Fitness Seller

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
precies en eigenlijk moeten we cisse ook nog kwijt want dat schiet eigenlijk ook niet op - ziek/zwak of misselijk -

En gewoon een hele matige speler. Daarbij ook nog eens een speler van buiten de EU, waardoor hij minimaal ruim een half miljoen per jaar moet verdienen. Zo snel mogelijk dumpen, die kerel.

En gewoon een hele matige speler. Daarbij ook nog eens een speler van buiten de EU, waardoor hij minimaal ruim een half miljoen per jaar moet verdienen. Zo snel mogelijk dumpen, die kerel.

ik begin dacht ik nog wel dat hij wel wat voor ons was - maar als hij zo doorgaat dan kan ook hij in het rijtje miskopen worden geplaatst - voor cabral is het wel goed dat hij speelt wat dat is weer zo één die heel makkelijk naast zijn schoenen gaat lopen

ik begin dacht ik nog wel dat hij wel wat voor ons was - maar als hij zo doorgaat dan kan ook hij in het rijtje miskopen worden geplaatst - voor cabral is het wel goed dat hij speelt wat dat is weer zo één die heel makkelijk naast zijn schoenen gaat lopen

Cisse mag na een handjevol wedstrijden, na een jarenlange teenblessure al in het rijtje miskopen worden gestopt, denk ik?

Cabral heeft inderdaad het talent om een leuke speler te worden, maar je ziet nu al van die vieze trekjes. Alsof 'ie het mannetje is. Heeft een leuke actie en gebruikt die ook, maar zijn voortzetting is zo ongelofelijk slecht. Daarnaast zul je Cabral ook weinig tot niet mee zien meeverdedigen. Het enige wat 'ie tot nu toe heeft laten zien is naar binnen komen en wat schoten lossen tegen VVV. Maargoed, daar heeft Ryan Babel een transfer naar Liverpool mee verdiend, voor 16 miljoen ofzo :roflol:

Cisse mag na een handjevol wedstrijden, na een jarenlange teenblessure al in het rijtje miskopen worden gestopt, denk ik?

Cabral heeft inderdaad het talent om een leuke speler te worden, maar je ziet nu al van die vieze trekjes. Alsof 'ie het mannetje is. Heeft een leuke actie en gebruikt die ook, maar zijn voortzetting is zo ongelofelijk slecht. Daarnaast zul je Cabral ook weinig tot niet mee zien meeverdedigen. Het enige wat 'ie tot nu toe heeft laten zien is naar binnen komen en wat schoten lossen tegen VVV. Maargoed, daar heeft Ryan Babel een transfer naar Liverpool mee verdiend, voor 16 miljoen ofzo :roflol:

ik zou hem hiervoor gelijk laten tekenen :D

cabral die trekt ook elke actie te lang door...als hij compleet vrij aangespeeld wordt aan de flanken verwacht je toch altijd een voorzet...cabral wacht tot zijn verdediger komt en gaat hem met een actie opzoeken...en 1 leuke wedstrijd en hij vindt zichzelf het baasje...

ook al na rkc waar hij een slecht schot van richting ziet veranderen en daardoor toch een doelpunt wordt...gelijk erna als baasje rondlopen...

Welke feyenoord man gaat me dit geouwehoer eens uitleggen? Via PM prima.. http://degroenehaas.nl/

Overal word dat k*t konijn geplaatst, beter is het ook wat tof wat er plaats gaat vinden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D
Morgenavond wordt er meer duidelijk, het wordt groots.. ik vind het zeker geen geouwehoer.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Net gevraagd aan mijn huisgenoot, die iedere thuiswedstrijd in het stadion zit, maar hij weet van niks :roflol:

Mensen, waar gaat dit over?

Ik weet het ook al ben ik Ajax supporter deze actie is gruwelijk goed!

:bow:

wat is dit nou weer

Weer iets op een weilandje?

En ik mij laten wijsmaken door een 010-er van dit topic dat ze een standbeeld voor Esteban zouden gaan onthullen.

Maar nee hoor gewoon bullshit dus, je kan ook niet anders verwachten van die hersenloze havenarbeiders met een paashaastekeningetje.

Laatst bewerkt:
Haha ja wat dacht je dan zelf, dat jij het even te horen zou krijgen? :roflol:

De inhoud van deze actie is heel goed geheim gehouden, word alleen via via verspreid onder de echte supporters.. De media weet niet wat het inhoud, het bestuur dat steeds zenuwachtiger word ook niet ;)..

De haas is groen, meer zal niemand je vertellen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven