- Waardering
- 98
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 68kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja want lumb was een hele verbeteringLol wat slecht was het vandaag hé , enige plus puntje is dat de cler z'n laatste wedstrijd heeft gespeeld![]()

Ben je blij met die zege?
Dus eigenlijk wel ja..Proficiat dan, maar alles is nog mogelijk in de terugwedstrijdTegenwoordig ben ik elke wedstrijd bang voor verliesDus eigenlijk wel ja..

Tegenwoordig ben ik elke wedstrijd bang voor verliesDus eigenlijk wel ja..

Proficiat dan, maar alles is nog mogelijk in de terugwedstrijd![]()

Gent uit altijd lastig zeker als je excelsior uit verliest wat eigenlijk een thuiswedstrijd is![]()
Die heeft het overal lastig.Proficiat dan, maar alles is nog mogelijk in de terugwedstrijd![]()

Ik heb alleen de eerste helft gezien en Gent had de betere kansen hoor. Ze hadden minstens drie grote kansen..Lol ze zeggen wel dat Feyenoord slecht is met dat gent is dan nog slechter
Feyenoord heeft gister verdiend gewonnen en speelde weer eens eens een draak van een wedstrijd, moet je nagaan hoe slecht gent dan speelde.
In België gaan we gewoon scoren en gent maakt er niet meer dan 2.

Mooi, dat gaat hun vertrouwen naar beneden halen voor de wedstrijd tegen Gent.
Je hoeft niet gefrustreerd te raken.Ga weg, Feyenoord hakt Gent in de pan. Met die 2 gekke slungelbenige spitsen uit afrika, die raken geen pepernoot.

Zo, een echte fan in hart en nierenIk ga stoppen met fan zijn omdat de selectie te armoedig wordt, sorry kan er ook niet meer van maken.