MuscleMeat

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat het er wel echt mee te maken heeft. Vind jij het niet vreemd dat jongens als Mathijssen en Pelle meer dan een miljoen verdienen en een sterkhouder en symbool als Clasie maximaal 750k kan verdienen?

Ik denk dat het er wel echt mee te maken heeft. Vind jij het niet vreemd dat jongens als Mathijssen en Pelle meer dan een miljoen verdienen en een sterkhouder en symbool als Clasie maximaal 750k kan verdienen?
Clasie moet niet zeiken over waardering man, 2 seizoenen geleden speelde hij nog in de Jupiler league. Dit seizoen is hij erg wisselvallig geweest en heeft dure fouten gemaakt.
Ventje is 21, enige wat hij kan is voetballen (check de spelling van zijn tattoo), dan mag hij in zo'n korte tijd toch blij zijn dat hij 8ton per jaar kan/gaat verdienen? Ik verdien het niet hoor.

Vergelijk met Pelle is ook nogal scheef, zonder Pelle stond Feyenoord gewoon in het rechter rijtje. Wanneer heeft Clasie voor het laatst een wedstrijd beslist?

Laatst bewerkt:
Feyenoord b2 - het talentvolste elftal alle tijden
Ongelooflijk wat hierin rondloopt

hahaha

Lol.

WHAHAHAHAAHAHAHHAHAhAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

lachertje van de eredivisie en van 010

Onvoorwaardelijke liefde
Onvoorwaardelijke steun

Nog 10 minuutjes en dan op naar volgende week.

Im FEYENOORD TILL I DIE!!!

hopen dat feyenoord doorgaat in europa

Ik heb er een hard hoofd in - talent is niet genoeg , hier komt ook overlevingsdrang bij kijken , een bepaalde mentaliteit die ik sommige niet toedicht , maar idd , ik hoop het ook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven