XXL Nutrition

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter

Lol wat slecht was het vandaag hé , enige plus puntje is dat de cler z'n laatste wedstrijd heeft gespeeld:D

Hahahaha, wat heb ik zitten genieten. Ik kwam te laat op m'n werk door de winst van Excelsior. En mijn collega vond het niet eens erg. Omdat die even hard meegenoot.

Wat een DRAMATISCH veld op Woudestein trouwens. Echt schandalig. Je zag het "grind" overal omhoog spatten. Het was echt bizar. Dat daarop gevoetbald mag worden?

En die Bahia, hahaha. Die werd helemaal weggespeeld door Fernandes.

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat Feyenoord ook snel wordt opgekocht, want als het zo doorgaat bestaat de traditionele top-drie niet eens meer in onze herinnering.

Feyenoord - AA Gent 1-000000000000

nog 1 minuut:(

Proficiat dan, maar alles is nog mogelijk in de terugwedstrijd :D

hahah, dank je! Het is nog allesbehalve beslist:p

---------- Toegevoegd om 08:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:53 ----------

Gent uit altijd lastig zeker als je excelsior uit verliest wat eigenlijk een thuiswedstrijd is:D

ja, daarom. hahaha, we hebben het over Feyenoord he:p Die heeft het overal lastig.

Proficiat dan, maar alles is nog mogelijk in de terugwedstrijd :D

Lol ze zeggen wel dat Feyenoord slecht is met dat gent is dan nog slechter :roflol:

Feyenoord heeft gister verdiend gewonnen en speelde weer eens eens een draak van een wedstrijd, moet je nagaan hoe slecht gent dan speelde.

In België gaan we gewoon scoren en gent maakt er niet meer dan 2.

Lol ze zeggen wel dat Feyenoord slecht is met dat gent is dan nog slechter :roflol:

Feyenoord heeft gister verdiend gewonnen en speelde weer eens eens een draak van een wedstrijd, moet je nagaan hoe slecht gent dan speelde.

In België gaan we gewoon scoren en gent maakt er niet meer dan 2.
Ik heb alleen de eerste helft gezien en Gent had de betere kansen hoor. Ze hadden minstens drie grote kansen..:)

Ik dacht leuk een Feyenoord topic, maar het is het grote Feyenoord BASH topic lijkt het wel. Kunnen die 020-ers die oprotten naar hun eigen topic? :D

Wat een k*t wedstrijd weer

Mooi, dat gaat hun vertrouwen naar beneden halen voor de wedstrijd tegen Gent.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga stoppen met fan zijn omdat de selectie te armoedig wordt, sorry kan er ook niet meer van maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven