Fitness Seller

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Houd toch op man. Middenveld en aanval van PSV is een volledige klasse beter dan die van Ajax. Toivonen, Strootman en van Bommel zijn allemaal beter dan de spelers van Ajax op die posities. In de aanval zijn Lens/Narsingh en Mertens zelfs drie klassen beter dan Fischer, Lukoki en Boerrigter. Sigthorsson en Lens zou je gelijkwaardig kunnen noemen.

Alleen in de verdediging kan Ajax PSV overtreffen.

Lol tis maar wat je beter vind.

Dat kwaliteit verschil was goed te zien dit seizoen. Ajax - psv:roflol::roflol::roflol:
PSV die helemaal zoek werd gespeeld.

Kwaliteit? Heb je de verdediging gezien?

De beste kwaliteit staat in Amsterdam

toby is echt zo overrated - gemaakte verdediger - daarentegen vind ik blind al maanden een van de beste ajaxieden - niet zo gewaardeerd - maakt wel af en toe een foutje , is fysiek nog niet top , maar heeft wel de longen om maar te blijven gaan
janmaat en blind op de vleugels - de enige ajaxied die met de vrij en indi mag meespelen :) voor de rest hebben jullie toch alleen maar gekochte jeugd zoals denen/finnen/belgen - tja ;)

toby is echt zo overrated - gemaakte verdediger - daarentegen vind ik blind al maanden een van de beste ajaxieden - niet zo gewaardeerd - maakt wel af en toe een foutje , is fysiek nog niet top , maar heeft wel de longen om maar te blijven gaan
janmaat en blind op de vleugels - de enige ajaxied die met de vrij en indi mag meespelen :) voor de rest hebben jullie toch alleen maar gekochte jeugd zoals denen/finnen/belgen - tja ;)

Als je iemand koopt op z'n 15e of 16e en je leidt hem op tot je eerste team waarin hij debuteert op z'n 19e of 20e, dan heb je toch gewoon een jeugdspeler opgeleid?

Als je iemand koopt op z'n 15e of 16e en je leidt hem op tot je eerste team waarin hij debuteert op z'n 19e of 20e, dan heb je toch gewoon een jeugdspeler opgeleid?

Dat vind jij het zelfde als een mannetje van 6 opleiden? Het is natuurlijk niet zo moeilijk om 20 jongens van 15 te halen en dan hopen dat er 1 doorbreekt.

Snap dan ook niet dat psv afgelopen seizoen 5 miljoen voor nasringh betaald heeft. Hoeveel zou virgil van dijk van groningen gekost moeten hebben? Waren ze nu misschien al kampioen.

Dat vind jij het zelfde als een mannetje van 6 opleiden? Het is natuurlijk niet zo moeilijk om 20 jongens van 15 te halen en dan hopen dat er 1 doorbreekt.

Wat is dat nou voor drogreden? Volgens jouw beredenering is eigen jeugd dus alleen jongens die rondom het stadion wonen en op de voetbalclub komen? Veel van al die "jeugd"spelers van Feyenoord kwamen ook pas op 10-12jarige leeftijd naar Feyenoord en een aantal ook pas op hun 15e/16e (BMI, Vilhena, Mulder uit m'n hoofd sowieso). Dus 12 kan wel en 15 niet? Vind dat zo'n onzin.

Als een speler bij jouw club zijn grootste groei doormaakt, kun je met recht zeggen dat het een zelfopgeleide speler is.

Wat is dat nou voor drogreden? Volgens jouw beredenering is eigen jeugd dus alleen jongens die rondom het stadion wonen en op de voetbalclub komen? Veel van al die "jeugd"spelers van Feyenoord kwamen ook pas op 10-12jarige leeftijd naar Feyenoord en een aantal ook pas op hun 15e/16e (BMI, Vilhena, Mulder uit m'n hoofd sowieso). Dus 12 kan wel en 15 niet? Vind dat zo'n onzin.

Als een speler bij jouw club zijn grootste groei doormaakt, kun je met recht zeggen dat het een zelfopgeleide speler is.

Vilhena speelt er al veel langer dan zijn 15/16e, hij heeft misschien net een paar jaar ergens anders gespeeld maar hij heeft bijna alle jeugdelftallen doorlopen...

zelf opgeleid noem ik niet de spelers waar je een miljoen voor betaald en 1 jaar kan laten spelen in je jeugd voor ze debuteren...maar ze doen het beter dan alsmaar voor grote bedragen spelers te kopen

Jaja John. Helaas verdiend jullie elftal toch de complimenten.

Nu nog een burgermeester uit 010 die meewerkt. Dan is een goede klassieker weer in aanmaak.

Lijkt me niet _ die jeugdspeler die nu van PSV naar Ajax gaat , is dat straks een zelf opgeleide speler ?

Lijkt me niet _ die jeugdspeler die nu van PSV naar Ajax gaat , is dat straks een zelf opgeleide speler ?

Ligt er aan hoe lang zo'n speler bij een club traint voordat hij het niveau van het eerste bereikt. Als een speler vier jaar bij jeugdelftallen speelt kun je toch zeggen dat je hem zelf hebt opgeleid? Fischer is natuurlijk geen eigen jeugd. Maar als een club ergens een 14jarige jongen vandaan haalt en die debuteert op zijn 18e, dan vind ik dat gewoon eigen jeugd.

Ach is het zelfde verhaal als dat KJH een ajacied zou zijn.. Gewoon jeugdopleiding van PSV.

Eriksen idem dito?

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/engelse-top-kijkt-naar-jongere-broertje-kongolo

waarschijnlijk de volgende - wat hadden we toch een mooi leuk elftal gehad als al die spelers waren gebleven

idd allemaal zelf opgeleid en niet zoals eriksen noem ze maar op twee jaar laten meehobbelen en dan een jeugdexponent noemen

maar goed jullie veel geroemde opleiding is allang voorbij gestreefd , nu de rest nog

mooi trouwens , sleegers traint mee met de a-selectie

Sinds de generatie sneijder vd vaart is er inderdaad niets noemenswaardigs meer naar buiten gekomen.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Mar 2013 om 13:29 ----------

Hoe zit het met locadia en depay? Vooral locadia vind ik een enorm talent.

Wat een onzin weer hier. De helft van jullie G elftal komt van Excelsior.

Clasie was gewoon uitgeleend aan de buren

Drie keer raden wie er weer gescoord heeft :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven