Fitness Seller

fenomeen ''''b*ch tit''''''

Daveke1980

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
87kg
Omdat ik niet roekloos aan mijn kuur wil starten had ik graag hier omtrent wat info verkregen. Iedereen kent het wel 'een tepel dat mof dik staat en groeid en het gaat hangen dus de 'b*ch tit zogenaamd'. Maar hoe kan je dit vermijden? Als je dit hebt is een operatie nabij dat kan niet anders volgens de info die ik heb opgezocht.

Dus voor ik aan mijn kuur wil starten had ik graag geweten of je dit alleen maar van specifieke producten krijgt of dat het bij elke product kan voorvallen? en hoe kan je het vermijden? De een zegt ja nolva zorgt daar een beetje voor dat je dit niet krijgt maar ik wil antwoorden van ervaren mensen, want ik zou dit absoluut niet willen krijgen ik kom gek als ik NOG eens onder het mes moet en mijn training moet stopzetten !!.

Primobolan of winstrol heb je dit niet ...

• Topic Starter Topic Starter
en bij sus en deca? ik was vanplan deze middelen te gebruiken voor mijn 3e kuur.. Hmm maar zijn er ook middelen om dit tegen te gaan? Aangezien ik nietveel vet heb zou ik een kuur willen met spul waarvan ik gains kan verwachten, heb alleen geen ervaring met winstrol en primobolan dus ik weet niet wat je daar van kan verwachten...

Heb je al eens gyno gehad dan? Zo ja, AI naast je kuur gebruiken.

Heb je al eens gyno gehad dan? Zo ja, AI naast je kuur gebruiken.

Neen geen last van klier of hangend spul gehad maar wat niet is kan nog komen ofniet? Kheb wel al 2kuren met sus en deca achter de rug zonder last en off periode nu van 8-9maand.. Ik wil gewoon niet weer alles laten vallen door een operatie ofzo heb dat 2x moeten doen en dat is niet leuk alsje 2maal na elkaar alles langzaam ziet verdwijnen en dan weer traine als gek om je niveau terug te halen..

Neen geen last van klier of hangend spul gehad maar wat niet is kan nog komen ofniet? Kheb wel al 2kuren met sus en deca achter de rug zonder last en off periode nu van 8-9maand.. Ik wil gewoon niet weer alles laten vallen door een operatie ofzo heb dat 2x moeten doen en dat is niet leuk alsje 2maal na elkaar alles langzaam ziet verdwijnen en dan weer traine als gek om je niveau terug te halen..

Als je het nog niet gehad hebt waarom dan al panikeren? En een operatie is niet perse nodig. Het is maar wat je zelf wilt. Soms is het erg en dan kun je operatie overwegen soms heb je maar een miniscuul bolletje dat eigenlijk de last van een operatie niet waard is.

Als je het tijdens je kuur krijgt is er ook een grote kans dat het na de nakuur weggetrokken is. Deca en test kunnen zeker gyno veroorzaken. Je kan eens zoeken op arimidex, zijn wel meer mensen die dit constant op lage dosis mee laten lopen om gyno te vermijden.

Dan zou ik me nog nergens zorgen over maken. Echter bij de eerste tekenen van gyno tijdens 'n kuur ingrijpen en dan is er niks aan de hand.

Als je het nog niet gehad hebt waarom dan al panikeren? En een operatie is niet perse nodig. Het is maar wat je zelf wilt. Soms is het erg en dan kun je operatie overwegen soms heb je maar een miniscuul bolletje dat eigenlijk de last van een operatie niet waard is.

Als je het tijdens je kuur krijgt is er ook een grote kans dat het na de nakuur weggetrokken is. Deca en test kunnen zeker gyno veroorzaken. Je kan eens zoeken op arimidex, zijn wel meer mensen die dit constant op lage dosis mee laten lopen om gyno te vermijden.

Leuk om te horen, ja maar ik ken nu iemand die het onlangs gehad heeft en vandaar de schrik eigelijk.. Ja ik denk dat ik mij dat wel aan ga schaffen maar nolva lost het probleem niet op of is niet preventief ertegen? Ik zal snel 200euries kwijt zijn haha

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Dan zou ik me nog nergens zorgen over maken. Echter bij de eerste tekenen van gyno tijdens 'n kuur ingrijpen en dan is er niks aan de hand.

Bedoel je dan met ingrijpen direct naar een arts of toch eerst arimidex of ander product nemen? Ja ik had gehoort als je 2keer dezelfde kuur zonder problemen hebt genomen en nog een keer die kuur doet dat dit ook vlekkeloos moet lukken dat gyno direct opkomt tijdens of na je kuur. Ik heb wel 1keer geen nakuur genomen omdat ik na 5weken gestopt was en het nieuws van operatie tehoren kreeg, dus ik weet niet of dit iets beinvloed?

Bedoel je dan met ingrijpen direct naar een arts of toch eerst arimidex of ander product nemen? Ja ik had gehoort als je 2keer kuur zonder problemen hebt genomen en nog paar keer die kuur doet dat dat ook vlekkeloos moet lukken.. Ik heb wel 1keer geen nakuur genomen omdat ik na 5weken gestopt was en het nieuws van operatie tehoren kreeg, dus ik weet niet of dit iets beinvloed?

Met ingrijpen bedoel ik gelijk weekje nolva pakken, dan trekt het naar alle waarschijnlijkheid gelijk weg. En dan weet je dat je bij de volgende kuur op gelijke dosis (bij gelijk product uiteraard) 'n AI moet laten meelopen, zoals bijv. arimidex.

je hebt toch al twee keer een soortgelijke kuur gedaan. waarom zou je het nu dan wel krijgen? en als je zeker wil spelen, doe dan een andere kuur waar de kans veel kleiner is.

Nouja maakte mij wat zorgen erover, jullie zullen wel gelijk hebben snel mijn lijstje samen stellen met snoepjes haha en thx voor alle info

gewoon nolva bij de hand houden,doe ik ook altijd en werkt perfect.

Primobolan of winstrol heb je dit niet ...

en anavar, boldenone, tren-only,

of test nemen met een AI erbij.

test/deca is in jouw geval een high risk denk ik

---------- Toegevoegd om 01:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:32 ----------

edit: zie net dat je nog geen gyno had - dan heb je net zoveel risico als n ander he :)

"dan heb je net zoveel risico als n ander"

Of juist niet? ???

Ik zal gewoon wat nolva gaan halen(rest heb ik al) en bij de hand houden voor het zekerste. Ik moet het toch als nakuur gebruiken dusja beter alles bij de hand dan op het eind van je kuur lope zoeke achter nolva

Ik ben dinsdag met mn kuurtje test/deca begonnen, 750/400mg.
Ik merk nu al! dat tekenen van gyno krijg!!

Ik heb nolvadex liggen, wat voor dosis nolva is aan te raden om nu tijdens het kuren te gebruiken? en moet ik dit de hele kuur blijven gebruiken?

Weekje 10 of 20mg nolvadex moet het wel verdwijnen.

Terug
Naar boven