- Waardering
- 55
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 13%
hebben we de boardgek ook weer...Dat is altijd zo gemakkelijk, er gelijk een "kudde" bij halen als iemands mening je niet aanstaat. Fer is natuurlijk nog lang niet waar hij moet staan maar als je niet ziet dat hij een van de talentvollere jonge Nederlandse middenvelders is die er rondlopen op de Nederlandse velden heb je echt iets aan je ogen. Die jongen heeft loopvermogen, kalmte, overzicht, een redelijke pass en de juiste mentaliteit.
Waarschijnlijk is j2thes dat unieke sneeuwvlokje die het gewoon allemaal beter ziet dan een Mario Been of Van Marwijck, dat stelletje kuddedieren.
er is genoeg kudde volk rondom Fer...scoort hij dan hoor je half NL dat hij super gespeeld heeft...dan vraag ik me toch af of daarvan niet een hele hoop meelullen of wil je beweren dat het een goede wedstrijd was tegen Utrecht...daar is dus het gedeelte van kijk zelf naar het voetbal en je zal t overduidelijk zien...zo lastig is het niet om Fer te volgen...hij is de enige die 90min lang loopt te sjokken...
en ik zie het inderdaad anders als Mario en v Marwijk...zeker als v Marwijk want Fer is absoluut onnodig in oranje...Mario kan ik nog begrijpen omdat er verder weinig andere mogelijkheden zijn, en de gedachte dat achter 2e aanvoerder kan ik nog enigszins begrijpen in de hoop dat hij zijn verantwoordelijkheden gaat nemen in zo'n jong elftal...
en ik snap niet dat een Jan v Halst nooit eens met die Piero laat zien hoevaak Fer loopt te slapen of verkeerde loopacties maakt...
zijn genoeg voorbeelden van...

Wordt ik dan niet doodgereden JA of NEE?