AndroidHealthClinic

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is altijd zo gemakkelijk, er gelijk een "kudde" bij halen als iemands mening je niet aanstaat. Fer is natuurlijk nog lang niet waar hij moet staan maar als je niet ziet dat hij een van de talentvollere jonge Nederlandse middenvelders is die er rondlopen op de Nederlandse velden heb je echt iets aan je ogen. Die jongen heeft loopvermogen, kalmte, overzicht, een redelijke pass en de juiste mentaliteit.

Waarschijnlijk is j2thes dat unieke sneeuwvlokje die het gewoon allemaal beter ziet dan een Mario Been of Van Marwijck, dat stelletje kuddedieren.
hebben we de boardgek ook weer...

er is genoeg kudde volk rondom Fer...scoort hij dan hoor je half NL dat hij super gespeeld heeft...dan vraag ik me toch af of daarvan niet een hele hoop meelullen of wil je beweren dat het een goede wedstrijd was tegen Utrecht...daar is dus het gedeelte van kijk zelf naar het voetbal en je zal t overduidelijk zien...zo lastig is het niet om Fer te volgen...hij is de enige die 90min lang loopt te sjokken...

en ik zie het inderdaad anders als Mario en v Marwijk...zeker als v Marwijk want Fer is absoluut onnodig in oranje...Mario kan ik nog begrijpen omdat er verder weinig andere mogelijkheden zijn, en de gedachte dat achter 2e aanvoerder kan ik nog enigszins begrijpen in de hoop dat hij zijn verantwoordelijkheden gaat nemen in zo'n jong elftal...

en ik snap niet dat een Jan v Halst nooit eens met die Piero laat zien hoevaak Fer loopt te slapen of verkeerde loopacties maakt...
zijn genoeg voorbeelden van...

Hij zal nog vaak genoeg goede wedstrijden gaan afwisselen voor ontzettende slechte maar dat is ook inherent aan jonge voetballers. Jij omschrijft hem alsof hij in het algemeen als voetballer nergens goed voor is, en rekent hem af op zijn mindere wedstrijden maar je gaat geen enkele jonge voetballer, van welk talent dan ook tegenkomen die in zijn eerste jaren van zijn carrière geen belachelijk slechte wedstrijden speelt. Natuurlijk is hij nog te licht voor Oranje maar dat hij daarvoor geselecteerd wordt geeft toch wel aan dat er behoorlijk wat potentie zit. Fer gaat nog een hele grote worden, in ieder geval voor Nederlandse competitie begrippen.

Destijds braken Fer en Wijnaldum ongeveer op hetzelfde tijdstip door en onstond er JUIST een ontzettende Wijnaldum hype, doordat hij de man was die een actie in huis had. Toen zei ik al, ondanks dat ze niet te vergelijken zijn, dat ik Fer een veel groter talent vond. Dus hieruit kan je wel concluderen dat ik zeker geen kuddedier ben. Naar mijn idee wil jij je graag afzonderen om daarmee ''een speciale mening'' te verkondigen en interessant te doen. Fer is multifunctioneel, lang, sterk, heeft loopvermogen, kan goed koppen, is een leider, onderschept veel ballen op het middenveld en maakt voor een verdedigende middenvelder veel doelpunten. Verdedigend gezien maakt hij echter nog vaak slippertjes, mede door ongecontreerdheid.
Echter denk ik dat, dat puur jeugdige onervarenheid is wat er nog uit geslepen moet worden . En bovenal is Fer pas 20 jaar en kan hij zich nog ontwikkelen.

Laatst bewerkt:
Destijds braken Fer en Wijnaldum ongeveer op hetzelfde tijdstip door en onstond er JUIST een ontzettende Wijnaldum hype, doordat hij de man was die een actie in huis had. Toen zei ik al, ondanks dat ze niet te vergelijken zijn, dat ik Fer een veel groter talent vond. Dus hieruit kan je wel concluderen dat ik zeker geen kuddedier ben. Naar mijn idee wil jij je graag afzonderen om daarmee ''een speciale mening'' te verkondigen en interessant te doen. Fer is multifunctioneel, lang, sterk, heeft loopvermogen, kan goed koppen, is een leider, onderschept veel ballen op het middenveld en maakt voor een verdedigende middenvelder veel doelpunten. Verdedigend gezien maakt hij echter nog vaak slippertjes, mede door ongecontreerdheid.
Echter denk ik dat, dat puur jeugdige onervarenheid is wat er nog uit geslepen moet worden . En bovenal is Fer pas 20 jaar en kan hij zich nog ontwikkelen.
dat hij vaak ongeconcentreerd is echt een understatement...
over die ballen onderscheppen valt ook reuze mee...je verdedigende middenveld zakt niet (volledig) door het ijs mede door el ahmadi...die kerel zie je werken als een paard terwijl Fer er sjokkend naast staat...

je hebt bijvoorbeeld veel meer aan een el ahmadi...die is voorin te vinden maar in de actie erna onderschept hij de bal gewoon op de eigen 16...dit zie je Fer niet doen...

er wordt hier gedaan alsof hij meer goede dan slechte wedstrijden speelt, maar die goede wedstrijden zijn eerder een uitzondering...hij heeft nu bijna 80 eredivisie wedstrijden gespeeld en een hele tour door de jeugd gehad...dan vind ik de fouten, die hij zeer regelmatig maakt (en daarnaast en gebrek aan inzicht in vele situaties in een wedstrijd), te veel...

vind het ook wel grappig van je dat je Fer zo goed vind ondanks dat hij vaak verdedigende slippertjes heeft gemaakt (wat vaak genoeg punten gekost heeft) terwijl hij een VERDEDIGENDE middenvelder is of iig zo gebruikt...

voor die mensen die me nu geen gelijk geven: let eens de komende wedstrijd continu op hoe Fer loopt...vertel me dan nog eens hoe hij speelt...en misschien is dan de komende wedstrijd geen goede omdat je dan tegen excelsior speelt (lees: zwakste schakel van eredivisie) en je daardoor meer vooruit speelt (dan komt Fer beter tot zijn recht als hij meer naar voren kan stomen dan dat hij op zijn verdedigende plichten moet letten)...

Is er nu serieus een discussie om Fer? :roflol:
Hij is opgeroepen voor het schaduwelftal van Oranje, hij is eenmalig opgeroepen omdat Ricky van den Berg die dag toevallig een manicure had.

Hopen dat zijn financiële eisen niet te gortig zijn, ik had iets gelezen dat hij 1,5 of 2 miljoen salaris wilde bij Kayserispor en die hem daarom terug stuurde naar Benfica.

Qua doelgemiddelde vorig seizoen lijkt het wel een aardige spits, maar heb nooit iets van hem gezien oid.

Nog even de samenvatting van afgelopen zondag:

http://www.youtube.com/watch?v=Xow4Ejl4WQE

Wat heb ik me geergerd aan die samenvatting zeg.
Alsof Mertens & Utrecht onnavolgbaar waren de 1ste helft, toegegeven, het spel was (grotendeels door Biseswar) niet goed, maar Feyenoord had toch verre weg het meeste bal bezit.

En tja, fantastische 2de helft.
Was mn 1ste keer in de Kuip (Woon in Groningen) en zeker niet de laatste. :)

de overwinning op basis van de 2e helft was terecht , maar ja het is de fc utreg maar , met alleen een goeie mertens - dus waar hebben we hier over
we komen flink tekort op de top 3 - inmiddels zijn we en gewone suptopper net zoals
utreg

dus koesteren de drie punten

• Topic Starter Topic Starter
ROTTERDAM - Eén club zal Patrick Kluivert nooit trainen. De assistent-trainer lacht als de naam Feyenoord valt. ,,Dat kan ik niet maken. Nee, dat doe ik niet. Je kunt ook niet van Giovanni van Bronckhorst verwachten dat hij Ajax coacht.

Deze mafkees willen we nog geeneens hebben. Wat denkt ie wel

Ruben Schaken kan aanstaande zondag zijn officiële debuut voor Feyenoord maken. De aanvaller was geschorst voor de eerste competitiewedstrijd van het nieuwe seizoen tegen FC Utrecht, maar hoopt in het uitduel met Excelsior zijn eerste officiële speelminuten te maken voor zijn nieuwe club.
‘Nu gaat het voor mij echt beginnen’, vertelde Schaken donderdag na de training. ‘Ik ben inzetbaar, dus het is aan de trainer om te bepalen wat hij gaat doen. Ik ben erop gebrand om te gaan spelen.’

Zondag Excelsior - Feyenoord, ik denk 0-3

Patrick Kluivert is geen mafkees. Hij zegt gewoon iets normaals.

dat hij vaak ongeconcentreerd is echt een understatement...
over die ballen onderscheppen valt ook reuze mee...je verdedigende middenveld zakt niet (volledig) door het ijs mede door el ahmadi...die kerel zie je werken als een paard terwijl Fer er sjokkend naast staat...

je hebt bijvoorbeeld veel meer aan een el ahmadi...die is voorin te vinden maar in de actie erna onderschept hij de bal gewoon op de eigen 16...dit zie je Fer niet doen...

er wordt hier gedaan alsof hij meer goede dan slechte wedstrijden speelt, maar die goede wedstrijden zijn eerder een uitzondering...hij heeft nu bijna 80 eredivisie wedstrijden gespeeld en een hele tour door de jeugd gehad...dan vind ik de fouten, die hij zeer regelmatig maakt (en daarnaast en gebrek aan inzicht in vele situaties in een wedstrijd), te veel...

vind het ook wel grappig van je dat je Fer zo goed vind ondanks dat hij vaak verdedigende slippertjes heeft gemaakt (wat vaak genoeg punten gekost heeft) terwijl hij een VERDEDIGENDE middenvelder is of iig zo gebruikt...

voor die mensen die me nu geen gelijk geven: let eens de komende wedstrijd continu op hoe Fer loopt...vertel me dan nog eens hoe hij speelt...en misschien is dan de komende wedstrijd geen goede omdat je dan tegen excelsior speelt (lees: zwakste schakel van eredivisie) en je daardoor meer vooruit speelt (dan komt Fer beter tot zijn recht als hij meer naar voren kan stomen dan dat hij op zijn verdedigende plichten moet letten)...

persoonlijk vind ik hem juist kwetsbaar als hij naar voren kan stomen , want ergens onderweg gaat hij dan het overzicht verliezen - fer is nu al een goeie bruikbare middenvelder die alleen nog maar beter kan worden
maar wat zijn beste plek is ( pfff ..... ? ) lastig omdat hij nog hele goeie met slechte momenten afwisseld , dus gewoon effe nog wat tijd gunnen die jongen - komt er wel

ROTTERDAM - Eén club zal Patrick Kluivert nooit trainen. De assistent-trainer lacht als de naam Feyenoord valt. ,,Dat kan ik niet maken. Nee, dat doe ik niet. Je kunt ook niet van Giovanni van Bronckhorst verwachten dat hij Ajax coacht.

Deze mafkees willen we nog geeneens hebben. Wat denkt ie wel

Ruben Schaken kan aanstaande zondag zijn officiële debuut voor Feyenoord maken. De aanvaller was geschorst voor de eerste competitiewedstrijd van het nieuwe seizoen tegen FC Utrecht, maar hoopt in het uitduel met Excelsior zijn eerste officiële speelminuten te maken voor zijn nieuwe club.
‘Nu gaat het voor mij echt beginnen’, vertelde Schaken donderdag na de training. ‘Ik ben inzetbaar, dus het is aan de trainer om te bepalen wat hij gaat doen. Ik ben erop gebrand om te gaan spelen.’

Zondag Excelsior - Feyenoord, ik denk 0-3

Haha denk dat je nog niet eens goed genoeg bent om zijn wc schoon te maken. Je was zeker ook 1 van die gozers die als kleine jongetje stond te juichen en schreeuwen toen hij er 3 maakte tegen Servie op het EK in de Kuip.

Kluivert mag ik oversteken JA of NEE??? Wordt ik dan niet doodgereden JA of NEE?

Haha denk dat je nog niet eens goed genoeg bent om zijn wc schoon te maken. Je was zeker ook 1 van die gozers die als kleine jongetje stond te juichen en schreeuwen toen hij er 3 maakte tegen Servie op het EK in de Kuip.

kluivert was in potentie één van de beste spitsen van de wereld - is er niet uitgekomen imo
op kluivert zitten we idd niet te wachten , vice versa is dat denk ik zo:)

excelsior uit blijft altijd zeer lastig.

:roflol: de kneusjes uit Rotterdam-Zuid

Het is echt zwaar om Feyenoorder te zijn man:mad:

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA dit is heerlijk wakker worden.

verliezen van exelsior - tjonge jonge jonge jonge - wat een eikels zeg

Is die Fernandez niet wat voor jullie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven