XXL Nutrition

Feedback 4 daagse split schema

Bezoekers in dit topic

Volgens mij maakt dat niet zo heel veel uit aangezien deadliften vooral je onderrug/hamstrings traint en australian pull ups vooral je bovenrug. Ik denk niet dat de volgorde daarin heel veel uitmaakt. Misschien dat iemand anders hier iets op kan aanvullen, want ik weet het niet zeker

Ah oké ga k dit ff verder uitzoeken bedankt voor je info!
 
Miss wel een goed idee idd! Heb je nog aanbevelingen hiervoor?
Deadlift,RDL,good mornings,sldl,back extensions ect.

Je moet ook goed begrijpen dat al die buikspieroefeningen geen enkele zin hebben als je niet laag in vp staat. Abs are made in the kitchen.
 
Deadlift,RDL,good mornings,sldl,back extensions ect.

Je moet ook goed begrijpen dat al die buikspieroefeningen geen enkele zin hebben als je niet laag in vp staat. Abs are made in the kitchen.

Heb al een lage vetpercentage en abs gelukkig, maar hoor vaak dat dit goed is om een zwakke onderrug te compenseren. Maar neem je oefeningen mee in m'n schema thnx!
 
Heb al een lage vetpercentage en abs gelukkig, maar hoor vaak dat dit goed is om een zwakke onderrug te compenseren. Maar neem je oefeningen mee in m'n schema thnx!
Ik zie nu je stats pas. Je heb niet alleen een laag vp maar ook flink wat ondergewicht
.Ik zou als je dan toch voor massa wil gaan flink gaan eten en je meer op de compounds gaan richten in plaats van die abs oefeningen
 
Ik zie nu je stats pas. Je heb niet alleen een laag vp maar ook flink wat ondergewicht
.Ik zou als je dan toch voor massa wil gaan flink gaan eten en je meer op de compounds gaan richten in plaats van die abs oefeningen

Ja klopt zkr waar en heb sinds kort ook een voedingsschema en heb deze sindskort weer bijgesteld. Ik begon ook wat aan te komen gelukkig!
 
Is 5x5 niks voor jou?
 
Ik zit zelf ook met een te laag gewicht.
Beter pak je een eenvoudige FB met 4 a 5 compounds en 3 x per week trainen.
De isolatie is imo niet nodig. Sinds ik het zo aan ben gaan pakken ga ik in ieder geval in kracht vooruit en lijk ik ook wat aan te komen

Squat, Deadlift, pull ups, BP, OHP
basic maar effectief
 
Ik zit zelf ook met een te laag gewicht.
Beter pak je een eenvoudige FB met 4 a 5 compounds en 3 x per week trainen.
De isolatie is imo niet nodig. Sinds ik het zo aan ben gaan pakken ga ik in ieder geval in kracht vooruit en lijk ik ook wat aan te komen

Squat, Deadlift, pull ups, BP, OHP
basic maar effectief
Evt met extra oefening voor kuiten. Ikzelf vond squats en deadlifts hiervoor niet genoeg.
 
Evt met extra oefening voor kuiten. Ikzelf vond squats en deadlifts hiervoor niet genoeg.
Inderdaad een goeie. Staand of zittend kuiten erbij is zeker wel een toevoeging.
 
Ik zit zelf ook met een te laag gewicht.
Beter pak je een eenvoudige FB met 4 a 5 compounds en 3 x per week trainen.
De isolatie is imo niet nodig. Sinds ik het zo aan ben gaan pakken ga ik in ieder geval in kracht vooruit en lijk ik ook wat aan te komen

Squat, Deadlift, pull ups, BP, OHP
basic maar effectief

Wat is hiervan het voordeel dan? en kun je verder uitleggen wat je met FB en die compounds bedoeld?
 
Voordeel is dat je veel compound oefeningen doet. Met deze oefeningen gebruik je meerdere spiergroepen (gecombineerde oefeningen) en verstook je geen energie in isolatie. FB = Fullbody. Oftewel met deze compounds pak je eigenlijk alle spieren goed mee.
Wanneer je zo laag in gewicht zit kan het handig zijn dat je gebruik maken van less = more. Minder oefeningen maar wel alle spieren aanpakken. Rust is namelijk heel belangrijk voor spiergroei. Zeker als je al lastig aankomt.

Maar goed ik ervaar de voordelen. Ik zou zeggen probeer het eens. Je kan na een maandje altijd weer switchen.
 
Voordeel is dat je veel compound oefeningen doet. Met deze oefeningen gebruik je meerdere spiergroepen (gecombineerde oefeningen) en verstook je geen energie in isolatie. FB = Fullbody. Oftewel met deze compounds pak je eigenlijk alle spieren goed mee.
Wanneer je zo laag in gewicht zit kan het handig zijn dat je gebruik maken van less = more. Minder oefeningen maar wel alle spieren aanpakken. Rust is namelijk heel belangrijk voor spiergroei. Zeker als je al lastig aankomt.

Maar goed ik ervaar de voordelen. Ik zou zeggen probeer het eens. Je kan na een maandje altijd weer switchen.


Hmmm zit wel logica achter Thnx hou hem in me achterhoofd!
 
Ik ga nu me schema aanpassen en zal hem daarlijk online gooien
 
Beste mensen ik heb me schema aangepast na jullie feedback! Erg bedankt voor alle feedback! Toch heb ik nog twee vragen is het aangepaste onderstaande schema zo goed? Zo ja top, maar hebben jullie nog vervanging voor de leg extension en leg curl, aangezien ik deze nog niet kan uitvoeren in me home gym?

upload_2017-2-16_18-30-3.png


upload_2017-2-16_18-30-18.png


upload_2017-2-16_18-30-30.png


upload_2017-2-16_18-31-19.png
 
Verhoog je frequentie naar twee keer per week man, ga je echt veel meer gains op maken.
Als je 66kg weegt en 1,89m bent heb je al die fancy isolatie niet nodig ;p
Focus je op een fullbody training of upper/lower split, en vooral veel compounds pakken en VEEL KCAL ETEN.
 
Verhoog je frequentie naar twee keer per week man, ga je echt veel meer gains op maken.
Als je 66kg weegt en 1,89m bent heb je al die fancy isolatie niet nodig ;p
Focus je op een fullbody training of upper/lower split, en vooral veel compounds pakken en VEEL KCAL ETEN.

Heb je een voorbeeld schema voor me of link?
 
Heb je een voorbeeld schema voor me of link?

Ja zeker man.

Ik heb zelf PHUL voor 6 maanden gevolgd met prachtig resultaat.
Op dit moment volg ik 'Lyle mcdonald generic bulking routine'. Google die twee maar eens.

Of als je voor full body kiest zou ik voor ICF 5x5 gaan. Of gewoon de standaard stronglift 5x5.
 
Is 5x5 niks voor jou?

Ik zit zelf ook met een te laag gewicht.
Beter pak je een eenvoudige FB met 4 a 5 compounds en 3 x per week trainen.
De isolatie is imo niet nodig. Sinds ik het zo aan ben gaan pakken ga ik in ieder geval in kracht vooruit en lijk ik ook wat aan te komen

Squat, Deadlift, pull ups, BP, OHP
basic maar effectief

Ja zeker man.

Ik heb zelf PHUL voor 6 maanden gevolgd met prachtig resultaat.
Op dit moment volg ik 'Lyle mcdonald generic bulking routine'. Google die twee maar eens.

Of als je voor full body kiest zou ik voor ICF 5x5 gaan. Of gewoon de standaard stronglift 5x5.
:) hoe vaak moet het nog gezegd worden? Probeer het gewoon eens...
Je hebt al die isolatie niet nodig.
 
Ja zeker man.

Ik heb zelf PHUL voor 6 maanden gevolgd met prachtig resultaat.
Op dit moment volg ik 'Lyle mcdonald generic bulking routine'. Google die twee maar eens.

Of als je voor full body kiest zou ik voor ICF 5x5 gaan. Of gewoon de standaard stronglift 5x5.

Welke zou je mij het meest aanraden?
 
Back
Naar boven