Fitness Seller

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
De haas die stoned is met een dwangbuis tekenen en met de omschrijving hij is groen?

Heeft hij een groene pik? Al was de haas paars. i don't care

lool

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lol mijn stront was ook groen vanmorgen. te veel drank denk ik.
Wij gaan op hazenjacht, wij gaan op hazenjacht:D

Nou ik zet de tv vast op de NOS en zal de telegraaf in de gaten houden, want dit wordt WEER wereldnieuws:roflol:.

oh wacht ik denk dat ik het weet;

Guidetti tekent contract

Feyenoord supporters voelen zich in een dwangbuis gezet door de directie omdat ze niets meer te zeggen hebben. Daar worden ze gek van, vandaar die stoned blik van de haas.

:)

nou ben benieuwd :roflol:

Vanavond 20:00 moet het gebeuren, of gaat de klok gereset worden?

oh ik dacht dat het gister al was :roflol:

vanavond...herdenking van coen moulijn...snap daarom niet dat iedereen denkt dat het uitgaat lopen op rellen

moeten ze daarvoor een haasje maken met stadionverbod en een site om af te gaan tellen? lukte ook wel zonder dat allemaal.. lijkt me sterk dat het puur daar om gaat.

moeten ze daarvoor een haasje maken met stadionverbod en een site om af te gaan tellen? lukte ook wel zonder dat allemaal.. lijkt me sterk dat het puur daar om gaat.

is ook niet het enige...maar waarom een herdenking van coen verstoren met rellen??

is ook niet het enige...maar waarom een herdenking van coen verstoren met rellen??

Gebeurt dat dan? Is dat ergens gesuggereerd? Of denk jij net als 99% dat Feyenoord = rellen?

Gaan rellen lijkt mij het laatste wat ze vooraf zouden plannen of wat dan ook, heeft net zoals tegen de Graafschap veel opgeleverd..

Gebeurt dat dan? Is dat ergens gesuggereerd? Of denk jij net als 99% dat Feyenoord = rellen?

Gaan rellen lijkt mij het laatste wat ze vooraf zouden plannen of wat dan ook, heeft net zoals tegen de Graafschap veel opgeleverd..

lees verder dan 1 bericht...

Wesley gaat ook heb ik gehoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven