MuscleMeat

Feedback op voedingsschema gevraagd

Bezoekers in dit topic

Kiwie

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 mei 2010
Berichten
79
Waardering
31
Lengte
1m77
Massa
81kg
Na enkele maanden niet serieus getraind te hebben, train ik nu een kleine drie maanden volgens een PPL-schema. Ik probeer 4 tot 6 keer per week te trainen. Daarnaast voetbal ik op z'n tijd ook nog een wedstrijd. Over het resultaat ben ik meer dan tevreden. Ik merk dat ik sterker wordt en dat er ook spiermassa bij komt. Ik zou graag wat feedback op mijn voedingsschema ontvangen, aangezien ik hier nog niet zeker over ben. Misschien valt hier nog wat extra winst te behalen.

Wellicht zijn de volgende gegevens van belang:
- Lengte: 177cm
- Gewicht: 77 kg
- Leeftijd: 21
- Aantal trainingsdagen: 4 tot 6

Hieronder mijn voedingsschema:
* Maaltijd 4, het avondeten, verschilt van dag tot dag. Hier probeer ik iedere dag andere groentes te eten en als het kan ook van een andere kleur. Het vlees is als voorbeeld gegeven.
2epo68j.png


Bij voorbaat dank!
 
Wat is je onderhoud?

Op zich redelijke macro's. Vetten zouden wat hoger kunnen. ca. 1 gr per kg lichaamsgewicht.

Die kipschnitsel bij het avondeten is wel een ruime kcal marge op je vlees lijkt me. Heb je een keer kipfilet/varkenshaas oid dan scheelt dat al 200 kcal.
Ik zou er eerder voor kiezen wat beter vlees te pakken en vetten aan te vullen met iets van noten/pinda's/olie/vette vis/eieren oid.

Maar op zich ziet het er wel goed uit.
 
Back
Naar boven