AndroidHealthClinic

femara goed of juist slecht?!

Elmo zei:
Het zijn wel echte gains. Je kunt jezelf natuurlijk ook voor de gek houden en het dubbele pakken maar dan wel de helft bestaande uit vocht. Ik vind 3 of 4 kilo's in een maand voor iemand van 104 kilo een uitstekend resultaat. Dat is 100 gram echte spier per dag. Nog 6 weken te gaan!

Tijdens mijn kuur nam ik d-boll 4 weken test 250 en deca 200. Had wel een bolle kop maar hield amper vpcht vast. Ben 11-12 kg aangekomen en heb er 10 vastgehouden na de kuur.

Dus? Ben je ook 107 kilo?

Juriaan zei:
Tijdens mijn kuur nam ik d-boll 4 weken test 250 en deca 200. Had wel een bolle kop maar hield amper vpcht vast. Ben 11-12 kg aangekomen en heb er 10 vastgehouden na de kuur.

Ik ben ook net aan kuurtje begonnen en gebruik ook femara.
Maar als ik Roy zo hoor denk ik dat ik 1,25mg EOD ga doen inplaats van ED.

Juriaan zei:
Idd. Niet echt motiverend ook als je zo weinig aankomt. Zijn er mensen met ervaring die femera gebruikt hebben?

Ja heb ik ook gehad, mindere gains tijdens de kuur, maar heb maar 1kg ingeleverd na de kuur en ben veel harder geworden.

Geen gyno (uitgezonderd tren/deca/oxy), koppijn, hoge bloedruk, puisten of huil buien en andere onaardigheden veroorzaakt door oestrogenen.

volgende keer ga ik denk ik aromasin proberen..

Als Elmo gelijk heeft en het zijn echte gains die blijven zitten, is het idd een mooie vooruitgang, kilootje per week.
Ik ben kwa aankomen in gewicht anders gewend, maar ey, eerlijk is eerlijk: minstens de helft is vocht...
Ik ga volgende keer ook Aromasin gebruiken, 's kijken wat dat doet.

Dan snap je niet wat ik bedoel. Het plafond van iemand die 107 kilo weegt is iets dichterbij dan het plafond van iemand die 80 kilo weegt. De wet van de afnemende meeropbrengsten naarmate je meer kuren hebt gedaan en zwaarder bent geworden.

Juriaan zei:
Nee maar het gaat om het vochtvasthouden niet over het gewicht

Roy zei:
Als Elmo gelijk heeft en het zijn echte gains die blijven zitten, is het idd een mooie vooruitgang, kilootje per week.
Ik ben kwa aankomen in gewicht anders gewend, maar ey, eerlijk is eerlijk: minstens de helft is vocht...
Ik ga volgende keer ook Aromasin gebruiken, 's kijken wat dat doet.

bro verminder even je dosis een beetje en kijk het even aan,ik gebruik arimidex op 0,25 EOD en het werkt prima terwijl ik op vele site's zie dat ze 0,50mg tot 1mg aanraden en daar femara iets zwaarder is dan arimidex zul je al gauw teveel nemen
en voor mensen die het te duur vinden,als je 0,25 EOD neemt doe je heel lang met 1 doosje

Er zijn nu al 1000 studies geweest die aangeven dat het goed is een anti oestrogeen te nemen tijdens een kuur, helaas zijn er ook 1000 studies die aangeven het juist niet te doen.

Ik ben zelf van mening dat een bepaalde hoeveelheid aan oestrogenen noodzakelijk is voor een optimale werking van de as. Ik zou mensen dan ook aanraden alleen anti oestrogeen te nemen indien het echt nodig is. Of wanner het cruciaal is om een laag vocht gehalte te houden.

Daar ben ik het roerend mee eens.

Zowiezo omdat als je nolva zou gebruiken dat je eigen igf-1 afgifte nadelig beinvloed.

Ik begin zodra ik klaar ben met de oxy, arimidex (0.5mg/dag) te nemen gedurende de rest van mn kuur.

Elmo zei:
Dan snap je niet wat ik bedoel. Het plafond van iemand die 107 kilo weegt is iets dichterbij dan het plafond van iemand die 80 kilo weegt. De wet van de afnemende meeropbrengsten naarmate je meer kuren hebt gedaan en zwaarder bent geworden.

Profs moeten vaak onwijs zwaar kuren om nog maar n paar kg erbij te kunnen krijgen. Die praten al niet meer over ff 10 kg pakken in n kuur.

Elmo zei:

Ja dat is logisch.

• Topic Starter Topic Starter
hier wat artikelen omtrent femara. Hier een post waarin L-dex (Arimidex) wordt verkozen boven het gebruik van Femara. (in ieder geval PCT samen met clomid en nolva).

few reasons not to use femara..

Letrozole(Femara) would probably be the strongest accesible AI,
but...
1. It's time for peak concentrations in the blood stream is 4-6wks(l-dex is 72hrs)

2. Blood plasma levels are reduced by up to 40% with the addition of Nolva, and I think running a SERM along side your AI is optimal

3. Because of it's strength, it tends to have a greater negative effect towards lipids

4. An AI in PCT is a necessity IMO, and so are SERMs(Clomid/Nolva), again with the reduction effect nolva has on femara blood levels, L-dex is a better choice for PCT

[Link niet meer beschikbaar]

Bump.

Zie dit toch ook veel naar voren komen op de u.s.a boards. Hier word armidex toch vaak verkozen boven femera.

Femera zou ook makkelijk voor libido problemen zorgen en idd lange peroide nodig hebben om effectief te zijn.

Smoothmold zei:
He guys,

Het is mij nog steeds niet duidelijk of dit nu wel goed is of niet goed is om tijdens een kuur te gebruiken.
vb. kuurtje met boldenone + winstrol + femara. Niet flamen gelijk van waar is de test. Doel kuur:harder worden (vasculairder), 1 a 2% vet verlagen met cardio en dieet (ps. ik zit nu al rond de 9%), 3 a 4 kilo spiermassa.

Maar ik wil geen vochtrentensie hebben. Kan ik dan femara in een lage dosis gebruiken? Ik las namelijk in een post van Big Cat dat hij niet erg dol is op Anti-oestrogenen. Volgens hem worden de oestrogenen zo onderdrukt dat je in de nakuur een oestrogenenrebound krijgt. Waardoor de kans op gyno, vocht, vet juist wordt vergroot. Wat vinden jullie daarvan?

p.s. ik ben een leek dus misschien heb ik het wat krom geschreven maar you will get my point ;)

Aromatiseert boldenon?

De kans op gyno tijdens de kuur wordt lichtelijk verminderd, maar lang niet in die mate als bij nolva. Gegevens na de kuur zijn niet beschikbaar omdat daar nog geen onderzoek naar is gedaan.

Arimidex (en erg hoogst waarschijnlijk ook femara) heeft in het geheel GEEN invloed op gains, en ook niet op vetmassa of stofwisseling. Het netto eindresultaat met of zonder aromatase blokker is dus hetzelfde.

Wanneer je problemen hebt met je bloeddruk, of wanneer dit veel in je familie voorkomt, lijkt me een aromatase blokker een goed produkt!

Smoothmold zei:
oke, dan is het duidelijk!! Alleen vraag mij alleen af waarom Big Cat dan "tegen" anti-oestrogenen is ???

Omdat er een paar onderzoeken - in ratten en apen - zijn die aantonen dat aromatase blokkers het aantal oestrogeen receptoren verhoogt op bepaalde klieren.

Probleem echter is dat nolva en clomid hetzelfde doen, maar dan weer bij andere klieren. En dat het netto effect (meer of minder oestrogeen) niet afhankelijk is van 1 bepaalde klier, maar van de combinatie van deze klieren. Ook zeggen deze onderzoeken niets over andere (niet-oestrogeen) receptoren die weer een totaal ander plaatje zullen laten zien.

Wanneer je bij clomid/nolvadex gebruik kijkt naar het effect op 1 bepaalde klier zou je gemakkelijk kunnen concluderen dat deze stoffen juist geen LH verhogen en endogeen testosteron verhogen.
Daarom moet je altijd naar het uiteindelijke netto resultaat kijken, en niet naar wat er op 1 bepaalde plek in het lichaam gebeurd.

Chemical zei:
Er zijn nu al 1000 studies geweest die aangeven dat het goed is een anti oestrogeen te nemen tijdens een kuur, helaas zijn er ook 1000 studies die aangeven het juist niet te doen.

Hehe. Dat is volgens mij het probleem...... Ze zijn er bijna niet. :D

Zwier zei:
Bump.

Zie dit toch ook veel naar voren komen op de u.s.a boards. Hier word armidex toch vaak verkozen boven femera.

Femera zou ook makkelijk voor libido problemen zorgen en idd lange peroide nodig hebben om effectief te zijn.

Heb ik ook vaker gehoord ja. Lijkt me niet echt geweldig.

Holy shit. Zie nu pas dat ik oude shit zit te quoten.

Terug
Naar boven