Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ik mij laten wijsmaken door een 010-er van dit topic dat ze een standbeeld voor Esteban zouden gaan onthullen.
vanavond...herdenking van coen moulijn...snap daarom niet dat iedereen denkt dat het uitgaat lopen op rellen
moeten ze daarvoor een haasje maken met stadionverbod en een site om af te gaan tellen? lukte ook wel zonder dat allemaal.. lijkt me sterk dat het puur daar om gaat.
is ook niet het enige...maar waarom een herdenking van coen verstoren met rellen??
is ook niet het enige...maar waarom een herdenking van coen verstoren met rellen??
Gebeurt dat dan? Is dat ergens gesuggereerd? Of denk jij net als 99% dat Feyenoord = rellen?
Gaan rellen lijkt mij het laatste wat ze vooraf zouden plannen of wat dan ook, heeft net zoals tegen de Graafschap veel opgeleverd..
ik hoorde dat er vanavond een delegatie van de harde kern van ajax naar rotterdam afreist om het rotterdamse haasjesfeest te verstoren.