorige week watermeloen besteld, binnenkort nog een andere smaak erbij bestellen. Vond hem de eerste paar shakes heel lekker. Moet alleen wel gaan afwisselen anders krijg je er op den duur wel genoeg van ivm zeer zoete smaak.

Kan ik mij voorstellen:) Weet je al welke smaak je wilt gaan nemen?

chocolate mint lijkt me ook wel lekker

ik had laatst mn tanden gepoetst en toen daarna choco whey gedronken en dat was best lekker :D

chocolate mint lijkt me ook wel lekker

ik had laatst mn tanden gepoetst en toen daarna choco whey gedronken en dat was best lekker :D

Vind ik zelf ook erg lekker.:D Weet alleen niet of we deze smaak durven proberen. Dymatize en Optimum heben de smaak ook en bij beide merken is er niet echt vraag naar.

Ik gebruik zelf Isolaat Perfection, maar ik heb 1 keer cookies & cream gehad en die vond ik wel mega lekker. Dat was niet eens 'lekker voor een shake' maar gewoon echt lekker.

Ik gebruik zelf Isolaat Perfection, maar ik heb 1 keer cookies & cream gehad en die vond ik wel mega lekker. Dat was niet eens 'lekker voor een shake' maar gewoon echt lekker.

Klopt, de smaken in Isolaat Perfection zijn ook echt heerlijk.:) Kan niet wachten tot de stracciatella ook in de Isolaat Perfection komt. :cool: Een van mijn favorieten:D maar de Cookies is inderdaad ook TOP!:)

ik denk sowieso naturel en vanilla

Terug
Naar boven